1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    SUKKEL!!! Gewoon opnieuw bellen. Krijg je toch weer een ander en anders is ze het alweer vergeten omdat er zoveel telefoontjes op een dag zijn. Gewoon zeggen dat het afbrak toen je het op je hoofd wilde zetten (deed ik ook) en dan krijg je een nieuwe. Scheelt je weer een bom duiten....
     
  2. mac-x

    mac-x Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt mijn headset was ook afgebroken, effe gebeld naar microsoft....
    volgende dag (!) een nieuwe binnen ;)

    offtopic/:
    lazz spreek je weer tijdens potje moto gp :D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    grrrr....

    zaterdag gekocht, vandaag heb ik dat clipie gemold... grrrr.... deed nog heel voorzichtig omdat ik dit ook gelezen had.....

    Maar gelukkig, krijg ik een nieuwe van Xbox support!!! yeahhh hulde aan MS Xbox support!!!
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    *gaat headset slopen:+
     
  5. mac-x

    mac-x Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    *LOL* "nep" slopen !!
    heb je er 2 !!
    ;)
     
  6. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm goed id. Gek trouwens dat ze zo iedereen vertrouwen die er heen belt. Hopelijk willen ze nu wel een nieuwe sturen, en als ze zeggen dat ik naar de winkel trug moet zeg ik wel dat de winkel zei dat ik moest bellen. Na ja, op hoop van zege }:]
     
  7. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    cool dan ga ik dat misschien ook maar even doen.
    Dan heb je altijd een rezerve.
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Lekker is dat. Een beetje profiteren van de goodwill van Microsoft. Wat als iedereen dat zou doen? Zou MS er dan nog zo happig op zijn om iedereen maar zo een nieuwe te geven? Tuurlijk niet. Het is gewoon tegen mijn principe om misbruik te maken van de vrijgevigheid van het bedrijf, en zou daarom ook nooit zoiets doen. Een extra headset aanvragen "als reserve" vind ik dan ook een laag bij de grondse actie, waar ik me absoluut niet in kan vinden. Ik hoop dan ook dat iedereen pas belt voor een nieuwe headset als de zijne ook daadwerkelijk kapot is.
     
  9. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Whaha wat een drame zeg met die gare headsetjes:)
    Tja nederlanders en bijna 90% van de hele wereldbevolking zijn gewoon hebberig en egoistisch he:)

    Als we ergens 2 stuks voor de prijs van 1 kunnen halen zijn we er als ***** bij joh.
    Iedereen belazerd mekaar tegenwoordig hoor.

    Ik vertrouw alleen mn meissie en mn vriendin en een paar hele goede vrienden maar de rest echt niet:)
    Leren van je fouten heet dat dacht ik haha.

    Anyway,knap dat Ms nog wel zoveel vertrouwen hebt in mensen hoor.Ik vind dit een mooie eigenschap die je niet zoveel meer tegenkomt.
    Maak er dus net als die eend al zei geen misbruik van,en verneuk het niet voor anderen.

    Kussies angelo


    /Mod: denk erom geen discriminerende of denigrerende uitspraken doen!

    Gewijzigd door DarkwingDuck
     
  10. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik maak r ook geen misbruik van, benadeel je alleen mensen van die echt iets kapot hebben (zoals ik). Waarom bel je dan niet gewoon als die van je echt kapot is, dan krijg je hem ook wel en hoef je dus geen reserve te 'bestellen'. 't is geen McDrive! :p
     
  11. Cabdriver

    Cabdriver Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het, bovendien dien je nog altijd je oude/kapotte headset terug te zenden na ontangst van je nieuwe accesoires.
     
  12. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me niet echt een probleem, sinds je eerst een nieuwe krijgt.
     
  13. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2

    Volgensmij moet jij de thread is goed gaan lezen voordat je gaat posten :+
     
  14. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Perfecte service Microsoft. Ik krijg een nieuwe headset! Over iets van 2 dagen kan ik weer lekker online gamen!!!
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nounou, dat kan toch ook wel zonder headset. Doe ik ook vaak hoor, als ik gewoon ff goeie tijden wil rijden etc. Of er zitten mensen in de kamer|:-
     
  16. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan idd wel, maar ik vind toch dat die headset wel een zekere mate van "live-fealing" brengt. Ook vind ik het frustrerend dat je niet weet wat andere mensen zeggen 8)
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens help me eens

    ik heb vanavond voor het eerst me communicator gebruikt voor ghost recon op xbconnect!
    en heb gevraagt of er meer waren die er een hadden en allemaal JA

    dus ik lullen als brugman..maar zij hoorde mij niet ( wel witte knop ingedrukt) later hoorde ze me wel..maar als ik iets vroeg kreeg ik geen andwoord....

    kan het zijn dat ze mij niet hoorden omdat mijn ping heeeeeel erg hoog was ( ik hoorde hun wel heel afentoe)

    HELP!
     
  18. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja :)
    Sommige games schakelen bij een kutverbinding als eerste de mic uit.
    Mij is het nog nooit gebeurt maar anderen wel.
     
  19. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze thread een snel doorgelezen, maar nog niet echt een duidelijk antwoord gevonden. Is het mogelijk om met een splitser twee headsets op 1 controller aan te sluiten? Ook al is het maar alleen een koptelefoon, dan kan mijn guest iig even meeluisteren?
     
  20. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is al tog een thread over??

    ff kijken...

    sorry kan um niet zo snel vindenvoor je !!

    volgensmij is ie er wel hoor !!
     

Deel Deze Pagina