Wat ik dus net had. Ik kom er achter, dat mijn communicator niet helemaal meer lekker werkt en ik bel de support lijn. Mijn Xbox wordt netjes geregistreerd aan de telefoon en ik beschrijf het probleem.
Als antwoord krijg ik, dat ik mjn communicator kan opsturen naar:
Teleplan
Rhein Main
Feldstrasse 16
64331 Weiterstadt
Germany
Kan iemand dit adres verifiëren? Iemand, die al eens een keer iets heeft moeten op sturen?
Dus ik schrijf dat allemaal op en check even later het forum. Staat daar dit adres al een keer gepost alleen de postcode is anders dan bij mij. Dus ik denk, ik bel die gasten even op om te vragen of het adres klopt wat ik genoteerd heb. Ik kan het natuurlijk verkeerd verstaan hebben.
Wat blijkt:
[Support person] Is it your controller or your communicator?
[Ik] My communicator.
[Support person] OK, you don't have to send it in, we'll replace it. If it concerns your controller, then you have to send it in. You don't have to send in your communicator.
Dus je hoeft toch je Communicator niet in te sturen.
Laatst bewerkt: 5 mei 2003