Ja precies , ik heb mijn controller inmiddels thuis gestuurd gekregen . Over 2 weken bel ik voor mijn headset , die is ook niet meer 100%
Je kan zo blijkbaar wel mooi een gratis controller krijgen en een gratis headset... Scheelt je een boel geld. Microsoft heeft wel goede service als ik het zo hoor. Ik heb gelukkig nog niets kapot, ga gewoon goed om met mijn Xbox spulletjes Waarom zijn die gewone controllers niet meer te koop? Ik heb 2 gewone, ik vind die kleine helemaal niet fijn.
dus als ik nu microsoft bel, en ik zeg ze dat mn controller kapot is(wat niet zo is), sturen ze me gelijk een nieuwe op, "no questions asked"......iemand die dat al geprobeerd heeft??
wat wel lachen is, is als je abo over is en je koopt een nieuwe abbo van live, dan heb je 2 hoofdtelefoons
Met alle respect, maar dit is een no-go.... Het is altijd leuk om gratis goodies te scoren, maar als dit op twijfelachtige en een over de rug van anderen manier gaat....dan ben je dus imho fout bezig. Nofi, maar dit is mijn mening.
is je controller kapot als je bij mm3 heel hard op A moet drukken in de menu's, en je erop moet slaan als je back knop het ff niet meer doet? of heeft iedereen hier last van..
En jij komt uit South Central ?? Het is niet zo dat ik een oud vrouwtje beroof van haar tasje . Ik hoop die headset ook nog ff binnen te halen voor niks
Jep, had dinsdag gebeld voor m'n headset, woensdag gekregen! GEwoon superservice M'n headset maakte echo bij iedereen... nu niet meer = CF =
Krijg ik opeens een brief van MS dat ik mijn kapotte headset moet opsturen. Ik heb niet eens een kapotte headset , kan iemand mij helpen?????
mij hebbben ze dus de headset niet gegeven ik zei dat ie kapot was gemaakt door iemand en zeggen ze eigen verantwoording wtf bullshit ik heb het nie eens gedaan maar ze deden het nie meer en een vriend van me heeft het die middag ook gedaan zeggen ze dat het geluk is dat ie hem kreeg foutje daar bullshit dus toen ik het aan hem vroeg ze deden er niet moeilijk over toen !!! kut microsoft als ze me maar wel nieuwe joypad geven want die knopjes blijven hangen
Heb afgelopen maandag een nieuwe Controller (classic) + headset ontvangen, nadat ik afgelopen zaterdag dit alles had aangemeld. Perfecte service moet ik zeggen.
Het is echt vaag, want ik had vanmiddag gebeld, omdat ik hem kapot had gemaakt en ik kreeg wel een nieuwe en deen niet.