Zetten jullie de sensitivity zo hoog dan? Ik heb hem nog op normaal staan, het is zelden zo dat ik dood ga doordat ik te laat ben ofzo.
Als je je mening op een normale manier post trekken mensen er zich misschien wat van aan. Blèh, vandaag al een paar keer echte campers tegen gekomen, op Miami was het voornamelijk de host, en een paar keer het hele team dat zich gewoon in de spwan verzamelde. Werd hij neergeschoten of het team verslagen resette hij de wedstrijd. :{ Maar goed, dat maakte het eigenlijk nog leuker om de host te killen.
IK zet hem ook njiet hoog ,en ik ben ook nooit te laat met mikken ofzo. @geursel : euhm ,als je springt ben je moeilijker te raken ,dus logisch dat je springt
Jep, maar bij CS hebben ze het slim gedaan door te maken dat je ff vertraagd wordt na het springen. Zodat het nadelig is aangezien je na het springen ff stil staat.
Ik heb een vraag; Hoe is de gameplay? Even ter vergelijking met Rainbow. In rainbow (team survival) is het de hele tijd hetzelfde; je respawned op een vaste plek, de gevechten zijn op een vaste plek dus de gameplay van rainbow zuigt als het ware. Dus mijn vraag is; Is de gameplay beter dan rainbow six?
Ja de gameplay van Counterstrike is beter. Dit doordat je een objective hebt. Je maakt dus een keuze waar je al t de bom gaat plaatsen en omdat er 2 bom plekken zijn moet het andere team gokken waar je heen gaat dus of je loopt in een valstrik of je kan je bom planten en de plek verdedigen. Je moet het meer zien als een kat en muis speletje en dat maakt het voor mij vele malen leuk als standaard team dead match in rb6 en als je als eerste dood ben duurt het soms wel ff voordat je weer kan spelen omdat veel mensen daar heel voorzichtig doen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik de control van rb6 niets vind veel te stug hou meer van de beweging die je ehbt in hale en in rtcw en dat heef counterstrike. Echt als je het grafische naast je neer kan leggen. Zo erg is het niet want vind het mooier als socom en risingsun op de ps2 en xbox. dan heb je aan deze game een hele goede shooter
ik twijfel zelf of ik heb moet koopen , ik heb (Nog) geen Live maar ik wil meschien zowel Counter Strike als Rainbow Six 3 koopen is CS leuk kwa Single Player , ik hoor van vele da da waardeloos is , en wat maakt de Online Functie zo leuk , ik las da er maar je alleen de Opties heb van Red gijzelaars en maak een bom onschadelijk (Online) klopt dat ?? ik vind CS nie mooi (Screen Shots bekeken) maar als ie Live echt zo cool is als iedereen zegt , dan neem ik hem , meschienb haal ik hem toch , kan ik ff oefenen in offline , ik heb CS op de PC niet dus , graag jullie mening
Ik heb RS3 al een tijdje en ik dacht...ik zal counterstrike ook een kans geven Paar dagen gespeeld en tot de conclusie gekomen dat deze game simpelweg zuigt (en dan bedoel ik niet alleen grafisch). Als RS niet bestond had ik nog enigszins begrepen waarom iemand CS zou willen spelen. p.s. dat de singleplayer waardeloos is, is nog er zacht uitgedrukt
dat komt waarschijnlijk gewoon omdat je er niks van kan, want CS is wel degelijk een zeer leuk spel. alleen de singleplayer is dus echt helemaal niks nee. als je geen live heb moet je hem ook niet kopen
nee dat was helemaal geen onzinnige opmerking,ik geef zelf ook eerlijk toe dat ik rainbow six onder andere een minder leuk spel vind omdat ik er niks van kan...
het is een onzinnige opmerking omdat hij niet op feiten is gebasseerd. als jij niet weet hoe goed ik in een spel ben kan jij niet concluderen dat ik hem daarom niets aan vindt
maar jij geeft ook helemaal geen reden waarom je het een stom spel vind,je zegt alleen dat als RS3 nog niet bestond je het wel had kunnen begrijpen dat CS werd gespeelt.. alsof dat zinnig is :{
*zucht Ik vind counterstrike op elk vlak tekortkomen tov rainbow six en dan heb ik het over graphics, gameplay, modes, singleplayer, sound etc etc etc en dan nog te bedenkden dat je volle pond betaald voor een ouwe game die niet eens opgepoetst is *ziet in de verte CS fanatics aankomen en zoekt dekking
de helft wat je zegt is niet waar..maargoed ik heb geen zin om nog verder te discussieren..deze topic hoort over de live ervaringen van CS te gaan, en niet over discussies tussen RS3 en CS fanboys. dus, zand erover
Qua graphics heb je zeker gelijk. Maar dat wil niet zeggen dat de garphics van RS3 zo super zijn. Verder is de gameplay en de opzet van beide games totaal verschillend. Bij RS3 heb ik nooit het gevoel dat ik iemand raak. Dat richten is echt zo vaag. Bij CS voelt dat gewoon lekker aan. En je ziet meteen het bloed spuiten. Dát werkt. Bij RS3 mis ik die feeling gewoon. Qua modes heb je misschien wel gelijk. Bij CS is het in eerste instantie de bedoeling om met je team tactisch het andere team neer te knallen. Als er dan toevallig nog een bommetje wordt geplant is dat mooi meegenomen. Dat is gewoon de opzet van het spel. Dan moet je niet gaan zeuren dat het gare gamemodes zijn. En daarbij wordt er bij RS3 ook wel heel vaak gewoon team deathmatch gedaan! Het ligt gewoon aan je smaak, maar ik vind CS een stuk lekkerder spelen als RS3.
Gaat mij niet echt om de modes die er zijn maar om de hoeveelheid daarvan. dat vind ik bij CS te beperkt. als ik bij RS3 ff geen zin heb in team survival kan ik sharpshooter, co-op/sp mission, hostage rescue etc doen waar het allemaal op neer komt is dat ik vind dat je bij CS overall gewoon te weinig game voor je geld krijg. En dat het lekker schiet..tja..dan liever RTCW ...maarja in een CS topic zal ik me gelijk toch niet krijgen
Nogmaals, bij CS is het formeel gezien wel de bedoeling om hostages te redden, of de bom te planten/onschadelijk maken. Maar in werkelijkheid moet je elkaar gewoon uitmoorden en is die bom een leuke bijkomst. Beide games zijn dus totaal anders van opzet. Uhh... ging het hier niet om de vergelijking CS<->RS3