1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit staat er bij mijn testgegevens:
    1.00.5335.01
    W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 00A8-4840
    Z: 0000-0000
    UL : 100 KB
    DL : 814 KB
    P : 20/20
    L: 179 ms (182ms)
    Is dit normaal want hij wil niet updaten bij Mechassault en SplinterCell. Ik kan gewoon de demo's wel spelen. Dit betekent niet alleen geen content downloaden, maar ik kan ook niet in de lobby omdat die telkens wil updaten, maar dat lukt dus niet!:mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het enige wat je kan doen is ... de caaldesk bellen van Microsoft en/of de ghelpdesk van jouw provider ...
     
  3. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn probleem is opgelost. Ik heb Sygate gedownload! Met dit programma kan je je MTU verhogen. Dit heb ik gelijk gedaan en hij doet het gewoon perfect nu. Dus als je problemen hebt probeer Sygate! See you on Live.
     
  4. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, ik wil ff zeggen dat het ook uitmaakt welk Speedtouch USB modem je hebt. Ik heb deze modem en mijn MTU is goed :eek:.
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is uitstekend. Je snelheid is eveneens uitstekend. Fijn dat het met Sygate opgelost is, dat doet vermoeden dat je wat problemen met ICS hebt. Staat de firewall op je Windows computer aktief (wat voor Windows versie heb je)?
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoe kan ik mijn Speedtouch modem dan tweaken ? ik heb GEEN usb modem maar een gewone ISDN variant. Hoe kan ik dit doen ??????
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ****edit****

    Welke versie van windows heb je? Ik zag dat het probleem verholpen was met XP!

    **********

    Mocht je wel XP hebben zie onder


    Hier is nog geen oplossing voor het enige wat je kan doen is klagen bij je isp ... we dachten eerst dat het mogelijk was door de mtu te verhogen in windows ... maar dit hielp niet ... Je hebt 3 mogelijkheden

    1 ) Klagen bij Microsoft
    2 ) Klagen bij je Provider (voor het verhogen van de MTU )
    3 ) Een UTP modem kopen (router/modem)

    ik heb nu ook een centrale thread aangemaakt voor de Speedtough USB misschien dat men nog een oplossing hebben ... maar ik ben bang dat er geen ander oplossing is ... misschien weet Pejannl nog iets ...
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb een UTP modem. Ik wil weten waar ik mijn modem kan updaten ?

    Ik gebruik dus een UTP modem met XP, hoe kan ik zorgen dat hij goedloopt ?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je ook problemen met een directe connectie ... NB UTP = Ethernet .... USB is een platte stekker ...

    als je een UTP modem hebt (geen USB) kan je het volgende proberen ... zie deze thread over het tweaken van een alcatel speedtough UTP modem

    NB dit werkt NIET met een USB modem ... als je een usb modem hebt ... heb je een probleem :'-(
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dankjewel, ik hoop dat het werk.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen dank, daarvoor ben ik hier... als je nog meer vragen hebt horen we het wel ;)
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik volg het nu even niet meer.

    Ik heb een Alcatel Speed Touch Home modem.

    Die zit aangesloten op mijn PC.

    In Mijn PC zit een netweerk kaart die de PC verbind met mijn Xbox (oude Xbconnect set up). En Xbox live werkt.

    Alleen die verdraaide updates zijn niet te downloaden.

    Heeft het dan enigzins nut om dat modem in een pro versie om te toveren of kan ik dat op een andere manier instellen ?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat heeft nut ... het probleem met de alcatel speedtough is de gelockte MTU setting ... als je hem om tovert in pro .. dan heb je een router ... hier kan je de mtu aanpassen .... maar let wel .. je moet wel weten wat je doet ... er zijn 2 soorten alcatel speedtough home's in omloop 1 UTP en 1 USB versie .. de USB versie kan je NIET tweaken
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja, ik weet dat ik een UTP versie heb. USB gebruik ik al voor printers, versterkers en camera's. ik geloof dat het aantal digibeten je een roze brilgeeft ;)

    Goed, ik ga hem maar tweaken, kijken of het wat opleverd. Een ding vraag ik mij wel af, mocht het niet werken, kan ik dan een directe verbinding maken met mijn cross cable of niet ?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou voor je hem gaat tweaken eerst de directe verbinding proberen ... je moet dan gewoon de kabel uit jouw pc halen en deze in jouw xbox pleuren ... een cross cable werkt meestal niet (maar er zijn modems waar je dit kan instellen .... met de alcatel weet ik het zo net nog niet)... Mijn tip probeer eerst direct ... lukt dat niet kan je hem tweaken .. maar je kan ook een router kopen dit was voor Pejannl de oplossing ...(vraag dan welke router aan Pejannl)

    wat de rozebril betreft soms zie ik alles in een paarse kleur :eek:
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer dan ook eerst even dat Sygate programma ter vervanging van je ICS, want ik heb ook al een paar keer gezien dat ICS de schuldige was.

    Tip: Zoek in het Lan/live forum op 'Sygate'.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb het modem getweaked en nu loopt alles perfect. Ik ben erachter gekomen dat het probleem schuilt in de manier van verbinden. Het virtual private Network binnen windows is zeer beperkt en laat geen grote paketverzendingen toe (gaat tot 1400 MTU, geloof ik).

    Mocht iemand een UTP versie van een alcatel SpeedTouch modem hebt raad ik de volgende site aan http://www.xs4all.nl/~verduijn/adsl-tweak.htm#tweak.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    ik ben blij dat het gelukt is TheWalrus ... cu on live


    mijn gamertags zijn : Fardo & Saparato
     
  19. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik draai winXP en heb de standaard firewall uitgeschakeld.

    Soms heb ik bij de MotoGP demo dat iedereen opeens rondvliegt en dan weer verdwijnt. Als je op de kaart kijkt zijn de stipjes allemaal buiten de baan. Is dit lag of zo? Of is dit iets anders?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  20. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, lag it is, dat kan aan je eigen verbinding liggen, echter ook aan de verbinding van het netwerk zelf!!, daar doe je weinig aan, of je moet je abbo verhogen
     

Deel Deze Pagina