1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dat emailadres van hun dan? :)
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan wel gaan mailen, maar de kans is 99 op de 100, dat je als reactie, dat telefoonnummer terug krijgt. Anders laat je iemand anders bellen, die wat beter thuis is in de Engelse taal.
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor dat nummer, hij deed 't :D nu moet ik t alleen thuis nog een keer doen, want ik had m'n xbox niet bij de hand hiero (werk :mad:)
     
  4. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had problemen mat mijn xbox. heb toen gemaild en kreeg gewoon netjes antwoord terug.
     
  5. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn headset ook naar de eeuwige jachtvelden met een gebroken clippie. Nummer gebeld dat gemeld werd in dit forum, aardige duitse knul die engels probeerde te spreken. Wat gegevens genoteerd. En ik kan hem begin volgende week verwachten. Puntje van aandacht voor de mensen die er meerdere bestellen. Ik moest wel mijn xbox serienummer wel opgeven. Dus veel herhaling zal er wel niet inzitten, of hij moet nogmaals breken:):)

    Maar ok, ik ga volgende week dan ook de limited versie halen (met een nieuw serienummer)

    Saillant detail: Ze hebben zelf thuis geen xbox, maar voor ontspanning tussen de calls door wel een xbox klaarstaan meteen kleine 20 games:)
     
  6. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne heeft het ook begeven, m'n zus in examen-stress geeft me een hens voor de kop. Pats... :'-(
     
  7. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dus bellen!!
     
  8. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het 'klipje' ook al na een week kapot.
    Maar moet ik mijn headset nu opsturen of niet? Ik lees tegenstrijdige dingen (ook in deze thread al is de iets ouder en kan het veranderd zijn)
    Heeft iemand al opgestuurd? En krijg je dan pas een nieuwe als de oude binnen is?

    Dit is trouwens het adres wat ik van de VEEL te zacht pratende supportvrouw door kreeg:
    Teleplan
    Feldstrasse 16
    64331 Weiterstadt
    Germany
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze zeggen dat je je headset op moet sturen, maar dat hoef je helemaal niet te doen (lees= Ze controleren het niet, en kunnen het ook niet controleren).
     
  10. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    oké tnx. :)
    Weet je misschien ook hoe lang het duurt voordat je een nieuwe krijgt?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kreeg een controller binnen 24 uur na mn telefoontje :) Minder zelfs, dus echt heellang zal je niet zonder zitten denk ik :)
     
  12. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had voor jouw reactie nog een email gestuurd en gezegd dat ik gehoord had dat je hem eigenlijk niet hoeft op te sturen. reply:
    Thanks for contacting blablabla
    Yes indeed, it is ok, we ask our customers to send their headset but now you do not have to.

    If you require further assistance, blabliblo

    In de zin van: nu je achter ons geheimpje bent gekomen hoeft het niet meer. :p

    Ik heb hem nog niet binnen overigens. :eek:
     
  13. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    De nieuwe headset had ik ook vrijwel direct (lees 2 dagen) binnen en zit nu nog met een kapotte controller.

    Werkt dit hetzelfde toevallig ? bellen/niet opsturen/nieuwe ?
    Iemand ervaring ??
     
  14. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Kapotte headset

    lo!, vriend van mij heeft mn headset gesloopt, nu moet hij een nieuwe kopen, maar ik weet eigenlijk niet eens waar die dingen los te krijgen zijn, en hoe duur...

    Heeft iemand een goede tip voor mij?
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon bellen met die service lijn, krijg je zo een nieuwe :)
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon Microsoft bellen, die bezorgen je een nieuwe. Headsets zijn niet te verkrijgen in de winkel
     
  17. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    tnx, wordt nog veel bellen :mad: headset/controllers/xbox die niet goed is... kutkut
     
  18. TylerDurden

    TylerDurden -------------------

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    gratis een nieuwe? zonder vragen?
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je die andere dan ook weer opsturen?

    Mijne is ook kapot. alleen dat is mijn eigen schuld (ben er met mijn dronken kop op gaan staan) hij valt nu vet vaak van me hoofd, heb hem met een vuilniszak clip vastgezet. maar dat is vet irritant als je echt intensief aan het spelen betn, de hele tijd weer goed zetten.

    Ik zal het ook even proberen. moet zoiezo al daarnaar toe bellen.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    in amerika kan je een losse headset koppen van Madcat, het is dan 1 oordeling ding, en kost $9,99. ik weet alleen niet of die ook in europa werkt, anders neem ik er wel een mee..

    ik heb alleen al 2 headsets :eek:
     

Deel Deze Pagina