Nooit last van gehad. Natuurlijk zo nu en dan lagstootjes dat het allemaal ff stilstaat. Maar zoiets maak ik nooit mee!
Nou dit zijn geen 'stootjes' meer maar complete crashes ! Dit klopt zo egt niet heur. Ik heb hem gelukkig gehuurd, en er zitten absoluut geen krassen op de cd (offline en afgemeld op live doet ie het ook !) gewoon vaaaag :{
JA das k*t hè ! Ik ben blij dat ik het zelf niet heb gekocht Want zo is het niet te spelen en dan krijgje van anderen gezeik dat je de hele tijd dood gaat :{ En ik speel altijd met anderen samen en dan bemn ik nooit de host, dus waar het aan ligt
Ik heb dat zelfde probleem dus, maar dat is niet het belangrijkste. Het vervelende is dat hij het bijna nooit doet. Hij geeft bijna altijd aan ' connecting to xbox live lost', terwijl hij wel kan insignen en scoreboards kan bekijken....
Ja owk, maar ligt dat niet aan je xbox die tog al een beetje aan het flippen is ? Ik bedoel, je gingn hem tog opsturen ? Want daar heb IK nu juist geen last van.
Ik had dat connection lost eerst ook altijd. Bij mij hielp het om nieuwe firmware voor mijn router te installeren.
Ja, het ligt ook aan je profiel ofzo. Als je al je cs gegevens er af gooit doet hij het weer even. En als je een nieuw profiel aanmaakt, of een andere kiest, dan wil dat ook nog wel is helpen. Maar het blijft vaag...
Ik zou echt voor Rainbow Six 3 gaan, ik weet niet wat het precies is, maar het boeit me veel meer. Bovendien is de rbs3 community groter en heb de mogelijkheid tot co-op. Lees gewoon wat reviews, kom je er vanzelf achter. Ik word onderhand strontziek van die xbox live foutmelding en wil het eigenlijk gaan verkopen. Misschien ligt het ook aan die foutmelding dat ik cs niet goed vind. Weet echt niemand een oplossing?
ik heb BTW ook moeite , maar kwestie van oefenen , enz en CS is wel gaaf online...... heb hem nog nie via live gespeeld..... ik ga waarschijnlijk Zaterdag (niet 1 Mei , maar die er op) naar de binnenstad van me stad , om een Kitje te haalen ....... maar moet ook gelijk een router hebben & ook een Credit Card..... dus eer dat ik op Live kan , zijn we midden mei of zo......
Nou die halve maand wachten is het cker waard ! geloof me, ik had hetzelfde maar dan een half jaar ! Aleen CC flipte enorm bij mij ! dat vond ik jammer.
Ik heb Counterstrike vandaag gekocht en breng hem morgen weer terug naar de winkel, vond er niet veel aan, ook niet op L!ve, denk dat ik XIII ga halen ofzo
ik heb besloten om eerst maar voor een Credit Card & Router te gaan , en eh ik ga toch eerst ff paar games aanschafen (denk X Box , of meschien FF10-2 voor de PS2) het liefste ga ik met zowel me PS2 als X Box online..... alleen ff een Router aan schafen (dus eerst)
nee cs op xbox is veel beter dan rs6 want rs6 is zo houterig je loopt niet soepel en als je op iemand gaat schieten raak je hem helemaal of helemaal niet je verwond niemand