toch wel hoor via import online bestellen... op www.ebgames.com kan je ze kopen die met dat schermpje kost $99
ik heb zelf 2 standaards en een S. ze zyn beide goed vindt ik. ik wist niet dat er zoveel verschillende joystiks waren, bestaan ze allemaal ook wel
dit is volgens mij gewoon een gemodde controller S. Ik zelf heb alleen de normale controller en de controller S. speel met beide wel lekker. HE!! je vergeet de Steel Battalion controller!
ik blijf gewoon bij de normale controllers van microsoft ze zijn mooier en waarschijnlijk beter (maar ik vind die madcatz nog niet zo lelijk)
jep I aggree with that. @The Flood: de SB controller staat er niet bij omdat dit over gewone controllers gaat, dus niet over joysticks, racing wheels en dergelijke
Fardo je hebt daar achter die Xbox controller zo'n cube controller liggen!! hoe ziet ie eruit eigelijk en hoe duur kost ie!! ziet mooi uit
ik heb als 2de controller ook die van Draxter...en hijs speelt prima hoor...zelf pak ik wel altijd de gewone..die is gewoon heerlijk..maar als een maat van mij komt spelen dan krijgt hij altijd de draxter en hij klaagt nooit duzz hijs mischien wel goedkoop..maar hij speelt gewoon goed
* graaft diep en vind wat * Microsoft heeft bekend gemaakt welke kleur de controller S krijgt(naast de gewone zwarte) Voor de kleur kon je online stemmen en de meeste stemmen gingen hier naar uit. In Amerika zijn deze controllers in oktober te koop....
Hoe zit het met controller en garantie...? Bij SSX Tricky gaat ie soms raar doen, hij drukt dan automatisch R in zeg maar, waardoor je bij elke sprong op je bek gaat. Is bij een vriendje ook zo, maar alleen bij dit spel. Weet iemand hier meer over?
Is de standaard controller ook wireless verkrijgbaar??? Ik vind de controller namelijk prima. Alleen die takke snoeren: * uit de knoop halen * welk snoer bij welke controller * iemand wil voorlangs lopen * snoer is net te kort om bij 1 stoel te komen * Als je de zooi weer wegzet. ALLES oprollen en dan nog ziet het er niet netjes uit!! Kortom zijn ze verkrijgbaar???
Bij deze verschijnselen ligt het probleem bij SSX als het bij beide controllers voor komt op een andere xbox! Dus ga ff naar de game-boer en ruil hem om!
Stom dat Microsoft hier zelf niet aan mee doet. Kunnen ze toch weer geld mee verdienen. Ach..het zal ongetwijfeld nog komen. En één van Freebird RF www.logic3.com Dat zag ik ook toevallig net in OXM. Voor de geinteresseerde: scoorde 4/5