1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gelezen dat je content niet op en memorycard kan zetten, maar hoe zit dat met updates? kan je deze wel op een memorycard zetten, of is dat niet nodig omdat je ze toch wel krijgt. Ik ruil namelijk xboxen met een vriend, maar die heeft geen live. hij heeft dus die updates ook niet en moet ik die updates nu eerst op een memortcard zetten of krijg ik ze wer binnen als ik mijn 'nieuwe' xobx aansluit op live?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet jouw Gametag op die MemoryUnit zetten ... daarna de "nieuwe" xbox aansluiten (ook internet kabel erin dus) En jouw account overzetten van MemoryUnit naar Xbox HD ... Je kan nu op die Box online, en de patches aka upgrades gewoon ff opnieuw downloaden :)
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je krijgt ze weer als je je nieuwe xbox aansluit op Live.

    Je account kun je overzetten door middel van een memory-card, of account recovery.
    Voor account recovery moet je EXACT de goede gegevens hebben.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als hij dan tog een memoryunit heeft, lijkt mij het makkelijker om die te gebruiken ... ;)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je premium content hebt dan moet je hier voor opnieuw betalen
     
  6. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen memoryunit, daarom vraag ik het ff. Anders moet ik er 1 kopen. (doe ik misschien toch, i.v.m. savegames) ;)
     
  7. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    !HELP! > E3 content

    Mede gamers,

    Nu de E3 begonnen is staat live weer vol met demo's en andere content.
    echter heb ik een GROOOOT probleem,

    -terwijl andere gamers al demos downloaden, zie ik de oude content nog (top spin 2 ed.)

    kent iemand dit probleem en heeft iemand de oplossing....

    plsss let me know!!

    thnx!

    _0/
     
  8. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    telkens wanneer ik wil downloaden mislukt het (zie foto)

    ik wil bijvoorbeeld de gratis maps van COD2 downloaden, staat hij telkens bij 13 procent af!...ontzetten irritant.

    Sommige demo's, zoals full auto, blazing angels en tomb raider kan ik om dezelfde reden niet downloaden. Andere demo's bijv. fifa world cup, lost planet, top spin 2, etc doen het wel gewoon. NAT is open.

    Heeft iemand hetzelfde probleem?

    zie onderstaande foto
    [​IMG]
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat staat er bij NAT bij jou als je de xbox live test doet? Open, Moderate of strict'?
     
  10. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nat staat op 'open' ...daarom vind ik het juist ook zo raar
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik postte eerder in de router thread over mijn probleem van mijn nieuwe xsDSL abbonnement met nieuw modem met ingebouwde router. Ik heb het nu zo gekregen ik gewoon weer mijn oude vertrouwde WRT54G gebruik als router.

    Maar de downloads op de marketplace gaan nog steeds echt heel langzaam. Veel langzamer als bij mijn oude abbonnement van Demon, terwijl ik op de pc wel gewoon sneller download. Zou dat nou aan de provider liggen? Of toch aan een of andere setting in het modem of router?
     
  12. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft dus bovenstaand probleem? :confused:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als alles op open staat dan ligt het aan je verbidning... snelheid en provider .. staat deze nog steeds op open?
     
  14. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat nog steeds op open.

    Heb chello classic..is dacht ik 8mbps..niet bepaald langzaam dus
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je de downloads blijft herhalen ... dan breekt deze ook af? ... wat staat er bij MTU?
     
  16. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    MTU: Confirmed

    More info>status codes
    W 0000 - 0008
    X 0000 - 000D
    Y 20A8 - 4800
    Z 0000 - 0000
     
  17. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het hier goed staat maar weet iemand hoe je de passcode voor je gamerprofile kan veranderen. Kan dat nergens vinden namelijk.

    Alvast bedankt

    EDIT: heb het al gevonden
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had ook connectie problemen bij een spel telkens. Misschien werkt de oplossing die MS mij stuurde ook bij jou (geen zorgen het kan GEEN kwaad). Eerst proberen de systeem cache te wissen. Dat is het gedeelte waarin alle updates behalve die van het dashboard in worden opgeslagen. Nadat deze gewist is moet je alleen alle updates van spellen opnieuw downloaden. De cache wis je zo: open je xbox 360 dashboard. Ga naar het tabblad system, ga dan naar memory. Zorg ervoor dat je hard-drive geselecteerd is (dus NIET het hoofdmenu van de hard-drive openen, maar er gewoon voor zorgen dat hij geselecteerd is). Druk de volgende combinatie in op je controller: Y-X-X-LB-RB-X-X. Selecteer yes in de waarschuwing die verschijnt en druk op A. Werkt dat niet dan moet je je gamerprofile recoveren. Verwijder hem eerst door naar je hard-drive hoofdmenu te gaan en dan gamer profiles. Selecteer je gamer profile, druk op a, en druk op delete. Druk dan op delete profile only (om save games te bewaren). Log de profile uit die dan actief is als er een actief is en ga naar de xbox live tab. Druk dan op recover gamertag en volg de instructies op. Lukt dat niet probeer dan alle data (save games, contents) van de games te verwijderen, waarbij je problemen ondervindt bij het downloaden van contents voor die games.
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: never mind, probleem na veel dingen proberen zelf opgelost
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2006

Deel Deze Pagina