Sorry voor deze enorme BUMP, maar word het nu nog steeds veel online gespeeld ? Of word Rainbow Six 3 meer online gespeeld ?
BTW als je dit spel niet online hebt gespeelt kan je er ook geen fuck over zeggen. Dit spel hoor je gewoon online te spelen de singleplayer mag eigenlijk niet eens een singleplayer genoemt worden. Online is dit spel fantastich in het begin wel moeilijk maar dat is bij elke shooter en dat zeker online ik vind dit spel veel leuker dan rbs. RBS vind ik maar meer afwachten te veel gecamp te sloom en het enige serieuze is deathmatch waar je ook niet echt zo slim voor moet zijn.
ja rs6 is veel te houterig je kan niet vrij bewegen en of je raakt je tegenstander en hij is dood of je schiet 3 clips op hem en hij zit je in je bek uit te lachen, cs is daardoor veel beter en er zijn genoeg mensen online altijd ik vind alleen dat er teveel miami word gespeeld wat niet zon goede map is
Vandaag weer eens gespeeld. Toch vet. Alleen zat ik in een map met alleen maar campers. Dat verpestte het wel. Even een vraagje. Ik speelde het vroeger best vaak, en vandaag ben ik weer eens gaan spelen. Maar ik kom nergens meer voor in de overall ranking. Zijn ze gerefresht ofzo?(ik speel bijna altijd stats aan)
je hebt monthly en overal, als je engels kent weet je wel wat dat betekent maar de een is de score van de maand en de andere is van sinds het begin (DAcht ik dan dat dat zo is)
Ja en er is ook weekly, maar ik sta er nergens meer op. Die van weekly klopt wel. Maar ik zou er bij overall en monthly op moeten staan.
Is bij mij ook steeds. Vanmiddag weer gespeeld. Het valt me op dat bijna geen Nederlanders dit spel spelen, want ik ben er nog nooit een tegengekomen.
ik ben er wel een paar tegengekomen maar ik kon mijn mic niet vinden dus zo bijzonder met hun spelen was het ook niet, maar als jullie toch csen doe mij maar in je lijst .........Aiika
lol heel mijn clan is nederlands er zijn zeker wel vel nederlands online. Mischien nu niet omdat er veel mensen op vakantie zijn?
welke mappen doen jullie dan ik doe meestal militia enzo, op cs voor de pc zitten alle nederlanders te dusten
Militia is zwaar vet. Ik speelde soms bij een vriend van me en we deden altijd militia, dust, dust 2, aztec, prodigy en maimi. Echt, dat zijn zo'n coole levels. Jammer dat we het nu bijna nooit meer spelen.
ey kvin je moeder nogal hard zuigen maarjah ga maar weer lkkr rbs3 spelen terwijl ik met je moeder besig ben