1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik bel morgen zelf die k*t support wel ik word er gek van iedere keer dat gezeik met up down mtu en weet ik veel. Ik wil nu gewoon iemand hebben waar ik alles aan kan vragen. En als het gewoon niet lukt vanwege mn connectie dan wil ik mn geld terug. Ik betaal toch niet voor iets dat maar half werkt. Gekloot weer...:mad: :mad: :mad:
     
  2. StormX

    StormX from Storm Inc.

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik heb Live gekocht omdat ik Splinter cell te gek vind en ik Kola Cell wil spelen
    Dat kan niet omdat MS live op MS xbox via MS ICS op een MS XP Pro pc niet werkt.
    Toch vreemd, als alles van Microsoft is.

    Als iemand meer info heeft over refund, dan hoor ik dat graag
    Liever natuurlijk ene oplossing, maar daar heb ik geen hoop meer op
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Beetje vreemd om nu al gelijk over geld terug eisen te beginnen :confused:
    Kom op zeg, bij MS erkennen ze het probleem, en het ligt dus aan het modem of aan de provider, niet aan MS zelf. Wat wou je ze nou maken? MS heeft een lijst vrijgegeven met ondersteunde hardware en ondersteunende providers. Voldoe je daar niet aan, dan moet je niet gaan lopen zeuren als het niet werkt.

    Ik vertrouw erop dat er binnenkort een oplossing voor komt (ik zit nl. zelf ook met het probleem), en tot die tijd is het misschien balen, maar ga nou niet gelijk zo opgefokt reageren met: "ik wil m'n geld terug", want dat is natuurlijk totaal ongegrond.
     
  4. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het probleem is niet microsoft, maar de providers die zeggen dat ze live ondersteunen en blijkbaar niet goed genoeg getest hebben, met al de hardware setups/verbindingen die ze aanbieden (als al uberhaupt). Ieder nieuw systeem zal bugs tegenkomen zo ook live. Als je het nu al niet meer ziet zitten kan je vast een refund krijgen, maar binnen een paar weken word het heus opgelost... en tot die tijd leef ik me kompleet uit in de motogp demo. Ik denk zelf altijd maar.. als je geen bugs wilt moet je een jaartje wachten en het product dan pas kopen.
     
  5. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zitten jullie nou weer liefdadig te doen, sorry hoor maar ik vind echt dat als je als provide reclame maakt (is bij mij niet het geval maar wel bij planet) dat je xbox live ondersteund en het werkt niet dan heb je of niet de volledige info gegeven of je zit reclame te maken met iets wat je niet kan leveren. En dat mag niet (zelf zeggen ze haal het optimale uit xbl met planet internet). Bovendien vind ik dat als je een service lanceert waar je voor moet betalen dat het wel ffies mag werken want geef toe als je bijv een adsl abbotje koopt en het blijkt dat je er niet mee kan downen voel je je ook flink genaait en dat zeg je ook niet "ja maakt mij niet uit ik kan toch gewoon internetten."
    Bovendien is ms rijk genoeg dus daar moeten we geen medeleiden mee hebben.

    zo speech afgerond hehe
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    In dat geval moet je MS er niet op aanspreken dat het niet werkt, xboxuser, maar dan moet je bij je provider wezen. Als de provider zelf aangeeft dat het Xbox Live ondersteunt, dan mag je idd verwachten dat het hardwarematig in orde is. Als dat niet zo is, ben ik van mening dat dat opgelost moet worden, maar niet door MS, want -nogmaals- die kan daar niks aan doen. Stap in dat geval naar je provider toe, en kaart het probleem aan, wellicht dat ze in zo'n geval niet moeilijk doen om je een nieuwe modem te geven. Een beetje dreigen kan geen kwaad }:]
     
  7. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok provider dan, maar hoe weten jullie zo zeker dat het aan de provider ligt. Want planet gaat denk ik niet zeggen dat het werkt als het niet werkt. En ik heb een mailtje (die vorige pagina) gehad van wanadoo (waar ik bij zit) waarin staat dat het moet werken. Dus dat zijn dan 2 providers die liegen of niet van het probleem afweten. Lijkt mij een beetje raar aangezien het er 2 zijn. Ik blijf denken dat het toch bij ms ligt. Ik heb er niet zoveel verstand van maar misschien is het zo dat de live server niet op bepaalde ip adressen reageert.

    Nu nog ffies een kleine opmerking over planet internet. Je kunt me een krentenkakker of mierenneuker of hoe je het ook hebben wil vinden, maar ik ben het eigenlijk niet helemaal eens met de slagzin. Ze zeggen namelijk "Met lanet adsl haal je alles uit je XBOX live" Kun je dan met het eronder staande adsl comfort 16 of igg het maximum aantal plaatsen hosten? Lijkt me niet (zeg ffies als ik het fout heb, maar met kun bedoel ik zonder al te veel lag) Nou dan haal je toch ook niet alles uit je xbox live. Je kunt het er nie mee eens zijn maar heb ik gelijk of niet.
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    kan ongeveer 4 mensen hosten maar dat komt ook door de upload van 128 (heb adsl comfort), maar is het dat zeker dat het aan de provider ligt niet aan de modem?
     
  9. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet of dat cker is dat zeggen ze hier maar iedereen zegt wat anders. Naar mijn mening ligt het bij ms want meerdere providers doen het niet en dat vind ik vreemd. Ik bedoel het dan toch eerder aan (1) ms liggen dan aan (weet ik veel stuk of 3,4,5,6) providers.

    En wat ik bedoel met dat planet internet gedoe is dus dat je geen 16 mensen kan hosten terwijl ze zeggen dat je alles uit xbox live kan halen. Maakt voor de rest niet uit hoor want ik kan er ook maar 4 tot 6 hosten maar die reclame is gewoon verkeert.
     
  10. StormX

    StormX from Storm Inc.

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alle spellen spelen via mn Pc (speel veel MMORPGs)
    en precies Xbox live werkt niet, en dan ook nog het rotzooi downloaden waar ik het voor gekocht heb

    Nee ik heb geen enkel goed woordje voor MS, en het ligt WEL aan hun!

    Zelf dat buggy Neocron werkt!
     
  11. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat microsoft de lat van eisen aan abbos een beetje hoog legt. Ok dat ze broadband internet met minimaal 128/350 verplicht stellen daar kan ik inkomen, maar al dat mtu gedoe en pptp en pppoe gevallen enzo dat word in de helft van de gevallen toch wel problematisch.
     
  12. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens wat word het nu opeens een vage discussie? Wat maakt het nu uit aan wie het ligt? Wij willen gewoon de oplossing. Enne de xbox is duidelijk gemaakt om via een modem met ingebouwede router direct het internet op te gaan. En wij allemaal bij al die providers hebben gewoon gedateerde connecties. Dus ja... aan wie ligt dat nu?
     
  13. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind toch dat het de taak van ms is om dat uit te zoeken en niet van ons. (daar betaal je toch ook voor.)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mee eens maar het kan ook aan je verbinding liggen (dus je provider) Ik zou deze dus ook inschakelen
     
  15. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een mailtje naar wanadoo gestuurd, nu maar hopen dat het niet weer 3 weken duurt voordat je antwoorden.
     
  16. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de costumers chat eraan gehad, maar het verwondert me als die gasten weten wat een xbox is. Ga je eerst alles uitleggen zeggen ze i understand please contact (en dan het telefoon nummer waar je ze kan bellen) dan heb ik zoiets van FUCK zijn we nou helmaal gaar. Maar goed dan morgen maar ffies bellen.
     
  17. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dan zal ik planet ook maar eens gaan lastig vallen.

    wat is dat voor een klote site zeg ik krijg echt helemaal niets nuttigs gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  18. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de support mailen (van planet) en beleeft vragen (ook al zou je kloot***** en k*t etc willen zeggen) wat het probleem is. Maar dat laatste was je al lang achter;) ;) ;)
    Bij wanadoo deden ze er afgelopen keer 2 weken over om mn vraag te beantwoorden ik hoop dat dat nu sneller gaat.:) :) :)
     
  19. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kun je zo'n probleem het beste uitleggen dat het waarschijnelijk niet aan mij of xbox live ligt en dat het ook niet op de www.xbox.com/nl/live site staat.
     
  20. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem ligt volgens MS inderdaad aan een te lage mtu. Deze zou minimaal iets van 1465 moeten zijn. Je kan hier eens kijken wat jouw mtu is.

    Je hebt verschillende programma'tjes om je mtu te verhogen, maar in de meeste gevallen zal dat waarschijnlijk niet werken, omdat het aan de provider en/of modem ligt. Je zou even in je register kunnen kijken en zoeken op MTU. Daarachter staat een waarde en die zou dus minimaal iets van 1465 moeten zijn.

    Mijn provider, euronet, was niet echt behulpzaam en na 40 minuten aan de telefoon te hebben gezeten was het uiteindelijke antwoord van hun dat mijn MTU niet hoger zou kunnen dan 1400.
    Ik krijg zo nog wel een telefoontje van iemand van customer care die met dit probleem bezig is. Hopelijk kan er toch nog een oplossing komen.
     

Deel Deze Pagina