Je kan wel gaan mailen, maar de kans is 99 op de 100, dat je als reactie, dat telefoonnummer terug krijgt. Anders laat je iemand anders bellen, die wat beter thuis is in de Engelse taal.
Thx voor dat nummer, hij deed 't nu moet ik t alleen thuis nog een keer doen, want ik had m'n xbox niet bij de hand hiero (werk )
Mijn headset ook naar de eeuwige jachtvelden met een gebroken clippie. Nummer gebeld dat gemeld werd in dit forum, aardige duitse knul die engels probeerde te spreken. Wat gegevens genoteerd. En ik kan hem begin volgende week verwachten. Puntje van aandacht voor de mensen die er meerdere bestellen. Ik moest wel mijn xbox serienummer wel opgeven. Dus veel herhaling zal er wel niet inzitten, of hij moet nogmaals breken Maar ok, ik ga volgende week dan ook de limited versie halen (met een nieuw serienummer) Saillant detail: Ze hebben zelf thuis geen xbox, maar voor ontspanning tussen de calls door wel een xbox klaarstaan meteen kleine 20 games
Bij mij is het 'klipje' ook al na een week kapot. Maar moet ik mijn headset nu opsturen of niet? Ik lees tegenstrijdige dingen (ook in deze thread al is de iets ouder en kan het veranderd zijn) Heeft iemand al opgestuurd? En krijg je dan pas een nieuwe als de oude binnen is? Dit is trouwens het adres wat ik van de VEEL te zacht pratende supportvrouw door kreeg: Teleplan Feldstrasse 16 64331 Weiterstadt Germany
Ze zeggen dat je je headset op moet sturen, maar dat hoef je helemaal niet te doen (lees= Ze controleren het niet, en kunnen het ook niet controleren).
Ik kreeg een controller binnen 24 uur na mn telefoontje Minder zelfs, dus echt heellang zal je niet zonder zitten denk ik
ik had voor jouw reactie nog een email gestuurd en gezegd dat ik gehoord had dat je hem eigenlijk niet hoeft op te sturen. reply: Thanks for contacting blablabla Yes indeed, it is ok, we ask our customers to send their headset but now you do not have to. If you require further assistance, blabliblo In de zin van: nu je achter ons geheimpje bent gekomen hoeft het niet meer. Ik heb hem nog niet binnen overigens.
De nieuwe headset had ik ook vrijwel direct (lees 2 dagen) binnen en zit nu nog met een kapotte controller. Werkt dit hetzelfde toevallig ? bellen/niet opsturen/nieuwe ? Iemand ervaring ??
Kapotte headset lo!, vriend van mij heeft mn headset gesloopt, nu moet hij een nieuwe kopen, maar ik weet eigenlijk niet eens waar die dingen los te krijgen zijn, en hoe duur... Heeft iemand een goede tip voor mij?
moet je die andere dan ook weer opsturen? Mijne is ook kapot. alleen dat is mijn eigen schuld (ben er met mijn dronken kop op gaan staan) hij valt nu vet vaak van me hoofd, heb hem met een vuilniszak clip vastgezet. maar dat is vet irritant als je echt intensief aan het spelen betn, de hele tijd weer goed zetten. Ik zal het ook even proberen. moet zoiezo al daarnaar toe bellen.
in amerika kan je een losse headset koppen van Madcat, het is dan 1 oordeling ding, en kost $9,99. ik weet alleen niet of die ook in europa werkt, anders neem ik er wel een mee.. ik heb alleen al 2 headsets