1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[centraal] Counter-Strike

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door The Fish, 3 dec 2003.

  1. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor deze enorme BUMP, maar word het nu nog steeds veel online gespeeld ?
    Of word Rainbow Six 3 meer online gespeeld ?
     
  2. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    wel minder dan rainbow maar tog zijn er nog veel mensen aan het cs-en.
     
  3. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW als je dit spel niet online hebt gespeelt kan je er ook geen fuck over zeggen.
    Dit spel hoor je gewoon online te spelen de singleplayer mag eigenlijk niet eens een singleplayer genoemt worden.
    Online is dit spel fantastich in het begin wel moeilijk maar dat is bij elke shooter en dat zeker online ik vind dit spel veel leuker dan rbs.
    RBS vind ik maar meer afwachten te veel gecamp te sloom en het enige serieuze is deathmatch waar je ook niet echt zo slim voor moet zijn.
     
  4. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja rs6 is veel te houterig je kan niet vrij bewegen en of je raakt je tegenstander en hij is dood of je schiet 3 clips op hem en hij zit je in je bek uit te lachen, cs is daardoor veel beter en er zijn genoeg mensen online altijd ik vind alleen dat er teveel miami word gespeeld wat niet zon goede map is
     
  5. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag weer eens gespeeld. Toch vet. Alleen zat ik in een map met alleen maar campers. Dat verpestte het wel.

    Even een vraagje. Ik speelde het vroeger best vaak, en vandaag ben ik weer eens gaan spelen. Maar ik kom nergens meer voor in de overall ranking. Zijn ze gerefresht ofzo?(ik speel bijna altijd stats aan)
     
  6. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt monthly en overal, als je engels kent weet je wel wat dat betekent maar de een is de score van de maand en de andere is van sinds het begin (DAcht ik dan dat dat zo is)
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja en er is ook weekly, maar ik sta er nergens meer op. Die van weekly klopt wel. Maar ik zou er bij overall en monthly op moeten staan.
     
  8. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ben je overschaduwd...........
     
  9. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme mijn statics zijn al voor de 2 keer gereset iemand weet waardoor dat zou komen?
     
  10. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Is bij mij ook steeds.

    Vanmiddag weer gespeeld. Het valt me op dat bijna geen Nederlanders dit spel spelen, want ik ben er nog nooit een tegengekomen.
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er wel een paar tegengekomen maar ik kon mijn mic niet vinden dus zo bijzonder met hun spelen was het ook niet,

    maar als jullie toch csen doe mij maar in je lijst .........Aiika
     
  12. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    lol heel mijn clan is nederlands er zijn zeker wel vel nederlands online.
    Mischien nu niet omdat er veel mensen op vakantie zijn?
     
  13. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn superveel nederlanders online. voeg mij maar toe. ik speel heel vaak met nederlanders
     
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    welke mappen doen jullie dan ik doe meestal militia enzo, op cs voor de pc zitten alle nederlanders te dusten
     
  15. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel bijna alleen maar dust of dust_2, alleen heel soms wat anders(Prodigy oid)
     
  16. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    zie je dust is kaaskop map :)
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel vaak Miami en Dust. Maar als ik mocht kiezen doe ik het liefst Italy, beste map vind ik.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Militia is zwaar vet_O_. Ik speelde soms bij een vriend van me en we deden altijd militia, dust, dust 2, aztec, prodigy en maimi. Echt, dat zijn zo'n coole levels. Jammer dat we het nu bijna nooit meer spelen:'-(.
     
  19. Samtex NL

    Samtex NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    aha

    umm kheb jullie allemaal nog nooit gezien
    behalve me grote vrienden jaywalker en ghostnl

    noobs?
     
  20. Samtex NL

    Samtex NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ey
    kvin je moeder nogal hard zuigen:p maarjah ga maar weer lkkr rbs3 spelen terwijl ik met je moeder besig ben ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2004

Deel Deze Pagina