1) Noteer het serienummer van je X-Box (deze staat onderop) 2) Bel de Microsoft X-Box support lijn: 0800 023 3894 Leg ze uit dat het ding kapot is, en dat je niet goed meer kunt spelen/communiceren. Let op! Je krijgt support in het Engels! Als het goed is, komen ze twee a drie dagen later per koerier een hele nieuwe communicator brengen (dus niet alleen het kapotte deel). Zorg dus dat er iemand thuis is die ervoor kan tekenen. En voila! Bij mij was het binnen no-time geregeld, erg goede service van MS als je het mij vraagt!
Ja, spreek je uit ervaring? umm tja, ik heb er al 2 dus heb het zelf persoonlijk niet persee nodig.. tnx anyway
Heb mijn nieuwe headset ook binnen. Was eerst nog fout bezorgt, vandaar :{ En ik moest trouwens ook de verzendkosten te weten €5,85 betalen Dus helemaal gratis zijn ze niet.
eh ik had dus ook een kapote head set en heb vandaag dus een nieuwe gekregen (dacht ik)ik kreeg een controller niet dat ik die niet wil ofzo maar wat moet ik nu doen ofzo opnieuwe bellen want me oom had gebelt(ben niet goed in engels)en moet ik hem weer halen zou e mailen zin hebben? .........en waaneer moet je de verzend kosten betalen?
Ik hoefde geen verzendkosten te betalen (vandaag binnengekomen). Het pakketje werd bezorgd door de UPS. Komen ze met zo'n mega-rekenmachine geval aan de door waar je op zo'n touchscreen achtig iets een handtekening moet zetten. Echt top Microsoft!
tja krijg je he als je dislectie hebt ik kan het wel maar dan ben ik cker een half uur bezich met zo'n berichtje en ik kan me niet voorstellen dat je het zo niet kan lezen -edit-weer punten en coma's vergeten
Ik wil dit nummer nog even bevestigen, enneh: heel erg netjes van Microsoft inderdaad! Misschien is het ook wel handig dat ik voor degene die nog moeten bellen de menu-keuze's hier neerzet: 1(engels), 1(Xbox Live), 3(general questions) Hopelijk heb ik binnenkort een nieuwe Greetz, Guus BOK NL
Ach joh bel Microsoft ! Ze helpen de consument goed ook bij mijn controller stuurden ze me meteen een nieuwe.
hier waren btw al meerdere topics over, dus misschien dat je daaruit wat meer info kan halen http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=31153&highlight=headset kapot http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=20515
Ik dacht dat deze thread over Headsets ging?!??! Maar je belt voor een defecte headset en je krijgt een extra controller?
Mijn headset is nog goed , maar ik heb 1 controller die niet meer naar links wil , ook niet met de navi.pad . Dus dankzij deze tread krijg ik een nieuwe controller thuis gestuurd . Wel na het belletje naar de klantenservice .
Waarom steek je die headset dan ook zo ruw in je anus !! Gebruik gewoon glijmiddel volgende keer wel goed schoonmaken aan het eind anders gaat het stinken. /Mod Goed nieuws, het forum is schoner geworden want deze trieste kleuter zien we gelukkig niet meer terug.
Geen nood, meneer van de poep heeft zijn ban inmiddels te pakken. Zelfs in de nacht zijn we nog scherp en alert.
Ff nog een vraagje: moet je die kapotte headset trug geven? Anders kan je 100x bellen krijg je 100 controllers en headsets . En bij de intertoys kost een losse ori microsoft headset 40 euro. Enuh, volgens mij kan je een gewone headset van je mobiel ook gebruiken.
Daar zat ik ook al over na te denken. Ik denk zelf dat ze je sowieso eerst vragen om het serienummer van je XBOX. Daaraan koppelen ze weer ieder telefoongesprekje van jou. Ik denk dat ze maar max. een controller "blind" opsturen, omdat er standaard ook een controller in de doos zit. De volgende controller die sneuvelt, moet je bewijzen denk ik.. In de vorm van eentje terugsturen misschien? Hetzelfde geld natuurlijk voor de livekit. Wat betreft een gsm-snoertje gebruiken; Ik heb het geprobeerd met een Samsungsnoertje en het resultaat was dat of ik heel zacht te horen was of omgekeerd.. Het werkt dus niet zo goed, maar het kan zijn dat het met andere snoertjes wel goed gaat werken. Anders ff proberen in de electrospeciaalzaak (Zo'n eentje waar ze alle losse electrische componenten verkopen) een verloopstekkertje te kopen voor een bestaande headset?!?!?
je moet idd je serial nummer geven van je box. ik heb net ook ff gebeld over mijn kapote communicator en controller. ik krijg nieuwe toegestuurd. wat ik ook kreeg van die kerel was 2 ticket nummers( 1 voor communicator en 1 voor de controller)voor als er problemen zijn. ze noteren dus wel dat je een nieuwe krijgt! maar je hoeft je oude niet terug te sturen