1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt gelijk, ik heb net een mail teruggekregen dat ik contact per telefoon moet opnemen. Is die phoneservice trouwens in het engels?
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Yupz.. Succes ermee, bij mij verliep dat niet helemaal perfect maar goed, het is allemaal aangekomen :)
     
  3. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal proberen er wat uit te krijgen. Nou ja, ik 4 vwo zou ik dat toch zo langzamerhand wel moeten kunnen. Ik doe mijn best :cool:
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe 5VWO dus.. Maar mijn engels was beter dan dat van haar :)
     
  5. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk mogelijk dat je guest ook een headset op doet? Zo ja, zijn die dingen los te koop?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is al vaker gevraagd ... maar het antwoord is dat Guests geen Communicator kunnen gebruiken. Dat is een privilege van een account

    dus je moet een tweede account aanschaffen
     
  7. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer maar wel een beetje begrijpelijk...
     
  8. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Die vraag heb ik hier een tijdje geleden gesteld en ook gemailt aan MS en deze reageerde als volgt:

    Dear Customer:

    Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

    There is no solution for your problem, as that is the way it is designed. Guest
    accounts have no play registrations, except the voice.

    If we were to allow Guest to use voice, many people would never create an
    account, and simply use the Guest account to play.

    If you require further assistance please do not hesitate to contact us.

    Regards,
    Ramon
    Xbox Customer Care Team

    Gezien het feit dat deze vraag nog steeds leeft, zet ik het antwoord er nog maar eens in. Helaas dus, voor ons !!
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Okee ik heb dus net me nieuwe headset binnen gekregen, maar tot me grot verbazing hebben ze mij een hele nieuwe communicator gestuurd dus met dat ding wat je in je controller doet erbij.

    Ik heb nu dus 2 van die dingen :D
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik ook hoor.. Alles nieuw..
     
  11. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik heb gebeld maar ze willen me geen nieuwe geven :mad: Tja is eigenlijk wel logisch dat er geen garantie is wanneer een hond hem kapotbijt 8) Nou ja, dan maar een nieuwe starterkit |:-
     
  12. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0

    damn das je reinste afzetterij, maarja als et de enige uitweg is...
     
  13. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    tja de headsets zijn nog niet apart verkrijgbaar. Ik gebruik die account van die nieuwe starterkit dan wel als mijn huidige is afgelopen, maar ik nog niet heel veel verlies, m'n moeder wil 20 euro betalen voor die gemolde headset, dus dat komt ongeveer wel uit.
     
  14. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Best dom als je een hele nieuwe SET gaat kopen, waarbij je dus ook een jaar lidmaatschap en die demo dokt. Waarom koop je niet gewoon een los headsetje? Van een mobieltje. Als het namelijk met 2,5mm jackplug word aangesloten, kan je hem gewoon gebruiken.
     
  15. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja zou ik idd ook nog voor kunnen kijken. Maar dat jaarabonnement is geen nadeel want ik ga hem volgend jaar anders toch verlengen :D
     
  16. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij is mijn comunivator defect:



    Als ik speel hoor ik nie,mand meer praten, zelfs een vriend van mij niet, die normaal altijd praat, we zaten op hetzelfde channel, en de comunicator staat aan, en ik heb em op het hardst staan, ik hoorde één keer een vriedn HEEEEEEEEEEEl zacht praten terwijl mijn comunicator op het hardst staat, toen had ie robot aan, maar heel zacht maar, weet iemand hoe dit misschien komt?
     
  17. twist

    twist Guest

    Misschien moet je eventjes de geluidsinstellingen van de game bekijken. kan zijn dat je alles omlaag hebt gedraaid ofzo :confused:
    of je bent er op gaan staan of op gaan zitten of te hard aan de draad getrokken. Kan allemaal, maar check die geluidsinstellingen!:p
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    thnx heb ik gedaan, gewoon voice masking disabled, geluid instellingen normaal, music volume 7 de rezst 10 en alle taunts aan, wat kan er mis zijn?
     
  19. twist

    twist Guest

    Probeer dit:
    haal de plug van de communicator uit je controller, en doe hem in de andere plug ingang. Anders een nieuwe aanvragen bij MS.
     
  20. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    bedoel je de controlle in een andere poort????/ ik heb een smaal controller dus de comunicator in die andere plug past niet
     

Deel Deze Pagina