1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Yip dat weet ik, maar ik heb die router nog liggen, ik heb geen hub of switch. Als ik nog zoiets moest kopen had ik idd een hub gekocht, maar nu sluit ik um dus aan met een router dat kan toch ook???

2. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volledig met je eens. Planet licht de mensen eigenlijk vals of onvolledig in, maar ik dat hun er niks aan zullen doen en je zelfs geen gelijk zullen geven. Planet denkt toch van "ow hier hebben we weer zon xboxertje die wat van ons wil, wat wil ie doen" en dat geen gelijk geven omdat ze dan bekennen dat ze iets fout doen en dan zullen ze het (volgens mij) moeten oplossen ook. Je hebt veel kans dat je een of ander niets zeggend verhaaltje te horen krijgt waar je het mee moet doen.

O ja ffies off-topic vraagie, hoe kun je 2 x quoten in een post??

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    zet de tekst tussen deze commands:

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kan ook, maar dan zou ik hem gewoon als switch gebruiken, en dus niet instellen als zijnde een router.

Meestal open ik gewoon 2 dezelfde vensters, ik druk op quote bij het bericht dat ik wil quoten, typ er een stukje bij, druk in het tweede venster op het bericht dat ik wil quoten, en copy/paste dat in het eerste bericht (zoals nu :cool:).

5. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor de quote tip.

Als je je router instelt als switch gebruikt ie dan ook de firewall? Ik heb namelijk de befsr41v2 van linksys met ingebouwde firewal Want die zit in het alcatel modem nog niet toch? Enne dan nog een vragie: als je een router of switch gebruikt dan heeft het ene apparaat toch geen hinder van het andere aparaat qua bandbreette of wel?

Edit/ dat ding zit er nu tussen en het werkt perfect. Eerst had ik het probleem dat ik een speciale mxstream firmware moest downen (die ik er door en of ander mysterieuze rede niet op kreeg), maar nu was het alleen iptje invullen en klaar.;) :D :D

Laatst bewerkt: 10 apr 2003
  6. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    en hoe heb je die router er nou tussen als switch of als router?

7. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus hetzelfde als velen hier dat ik niet met whacked online kan en bij splinter cell de update voor Xbox Live niet kan downen. Ik heb echter een Wanadoo Broadband Basic abonnement via de kabel en heb het aangesloten door middel van ICS. Er zitten geen routers of hubs tussen ik heb gewoon twee netwerkkaartjes in mijn pc zitten waarvan er een het internet op kan en de ander via een crosscable op de Xbox is aangesloten. Met MotoGP demo heb ik geen problemen en de mechassault demo werk ook. Ik hoop dat iemand me kan helpen, heb ook al een paar mensen gepmd dus ik hoop dat we eruit komen want ik moet het nieuwe splintercell level echt hebben!

;)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je al een directe connetie geprobeerd JP ... wat voor merk modem heb jij

9. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het Motorola modem en ik heb al eens zo'n directe connectie geprobeerd maar dit lukte me niet, kreeg dns errors de hele tijd.

:'-(

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb jij een firewall aan staan? ehm ... ik ben ff aan het brainstormen ... maar ik kom er ook niet een 2 - 3 uit ...

ehm bij de directe connectie ... heb je dezelfde kabel gebruikt die naar de pc gaat? en heb je je modem uitgezet ... en daarna aangezet met je xbox geconnecteerd?

11. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat het helpt als ik een crosscable gebruik om het motorola modem met de Xbox verbind voor de directe connectie? Ik zet zonealarm altijd uit als ik ga Liven anders werkt het niet. Maar als ik een firewal had gehad dan had ik toch helemaal niet kunnen Liven of wel?

12. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk ook een modem probleem zoals bij de alcatel speedtouch. probeer een manier te vinden om je modem te tweaken (voor zover dat kan bij die van jou).

13. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    nou heb ik es ff n vraag, hoe gaat dat strax met content downen en je er voor moet betalen en halverwege valt je verbinding weg, Moet je dan opnieuw gaan downen ( ja duh) en er wéér voor betalen ?

het gebeurde namelijk met Kola Cell ook.

kan iemand mij dit vertellen ?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    pas als iets volledig gedownload is .. ga je betalen ... Maar voorlopig weten we nog niet hoe Microsoft dit gaat regelen .. dus ook wij hebben nog geen duidelijk antwoord

15. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    ok thnx n e way

16. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij als je bijv premium content weg gooit van je harde schijf kan je het daarna gewoon wweer downloaden zonder ervoor te betalen dacht ik

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat klopt

18. the master

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook ics je moet je breedband verbinding delen en fire wall uit of aangepast zetten

19. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het nou tegen mij of niet?

20. the master

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina