1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat kan ... het ligt in ieder geval aan je modem .. je hoeft je modem niet als router te gebruiken .. maar dar gaat een ander draadje over ;)
     
  2. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    en welke draad is dat dan krijg die zo snel niet gevonden die over dat onderwerp gaat, en dat het aan mijn modem ligt wist ik natuurlijk allang zie pagina 1 t/m 17 van deze draad

    ik moet gewoon de instellingen van de modem weten als je een router gebruikt als router, en dat je dan toch nog kan content downen.
     
  3. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag die content willen voor unreal championship daarom spijt het mij dat ik verkeerd zat en een beetje liep te schelden hierbij mij excuus
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarschuwing voor jou!

    Wat loop je nou te zeuren en te schelden?!?! Hier heeft toch niemand wat aan? Besides, dit topic gaat over problemen met het downloaden van content, dus om te gaan lopen schreeuwen dat je content wil ben je hier al totaal aan het verkeerde adres.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze thread is is speciaal voor de getweakte alcatel aangemaakt
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik mijn modem tweak zou ik dan wel gewoon een directe connectie kunnen toepassen? Anders neem ik mijn xbox en mijn tv gewoon ff naar mijn modem.
    Wat moet dan het ip van mijn xbox zijn?
    10.0.0.150
    255.255.255.0
    10.0.0.138

    klopt dit?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ip adres maakt niet uit ... deze word automatisch toegekend aan je xbox .. je kan wel bijv het ip adres en mac ardes van je computer over nemen .. als je je modem tweaked kan je nog steeds de directe connectie of alle andere mogelijkheden toepassen
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dus dan zou ik op die manier ff alles kunnen downloaden?
    en dat mac adres is dat noodzakelijk om te kunnen connecten? ik heb dat nou namelijk ook niet ingevult.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja je kan dan alles downen .. anders kijk je even in die tweak thread.. daar zitten de mensen met ervaring ;)

    nee als het goed is dedecteerd de xbox deze vanzelf .. of kent deze een eigen adres toe ...
     
  10. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag Toejam&Earl 3 gekocht, en als ik de nieuwe personages wil downloaden doet ie dat niet? Ik kan wel nieuwe levels downloaden, maar bij de personages geeft ie aan ''download failed'' Met andere spellen waarbij je iets kan downloaden heb ik nooit problemen gehad. Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand waar het aan kan liggen( moet je misschien eerst het hele spel uitspelen?) Alvast bedankt
     
  11. HeadcollectorNL

    HeadcollectorNL Killing Machine

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen content downloaden

    Ik heb gelezen dat veel gebruikers van Xbox Live geen content kunnen downloaden, ik heb dat probleem dus ook.
    Ik heb Planet ADSL comfort en een Speed touch USB modem.

    Ik heb ook gelezen dat Sygate Manager het probleem oplost, die heb ik gedoawnload en geinstalleerd alleen als ik dan op Live wil gaan staat er: DNS not resolved.

    Weet jij hoe ik de problemen op moet lossen stuur dan A.U.B terug.

    Headcollector
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het ligt aan de modem deze heeft een gecapte MTU ... deze is te laag om content te downen ... MS verstuurt te grote pakketjes ... voorheen kon je met de speedtough niet on-line komen.

    Ik zou in iedergeval MS bellen www.xbox.com/nl/live voor het tel nr. zodat zij weten dat er meerdere mensen met dit probleem zijn ... mogelijk verlagen ze de data pakketjes dan ... een andere remedie is een nieuwe modem kopen .... maar ja of je daar gelukkig van word ... misschien kan je de helpdesk bellen en vragen of zij de mtu op de modem kunnen verhogen ... maar hier geld weer dat er meer gebruikers moeten klagen en ik weet niet of dit kan met dit type modem
     
  13. HeadcollectorNL

    HeadcollectorNL Killing Machine

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Modem

    Ik denk dat ik dan maar een nieuwe modem koop.
    Alleen welke kan ik dan het beste kopen??
    Ik hen nu een Speed touch USB. Hoe moet niet al te duur zijn als ik er maar mee kan op de Xbox en anders koop ik wel een 2ehansje.


    Headcollector
     
  14. HeadcollectorNL

    HeadcollectorNL Killing Machine

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie! de Poepie! Mijn Xbox live doet het weer.
    IK had win 98 en heb nu Xp erop gezet, nu doet hij het weer perfect 8)
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon niet op Mechassault (die nieuwe) maar het bleek dat je die patch ''handmatig'' via het content download menu moest downlopaden.;..

    Misschien hebben hier meer mensen last van gehad!!??
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat is niet juist.

    De 'handmatige' downloads van MA betreffen uitsluitend nieuwe mechs, levels en speltypes. De drivers voor de Live connectie en de lobby worden automagisch geinstalleerd zodra je Live verbinding maakt met MA aktief.

    De bug in de MA lobby (waardoor je geen of moeilijk optimatch kon doen) is erin gekomen na de 2e update (een maand of wat geleden) en is er met de 3e update van afgelopen week weer uit gehaald. behalve deze lobby update heeft men nieuwe speltypen geintroduceerd (spelen met alleen grote of alleen kleine mechs en spelen met alleen kleine mechs tegen één grote) en twee of drie nieuwe levels. Daags nadat de update beschikbaar was was er meteen weer een update waarmee je die nieuwe speltypen ook op andere levels kunt spelen. De game-updates moet je apart via het content-download menu ophalen en je kunt dan zelf kiezen welke levels/mechs/speltypen je wilt doenloaden.

    Overigens even terwijde... Xbox Live bewijst met deze veelvuldige updates wat de toegevoegde waarde van een Live abbo kan zijn. MechAssault was een Live launchgame en is dus al ruim een half jaar oud. Maar mede dankzij die prachtige *GRATIS* nieuwe opties is het spel eigenlijk nog gloedjenieuw en doet het niet onder voor andere games die net uit zijn. En zo moet Xbox Live dus ook zijn. Hoera en applaus voor Microsoft! (De uitgever van MechAssault)
     
  17. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik bij mechassault xbox live aanklik moet die het spel updaten vervolgens staat er xbox live is not responding try again later..Ik heb een alcatel speedtouch 310. Mijn abbo is zonnent adsl basic 768/128.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je een usb of een ethernet modem .. als jeeen ethernet modem hebt heb je geluk en kan je hem tweaken... anders moet je de helpdesk bellen en klagen .... :{
     
  19. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een USB modem. Is er geen programmatje die je MTU kan verhogen?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope dat werkt niet ... deze kan wel de mtu verhogen op jouw machine, maar niet op jouw modem ... je moet toch gaan klagen bij de support desk van xbox live en/of de support desk van jouw provider .... misschien kunnen zij jouw helpen ... anders moet je een andere modem nemen
     

Deel Deze Pagina