1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je sygate gebruikt moet je de standaard ics uitzetten d8 ik. Anders gaat het elkaar in de weg zitten.
     
  2. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    is er dan een mogelijkheid dat je een nieuwe krijgt???
    ook als je hem hebt gekocht?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :confused:

    Het ligt niet aan het xbox live pakketje ... maar aan ehm ... data (bestanden) die verloren gaan tijdens het ophalen (downloaden) van content ...

    Downloadable content word in pakketjes binnengehaald ... (net zo iest als bij een download accelerator) ... vervolgens worden die data pakketjes bij elkaar gevoegd en word deze data in een bestandje gezet ... als je te veel pakketjes verliest ... is de download gefaald .. deze pakket loss kan op twee plekken veroorzaakt worden ... de zender of de ontvanger...

    in jullie geval is het de ontvanger, dus ligt het probleem bij je provider*, maar gelukkig kan microsoft voor jou ook bij de provider bemiddelen...

    ik hoop dat het nu een stukje duidelijker is ;)

    * nb is niet helemaal waar (kan ook aan jouw setup liggen, maar dat leg ik wel een andere keer uit :{
     
  4. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo... ehm... waarom zouden het dan mensen zijn met specifiek deze modem die dit probleem hebben. Ik ben bang dat het toch enigzinds bij ons zelf op het systeem te vinden is.

    Enne... als jij tegen planet zegt, "jongens ik ben een goeie klant (moet wel want die modem is zowiezo 2 jaar oud) en ik wil per se xbox live spelen en alle daarbij horende mogelijkheden benutten, als dat niet kan, stap ik over naar een andere ISP". Dan zullen ze je toch op z'n minst een grove korting op een nieuwe modem geven. (als dat het echt is). Als ze dat niet doen is het bad business. Die 100 euro ofzo die ze je sponsoren verdienen ze makkelijk aan je terug. Met een contract verlenging kan je heel goed onderhandelen, zo heb ik ook al meermaals m'n gsm zo goed als gratis vernieuwd.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk ook dat het de modem is ... of de provider ... feit is wel dat jullie pakketjes verliezen...
     
  6. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk verhaal hoor, maar dit zou alleen van toepassing zijn als ie tijdens of na het downloaden van content, een fout zou geven. Maar hij verbind gewoon NIET, en komt met de standaard melding dat Xboxlive niet bereikbaar is, en dat je beter ff je instellingen op je xbox kan checken. Dus deze vlieger gaat niet op.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan heb je een MTU probleem (???) welke waardes krijg je als je de Test je downloadsnelheid met je xbox test uit voert? ...
     
  8. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    MTU staat voor alle verbindingen/Nic`s in mn pc (WinXP) op 1500. Dat scheelde trouwens al wel een hoop connection loss in motoGP.

    Die waardes kan ik nu ff nie bekijken, omdak op stage zit. Maar ik had wel wat packetloss staat me iets van bij.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmmm vaag ... ik ga ook ff brainstormen
     
  10. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer vanmiddag sygate wel ff. Ik heb het proggie best lang gebruikt voor de ics onder 98 (de standaard MS ics wilde nie werken) Het mooie van het programma is dat de 30 dagen evaluatie, onbeperkt gratis te gebruiken is, mits je de datum om de zoveel tijd ff terugschroefd. Of probeer dit: Zet VOOR de installatie van sygate de datum naar 2006 ofzow. En na de installatie weer terug. Da zou ook weleens kunnen werken. Jullie horen het vanmiddag.
     
  11. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het nou weer een mtu probleem zijn??? Volgens mij kan dat niet want ik heb gelezen dat als je mtu te laag is dat je dan bij het aanmelden het schermpje van country select niet krijgt (of het schermpje erna). Nou ik heb daar geen problemen mee gehad dus ik ga er vanuit dat het niet de MTU is.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope klinkt inderdaad als package loss ... modem/provider probleem :confused:
     
  13. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je reacties niet helemaal maar goed. Kan iemand misschien ffies contact opnemen met ms want ik begrijp er altijd de balle van als ik ze aan de telfoon heb.
     
  14. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Geachte heer, mevrouw,

    > Is wanadoo basic compatable met xbox live?

    Jazeker! Als het goed is krijgt u ook gedeelte waar de XBOX om een DNS
    nummer vraagt... dat is 194.134.5.55 (primary) en 194.134.5.5
    (secondary). Veel plezier met het gamen!


    Nou dit kreeg ik in mn postvak dus het moet goed zitten lijkt me zo.;) ;) ;)

    Edit ik heb een P waarde van 20/20 dat is toch zeer goed??? dat betekend toch dat ik geen pakketjes verlies???
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  15. ITNL

    ITNL Guest

    nou stomme xbl downen werkt niet. Wil nu geld terug
     
  16. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL Neej volgens de support dude van de live desk (xbox) betekent dat dus dat je 20 van de 20 paketten kwijt bent. Dus inderdaad gewoon geen verbinding krijgt met de data server (dat is een andere dan de live server waarschijnlijk)

    Enne ik ga ervan uit dat je dat "can't connect to live" scherm krijgt omdat hij de packet loss te hoog vind... niet omdat je helemaal geen verbinding kan krijgen.
     
  17. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt wel logisch, maar het vreemde is dat Whacked ook bij niemand werkt.
     
  18. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook kunnen dat whacked stiekum iets wil installeren zonder dat wij dat weten, net zoals GR om de patch vraagt.
     
  19. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar het lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Het downloaden van die patch doet ie ook nooit direct vanuit het spel, maar vanuit het xbox dashboard.
     
  20. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    20/20 betekend gewoon perfecte connectie. Hoe kan ik nou al mn pakketjes kwijt raken en toch connecten (ja connecten bij de troubleschooter dus niet downen). Lijkt me stug. Ik weet bijna 100% cker dat dat dat eerste cijfer aangeeft hoeveel paketjes er zijn ontvangen. Bovendien zou ie zeggen xbox live not found of dns error of zoeits anders als ik geen pakketjes terug krijg.
     

Deel Deze Pagina