hahaha, ja en die gewone xbox controlers zien er wel goddelijk uit. Goed in de hand en lang snoer. Er komen toch ook van die controllers die zweet wegzuigen? Da lijkt me wel relax want ik heb vaak van die natte zweet handen...
Ik hou van die lange snoeren Maar ik heb nu sinds een tijdje mijn S-controller in poort1, hij ligt veel lekkerder in de hand, sneller knopjes indrukken enz..! That;s my favorite
mja ik vind het toch afhankelijk van spel tot spel hoor: voor MKDA of THPS ben je idd beter af met een S, omdat je daar snel veel verschillende knopjes moet indrukken, maar om lekker te cruisen in een racegame of voor halo verkies ik toch de gewone, want ik vind die veel ontspannender en "gezonder" voor de handen
Vraagje jongens ik ben misschien van plan om deze X-arcade stick te bestellen (distributeur in belgie) heeft iemand ervaring met dat ding. Op gamefaqs.com was er iemand die er erg over te spreken was (Capcom vs SNK) alleen ik kon verder geen reacties vinden.
ik heb die trustmaster, hij is niet echt fijn hoor.. en die programmable feature is helemaal nix.. heb nu intotaal 7 controllers, 2x LE-S conrrollers, 1x trustmaster, en 4 echte normale.. kan nog steeds niet kiezen trouwens welke ik het beste\fijnste vind, de S-controller, of de normale..
Laat het ff weten zodra je wel weet welke jij het beste vind. Ik heb namelijk nu nog geen X-box, maar die gaat er snel komen en dan moet ik ff kiezen welke contollers ik erbij neem...
die arcade stikcs liggen echt niet lekker in je hand: Amped en halo er mee gespeeld, werkt gewoon niet goed! en de beste controller: grote handen> normale controller kleine handen> controller S draadloos> logitech edit:/ welkom op het forum, ik zie dat je nieuw bent. Wat een fantastische registreer datum[mijn verjaardag
dit is een arcade stick.. 1 die ik misschien wil kopen.. Maar aangezien ie nogal prijzig is (zo'n 125 Euro) had ik gehoopt eigenlijk dat mensen hier er ervaring mee hadden en wisten of het een beetje goed ding is.
Iemand op dit forum heeft ook een arcade stick besteld voor capcom. Hij heet volgens mij james bond 007. Moet je hem maar ff een pm sturen nemesis!
De x-arcade heeft een aantal belangrijke nadelen die het eigenlijk helemaal niet zo'n goede stick maken. De buttons zijn allemaal recht geplaatst wat erg onhandig is aangezien je vingers er daardoor niet makkelijk tegelijk bijkunnen. Bovendien schijnt de stick erg stijf te zijn, wat soepele bewegingen bemoeilijkt. Tenslotte heeft de stick een druppel vorm ipv een bal, maar dat is persoonlijk. Zelf heb ik een japanse Hori fighting stick ex, ideaal voor beat'em ups, shoot 'em ups en andere arcade spellen. Maar liefst 8 buttons op deze stick, dus elk arcade spel kan ermee gespeeld worden. Als tweede stick gebruik ik een dreamcast arcade stick met een magic box converter, maar dan doen dan maar 4 van de 6 facebuttons het. Deze sticks zijn gebaseerd op die in de originele Japanse kasten en zijn imo verre te prefereren boven de x-arcade, bovendien komen ze aanmerkelijk goedkoper uit.
Hey die fighting stick ziet er goed uit.. idd is de button layout beter als die van de x-arcade.. Waar heb je die vandaan en wat kostte die?
toch maar de S controller heb een wat weekjes intensief zitten gamen.. en ik vind de S controller toch het fijnst.. maar die standaard is ook echt goed hoor
Ik heb hem laten opsturen door een Engelse gast die ik ken en in Japan woont, kostte me 50 pond inclusief (nogal zwaar pakketje). Maar als je een beetje rondzoekt op het net kan je het vast wel ergens vinden.
Ik ga daar zeker ff achteraan.. Dat ding ziet er goed uit (k.. echt mooi om te zien is ie niet maar de layout is goed) thx
Hij is van het merk Vortex. Deze controller heb ik 1 keer in een pc shop( waar ze ook xboxen verkochten) gespot en daarna nooit meer gezien, maar ze leveren hem bij http://www.gamesteruk.com/2.1.2.2.html nog steeds en hij staat op xbox.com. In de US kost hij maar $20. Daar staan btw nog meer controllers die nog niet in dit topic staan.