1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[centraal] Counter-Strike

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door The Fish, 3 dec 2003.

1. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hangt er vanaf met singleplayer is rainbow veel beter maar met multiplayer counterstrike

2. Victory-Is-Life

Victory-Is-Life Victorious

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt niet te vergelijken.
    Rainbow Six is online ook SUPER, Counterstrike is een heel ander spel, veel laagdrempeliger en sneller.
    De singleplayer van Counterstrike stelt natuurlijk nix voor, al is het wel makkelijk om te trainen. :D

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    je moet gewoon alleen in servers gaan met zo'n groeg streepje. daar heb ik nooit last van lag.

4. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje late quote, maar ik bekijk het topic nooit dus nu komt er echt een antwoord ;)

Ja, heb der zelf ook over na moeten denken. maar dat komt denk ik omdat het ook een beetje met de spanning van school te maken had. de ene keer zaten we vet te schreeuwen naar elkaar, en zat de leeraar weer te zeiken, en de andere keer waren we weer heel stil. en als de leraar er aan kwam snel op escape alt tab drukken. en dan hopen dat je copmuter neit zou vastlopen.

Verder was er gewoon weinig te doen op die school, zit je de hele dag achter zo'n computer. nou Delta Force 2 hadden we helemaal lam gespeeld, Unreal was niet echt leuk. en Counter Strike, ja iedereen speelde het, je gaat toch neit in je eentje nog eens een oude Delta Force2 spelen.

Later kregen we nog wel Delta Force Land Warrior, maar toen was het schooljaar alweer voorbij. en nu ben ik er af geschopt omdat ik slechte cijfers had. rara... :p

Nee maar het spel is in mijn ogen gewoon niet leuk. je kan in principe maar 2 kanten op. naar bom A of naar Bom B. ditzelfde heb i9k bij Rainbow Six. als je maar 2 kanten op kan vind ik het level minder, daarom vind ik Import Export, en City Street Large ook niets aan. En Presidio en Wharehouse juist wel.

Ach ik hou hier gewoon niet van. een beetje te arcade. RtCW was gewoon de edge. maar dat was gewoon...... anders :confused:. weet neit echt hoe ik dat moet uitleggen.

6. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nou echt kut vind is dat iedereen kut maps speelt :D heel veel mensen die dust spelen terwijl ik die op pc al kut vond (veeel te veel gespeeld :) ) ,en koele maps als vostok en stadium worden dan weer weinig gespeeld.

mijn abslolute kut level in heel het spel : de_truth :mad:

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik vind de nieuwe maps nog een beetje vaagjes :). allen fastline en die ene in de bank vind ik wel vet

8. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet jij mij eens vertellen wat jij "vaagjes"aan die maps vind. Ik heb nog niks raars of iets in de zin van vaag kunnen ontdekken?

9. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ach mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De nieuwe maps zijn best goed hoor, vooral vostok, fastline en tides zijn erg vet. Gelukkig hebben wij Office ook kunnen downen vorige week...in mijn ogen de beste CS map :p

11. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Ja heb je gelijk in Office is erg goed , maar Militia bijvoorbeeld vindt ik NOG steeds goed ook al is hij een beetje aangepast als je hem vergelijkt met de pc versie.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dust, dust 2, cobble, militia en aztec (misschien ook miami), heel erg leuk, die speel ik ook heel veel.

13. Jaylee

Jaylee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige maps die ik eigenlijk speel zijn dust en aztec, geen zin om andere maps te spelen eigenlijk :)

Sta momenteel rond plaatsje nummer 60, dus als je een keertje met mij wil ownen,w eet je me te vinden!

14. kingtuwi

kingtuwi Dope

Leuk Bevonden:
    0
    In miami heb ik de meeste clan-matches gewonnen dus die vind ik wel lekker:D

15. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Jah miami is toch ook wel erg vet , behalve als al die lui in die kluis gaan campen :p.

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Miamis is leuk m aaar ik vind het een van de lineairste levels, d.w.z. er zijn vrij weinig manieren om als Counter Terrosrist binnen te komen, daarom is het vaak een beetje hectisch binnenin....maar verder is hij wel goed hoor.

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    heb rainbow six 3 weken, counterstrike nu 1 week, en moet eerlijk zeggen dat rainbow six zooo veel meer is afgewerkt, mooier is, leuker is....blablabla, counterstrike zuigt.

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor de melding :{

Ik krijg hem binnenkort (xbazar, tnx OCM3RZ :D) 'k verwacht niets meer of minder qua graphics of sound van de game ten opzichte van de computer game, maar de magie die ik online heb (lees: had) wil ik natuurlijk ook op live terug zien :D

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar das misschien wel het leuke van deze map. Bij de meeste cs maps kun je vanuit allerlei kanten binnendringen. Maar hier via 1 deur 8)
    En áls je dan binnen weet te dringen is het feest compleet. Dan neem je iedereen in de rug. Das echt heftig :D

20. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Cool spel.. en die mensen die allemaal zitten te zeiken over de graphics... het valt allemaal wel mee hoor. het ziet er best aardig uit allemaal. De controls (mits op "high") voelen perfect aan. Hebhet spel vandaag gekocht en kan qua kills goed mee met de rest. Super strakke bediening. Ook fijn is dat in de Xbox versie gelukkig niet iedereen constant zit te jumpen want als er iets irritants is in PC shooters is het dat constante gejump. In teams werken geeft ook echt resultaat en da's mooi.

Deel Deze Pagina