1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: content downen

    Vreemd. Ik heb op 12 maart al MechAssault levels en Mechs gedownload. Misschien iets met je netwerkinstellingen...

    Kun je beschrijven wat voor spullen je gebruikt en wat voor abbo? Het beste nog: gebruik even het invulformulier uit de FAQ. Zanks.
     
  2. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: content downen

    Ik wil best wel het formulier invullen, maar dan moet ik wel weten of iemand daar wat aan heeft, want ik ga niet alles voor n00b invullen.

    Trouwens Mxstream/wanadoo. Alcatel modem (speed toch)
     
  3. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem hier, gamen is ok. Maar content downen krijg je idd die error. Ik gebruik adsl van planet met een alcatel speedtouch ethernet, 2nic`s met ICS op WinXP. Ik heb de MTU al geprobeerd te verhogen, maar da hielp nie......HELLLLUUUP
     
  4. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    zouden die genen die ook het content download probleem hebben pleaz willen melden of ze met windows ics geconnect zijn??? (als je dat nog niet gedaan hebt dan)
     
  5. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat er nog iemand was waarbij Whacked ook niet werkte. Nou hier dus ook niet. Dus whacked heeft ook iets nodig dat ook nodig is voor de content download. En ik gebruik hier de Xbox van een m8, en bij hem werkt het wel. Hij heeft een getweaked modem, dus het ligt iig aan de ics.
     
  6. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met downloaden update?

    Ik heb gezien dat een aantal mensen, net als ik, problemen heeft met het downloaden van updates voor de xbox, zoals dat gebeurt bij het spelen van Mechassault of Ghost Recon.

    Ik heb hier ook een paar keer contact over gehad met de helpdesk en daar wisten ze er ook geen raad mee. Ze zijn er nu wel mee bezig om dit op te lossen. Zie hier de email die ik gsiteren kreeg:

    Dear Customer:

    Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

    A small number of customers are having problems downloading some of the patches. At this point in time, we do not have a solution, but we need to gather as much information as possible. We do ask you contact us and you let the representative now that the call needs to be escalated. The representative will ask for information such us IP, set-up, hardware model and maker and similar things

    If you require further assistance please do not hesitate to contact us.

    Regards,
    Ramon
    Xbox Customer Care Team


    Dus als je problemen hebt met de updates, kan je het beste nog even bellen met de helpdesk. Ze noteren dan ook je gegevens en zullen contact opnemen wanneer er een oplossing is.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Threads gemerged....
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    als iemand een oplossing heeft gevonden post het hier dan aub ff.


    en verder wat houd ics precies in en kan ik als ik dat installeer dan wel downen?
     
  9. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    is het al mogelijk om capture the flag te downen voor Mech Assault??!!

    want ik kan het nergens vinden
     
  10. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog nieuw nieuws over het content down probleem of weet iemand of het probleem opgelost is als er een router tussen zit???
     
  11. ybron

    ybron Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    wel live, geen download content

    Vriend van mij heeft zelfde probleem. Wel live MA of MGP, maar download GR patch, ho maar.
    Planter adsl comfort, ics..verder geen routers of hubs.

    Ikzelf, zonnet family, usb modem, ics...geen enkel probleem.
    zeer vreemd.

    Ik stel voor dat alleen mensen die dit probleem ook hebben, dit hier melden, met hun configuratie.
    Simpel melden "dat het bij jou wel lukt" zal niet helpen het probleem te localiseren. verder voegt het ook niks toe.

    greetings Ybron (niet mijn gamertag),

    btw...zou wel eens wat meer nederlanders GR willen zien spelen. (Na 20:00)
    Speel nu voornamelijk met Amerikanen (geen probleem, zelfs tijdje gewoond), echter de lag is denk ik erger dan als je een meer lokale game speelt. ben beniewd
     
  12. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde probleem.

    PLanet ADSL comfort... WinXP pro en de xbox via ICS (wel een hub er tussen voor me laptopje, maar dat moet niet uitmaken, weet dus wel zeker dat ICS goed loopt).. MotoGP/Unreal/Mech Assault spelen allemaal prima, maar Whacked inderdaad niet en content download, zowel als de Ghost recon patch kan ik ook vergeten.

    Dus eh... Ghost recon na 20:00... graag!!! maar die wil niet zonder patch.

    Ik heb trouwens nog niemand hier over horen klagen die een router gebruikt. Het lijkt vooral een Planet/ICS probleem... misschien omdat die die rare VPN settings gebruikt??? Want dat gaf ook problemen met Xbconnect (kon niet hosten).


    Wacht eens even... heeft iemand uberhaupt al gespeelt met zijn settings??? Ik zit even te kijken en we hebben nu "data encription" uit staan... dat zou misschien een probleem kunnen zijn?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  13. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat verschillende settings geprobeert maar heeft geen effect. :mad:

    [edit]
    het word steeds erger... ik vind op http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/64.shtml#speedtouchhome een hele mooie uitleg over hoe je aan moet sluiten. En ze adviseren mensen met mijn modem (alcatel/speed touch/home) ook om via ICS de xbox aan te sluiten... oude modem, kan niet anders (zo zecht men)... maarre precies de instellingen die ik al heb hoor. Heb planet dus maar even gemailed :::brrr::: Degene die met de oplossing komt krijgt een kadootje hoor.... errug dit.
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  14. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ook planet adls comfort met e-tech draadloze router (xbox zit niet draadloos, heb ook gewone uitgangen) met vandaaruit naar een switch en daarvandaan naar de xbox.
    zoals eerder vermeld kan ik geen wacked, UC content, SC content.
     
  15. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het ook via ICS. Verder heb ik win XP home en euronet pro ADSL. De xbox krijgt zijn verbinding via een wireless access point, die als een soort bridge dus fungeert. Bij mij werkt ook Whacked niet en kan ik geen updates downloaden.
     
  16. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: content downen


    SC heb ik niet, dus weet ik niets van.

    UC heb ik wel. Daar is nog geen downloadable content van gereleased dus kun je daar ook (nog) niets van downloaden. Die content zit er wel snel aan te komen als in extra maps, characters en volgens mij ook 2 nieuwe wapens.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die is nog niet uit
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen die levels enz. voor UC eigenlijk beschikbaar? Heb gisteren even dat filmpje bekeken van Dark Master op de CD van de starterkit en hij showde daar het schermpje van downloadable content en er stond een UC tekentje linksboven en er stonden een stuk of wat maps om te downloaden...

    Weet iemand hier iets over?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm misschien is het download probleem toch een provider probleem ... als je de download test (via je xbox) wat zijn dan de waardes?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    volgens de calender van www.xbox.com/live ... ergens in april
     

Deel Deze Pagina