1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]Controller Probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tazs, 4 apr 2003.

1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook soms doet de L trigger het niet en soms wel maar ik had op een maandag MS opgebelt en ik had de volgende dag al een nieuwe controller dus dat was een supergoede en snelle service.
    Maar als je hem oprolt het snoer dan breken sommige ijzerdraadje af of gaan kapot en dan doen bepaalde knoppen het niet meer zo goed maar het is meestal de L trigger die het meeste kapot gaat.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgende dag al nieuwe controller? Wow!
    Maar bij mij werkt hij SOMS wel goed en SOMS niet!
    En ik rol btw mijn snoer nooit op, ik leg dat gewoon op de grond.
    Moet je dan gewoon zelf je controller opsturen & dan krijg je nieuwen?

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn eigen kapotte controller niet opgestuurd en wel een nieuwe gekregen die oude controller heb ik gemod.

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij belt op zegt dat ie kapot is en hun zeggen ok, hier heb je een nieuwe. Dat lijkt me sterk..

5. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Als veel mensen dat doen, zal MS een controller makkelijker terugnemen en omruilen.....denk ik.

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er wel een massale productie fout gemaakt en hebben daardoor een X aantal mensen last van dezelfde gout :cool:

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik gezegt ik vond het zelf ook best simpel.

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Rofl en dan geven ze je zo een nieuwe???
    Dat heet goeie service:+

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    als ik m'n controller in een bepaalde hoek houd en de vibration gaat aan...dan hoor ik iets in de controller trillen...en als ik 'm "gewoon" houd dan hoor ik dat niet...er zit denk ik iets los...

is dat normaal? dat er iets los zit of is da losgetrild door de vibration

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    half-offtopic

kan iemand met de controller s mij vertellen of die fijner is dan de grote, en waarom (niet alleen omdat hij kleiner is)

11. Dat zijn de A,b,x en y knoppen die trillen, Als je je vinger erop houdt is het weg. Het is wel een klote geluid he. Ik had er ook last van. Vooral bij racegames is het irritant.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt de trilfunctie meestal uitzetten, volgens mij is dat ook wat beter voor de controller. Ik heb soms het idee dat hij letterlijk uitelkaar rammelt.

13. Dat geluid bij het trillen hoort gewoon niet, bij mijn nieuwe 's' controllers heb ik er geen last meer van. Dat ze uit elkaar zouden trillen valt wel mee denk ik.

14. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij de opties meestal wel het trillen uitzetten, met dat uit elkaar vallen zal het niet zo'n vaart lopen want Microsoft heeft hem daar echt wel op getest lijkt mij.

15. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik denk dat ik toch ook maar eens ga bellen. Dan zeg k dus gewoon hij doet et niet en dan sturen hun een nieuwe op, mmmmm

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nog een keer half-offtopic

Kan iemand mij vertellen wat de voordelen zijn van de controller s is behalve dat hij kleiner is. Alvast bedankt.

17. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem gewoon terugbrengen....
    hebt er als het goed is toch een jaartje garantie op..
    heb zelf eigenlijk geen problemen met mijn controllers
    is weleens dat ie op het beeldscherm gaat flippen maar dan plug ik hem er gewoon een keer opnieuw in...
    Verder zijn de rumblemotoren soms wat luidruchtig maar dat komt bij iedereen weleens voor
    mazzelz DaNoS 8)

18. Ik vind de layout van de knoppen een stuk beter, inclusief de witte en de zwarte, start en back.
    De controller 's' houdt ook nog eens lekkerder vast, terwijl ik ook vrij grote handen heb.
    De knoppen trillen lang niet zo erg als van de originele.
    Tenslotte ziet de 's' er een stuk beter uit als de lompe standaard controller.
    Ik ben van 2 standaard controllers overgestapt naar 2 's' controllers en heb er nog nooit spijt van gehad.
    Je moet er mischien even aan wennen omdat je de standaard gewent bent. Maar na een paar uur met de 's' gespeeld te hebben, liet ik de originele helemaal links liggen.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nogmaals bedankt.:)

20. hirzo

hirzo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    controller opsturen = frankeren?

'k had problemen met m'n controller en ik heb net ff naar de
    service-lijn gebeld. daarna emailtje gekregen dat ik m'n controller
    moest opsturen naar duitsland.
    iemand die dit ook heeft gehad? wordt er van je verwacht dat
    je dit pakketje ook frankeerd('k weet trouwens niet hoeveel dat zou gaan kosten)?

Deel Deze Pagina