1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje...

    Wanneer moet je betalen voor een download via Live....
    Word dat aan gegeven naast de **** blocks?
    Wat kost het ongeveer....
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging perfect bij mij. Alle 2 de mechs en alle 2 de levels had ik binnen 4 minuten gedownload, is echt supergaaf allemaal
     
  3. RFP

    RFP Live!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou eens moeten proberen om je Xbox mee te nemen naar een vriend waar het wel werkt. Waarschijnlijk is het toch iets bij ICS of misschien bij je provider. Ik heb hetzelfde probleem als ik m'n Xbox via ISA Server (firewall) aansluit. Kennelijk laat ISA Server een bepaalde poort of zoiets niet door...

    Welke provider heb je?
     
  4. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    wanadoo adsl basic/mxstream, zou moeten werken volgens mij.
     
  5. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    De Dl content is er op dit moment alleen voor MA, en SC, UC en CR moet nog komen
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  6. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien uitleggen hoe hij zijn windows instellingen heeft staan om te gamen via windows ics??? Ik heb nu alleen bij mijn internet verbinding ingesteld dat andere computers gebruik mogen maken van mijn netwerk, maar als ik dit bij een van mn netwerkverbindingen doe dan kan ik geen verbinding meer maken met het internet.

    Help,
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden ging bij mij perfect :) 3 minuutjes en alles stond erop bij MA.

    Overigens kreeg ik geen error bij UC, er stond gewoon, no content available yet..
     
  8. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, wat heb ik er nou aan dat jullie steeds zeggen dat het bij jullie wel goed werkt??? Als het werkt wat doe je dan moeite om hier van die nuttige posts te zetten. Ik wil gewoon weten of iemand antwoord heeft op mn vraag en of er andere mensen zijn met het zelfde probleem en niet dat het zo goed werkt bij jezelf want dan zou ik alleen maar kunnen zeggen lkkr voor je.

    ;) :p ;) :p ;) :p :confused:
     
  9. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    als je wel kan xbox live gamen dan kan dat toch nooit aan je router of internet verbinding of instellingen liggen.
     
  10. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat denk ik ook. He maar mijn engels is niet zo goed zou jij misschien de support lijn kunnen bellen (je zat toch me hetzelfde probleem???). Of is jouw engels ook niet zo goed???
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb paar uurtjes geleden kolacell (voor splinter cell) gedownload... t ging goed zonder errors... wel vrij traag
     
  12. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we aub ffies ophouden met "bij mij werkt het wel" dat is namelijk niet zo interresant omdat het namelijk normaal is dat het werkt. Jammer genoeg werkt het bij mij nog niet en daarom vraag ik hulp en niet om te horen dat het bij anderen wel werkt.
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt me verstandiger om dan Xbox-live support te bellen of contact op te nemen met je provider.
     
  14. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zal wel eens kijken dan. Als ik er uit ben laat ik het je wel weten.
     
  15. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok

    Ik had nog een chat op xbox.com met zon help gast. Daar kom je ook niet veel mee verder zeg. Zeggen ze van als je niet verder komt (na het geven van een tip over de firewall die ik niet heb) bel de suport lijn.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    al geprobeert je adsl modem te restarten? (als je adsl heb teminste)
     
  17. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zat net zo te denken maar ik gebruik router. En is er misschien een poort die speciaal voor de Download open moet staan?
     
  18. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me stug, inkomend verkeer is meestal niet zo een probleem.

    Soms kan je op je router/firewall instellen dat al het verkeer (tijdelijk) naar een bepaald intern ip geforward moet worden.
     
  19. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem als jou, zodra ik ik ics volgens aanwijzing had ingesteld kreeg ik geen site of e-mail meer binnen, terwijl er volgens de pc wel verbinding was.
    Volgens iemand van de support van mijn provider komen er veel klachten over problemen met ics in windows.

    :9 TIP:9
    1.de-installeer windows ics
    2.Download Sygate Home Networking van bijvoorbeeld download.com , installeer, geef in sygate manager je verbinding aan en blijf van alle andere instellingen af. De rest werkt vanzelf.

    succes! de Sjef.

    met dank aan twist }:]
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  20. Mandragore

    Mandragore

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem met het downloaden van Kola Cell. Geen verbinding met Xbox Live. SC stelt voor een andere keer te proberen. Dat wordt je na 5x keer op verschillende momenten van de dag op alle dagen na de lancering van Live wel zat :confused:

    De rest van Live werkt wel. Connecten via de dashboard en Moto Grand Prix werken prima, ondanks mijn aparte configuratie. De Xbox zit via een hub aangesloten op een bijzonder kabelmodem die rechtstreeks via het lokale tv kabelnet op het netwerk van m'n werk is aangesloten. Via een gateway en DNS op het werk kan ik vanaf thuis online. Deze adressen heb ik ook op m'n Xbox gebruikt en dat werkt dus zoals gezegd prima, behalve met content downloaden.

    Om een lang verhaal kort te maken, ik gebruik geen ICS. Ik zal eens op het werk vragen of ze de UDP en TCP poorten controleren die de Xbox gebruikt volgens MS support.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2003

Deel Deze Pagina