1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    My speeds are exactly the same as before i did the tweak :mad: 165 KB/S down and 25 up.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    leven actal speedtough :mad: .... maar ik ben blij dat het nu werkt jongens!
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    is er misschien ook iemand die dit heeft geprobeert die een router heeft ik wil eerst weten of dit dan ook werkt voordat ik alles verpest.
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dat 10.0.0.138 werkt niet bij mij "verbindings poging mislukt.....enz."
     
  5. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Now that some of you guys have solved you problems please feel free to add me to your friends list if you feel like either Getting smoked in MotoGP or alternatively getting slaughtered in Ghost Recon ;)
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    I haven't solved it yet. :mad:

    ik denk dat ik er via deze computer niet in kan komen door de router maar ik probeer het vanavond wel ff met de laptop van mijn vader.

    nog even iets kun je dit allemaal makkelijk terug zetten als het niet werkt?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  7. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die zin niet, kan iemand vertellen wat ie bedoelt.
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Whaha, hij zegt: "ik neem aan dat de cheque al op de post is."

    Daarmee bedoelt hij dat ik hem voor z'n hulp wel even zou gaan betalen :D

    I appreciate your help, RMF, and I will pay you in appropriate fashion on, let's say, the MotoGP racing tracks, ok? ;)
     
  9. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Sound's good. But you must let me win at least the first race ;) j/k
     
  10. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn zie je dus toch tweaken... dat had ik een paar weken geleden al geprobeert en lukte niet... misschien dan nog maar een keer.

    Maarre... hoe hebben jullie nu je box er aan hangen dan? Via een hub of nog steeds over ics? En als jullie het toch werkend hebben... zet dan even de precieze nr's die je ingevuld hebt hier... Misschien handig. Zoals welke dns heb je waar ingevuld enzo.
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik had het eerst via ICS, maar heb het nu weer via een Hub. Werkt het makkelijkst.

    Waar je bij ICS alles op automatisch moest zetten in je Xbox, moet je ze nu handmatig invullen.

    Ip adres is dan bijvoorbeeld 10.0.0.16 (als ip van je netwerkkaart in je pc 10.0.0.15 is, zoals bij mij).

    Dns adressen zijn hetzelfde als van de pc, en zijn per provider verschillend.

    Subnet zal dan 255.255.255.0 worden, en gateway 10.0.0.138.

    Althans, zo heb ik het.
     
  12. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    I still have my xbox running through ICS via my hub.
     
  13. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloody hell.... HET WERKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ok maarre wat beter lijkt te werken is om zoals in de engelstalige versie de dns van je provider in te vullen in de ppp velden van de modem en dan de dns van je netwerk kaart 10.0.0.138 te maken.

    En dat dus ook in je xbox. Ik heb met planet (adsl-comfort) dus een primaire dns van 195.121.1.34 en secundaire van 195.121.1.66.

    En ik heb de pc en xbox nu dus beide via een hubje aan de modem geplakt (modem in de uplink natuurlijk).

    Maar de xbox wil 2 dns servers hebben van je... die heb ik beide 10.0.0.138 gemaakt.

    HUGS FOR EVERYONE!!!

    Heb net de patch van Ghost recon gedownload... Ik ben happy happy happy ;)
     
  14. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    en is er dan echt niemand die weet hoe je in je modem komt als je een router gebruikt. Ik wil ook graag nog kunnen downloaden.
     
  15. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou even kunnen proberen om de verbinding uit te schakelen. Ik heb ook gehad dat ik niet in de modem kon, maar toen ik de verbinding stil legde ging het prima. Ik heb zelf geen router dus ik weet niet of dit een oplossing is, maar je kan het proberen.
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Idd. Bij mij probeerde ie ook elke keer verbinding te maken met MxStream, terwijl dat niet de bedoeling was. Dat kun je zo oplossen:

    Ga in Internet Explorer naar Internet opties (onder extra). Selecteer dan in het tabblad verbindingen de optie "nooit een verbinding kiezen", dan moet het werken.
    Ik weet alleen niet of dit met een router ook werkt.

    Probeer anders eerst je modem rechtstreeks op de pc aan te sluiten, dan kun je het als je klaar bent met tweaken weer op de router aansluiten.
     
  17. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, dit had ik al LANG als oplossing!
    Alleen is het ten eerste ILLEGAAL.
    En ten 2e, moet je als je een game wil hosten op je pc, eerst uitzoeken van welke poorten de game gebruikmaakt, om deze vervolgens in de NAT tabel allemaal in te kloppen en door te laten routeren naar het vaste ip dat je op de pc waar je op wilt hosten hebt opgegeven. Daarbij komt nog het risico dat je je modem verklooid.

    Dus al met al vind ik dit geen goeie oplossing. Planet moet maar met iets komen vind ik.
     
  18. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    You could stop using ics, and just connect the modem to the hub. Then u have to put the ip of your modem (10.0.0.138 i believe) as gateway on your computers/Xbox.
     
  19. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de router niet meer nodig, je kan ipv deze router een hub/switch neerzetten.
    Want wat je in feite doet als je je modem tweaked, is er een router van maken. En als je daar dan weer een router achter hangt, is dat natuurlijk een beetje dubbelop. Je kan de router wel blijven gebruiken als switch, maar dat maakt het geheel er niet bepaald makkelijker op, aangezien je dan gebruik maakt van een dubbele NAT. Zodoende zul je dus in de NAT tabel op de router, AL het verkeer moeten laten doorsluizen naar het ip van het modem ( 10.0.0.138 ) . En verder al je aanpassingen op de NAT tabel van je modem moeten doen. (of natuurlijk andersom)

    Maar voor het tweaken van je modem kan je idd beter (zoals al gezegd) je router ertussenuit halen, en direct op je pc aansluiten.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  20. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Doesn't that mean that i won't be able to use my PC at the same time though? My g/f likes to browse while i play.
     

Deel Deze Pagina