Haha, KilLerpOmP gister nog ff lekker Militia gespeelt of nie? Mensen niet zo ouwehoere met elkaar, gewoon lekker CS spelen!
haha jullie zijn gwoon allemaal n00bs trouwens killerpomp heb jouw wel is gzien maar dacht dat je amerikaans was
haha, ja, ongeveer met kerst krijge we een nieuw account... dan zou k er ff NL achter zette :d en Sniz nl? k denk dat t me broertje was.. haha er zijn namelijk in dit huis 2 xbox-live-CS verlsaafde
man welek gasten hier spelen de pc versie? DAAR maak je pas mensen in .. op de xbox is cs eigenlijk gewoon een ander spel wat geen fuck op de pc versie lijkt kwa gameplay en dat is jammer... maaaja op de xbox kon je dioe gameplay tog nie verwerke.. maar denbk nie direct dat je een goede cs'r bent als je op de xbox ownt , dna ben je een goede xbox cs'r maar op de pc... /Mod .. Kunnen we de volgende keer iets meer moeite nemen voor een post? Foutief interpunctie gebruik en een overvloed aan typefouten lezen zeer moeilijk. Tevens hebben we het in deze thread alleen over het live aspect van de Xbox versie van CS. - Orcrist
hehe jonge denk je da iedereen op live er niks van kan kom maar es meespelen met je pc versie ervaringen
zo bedoelde k eht nie (o en btw nie dat k op de xbox zuig) .K bedoel eigenlijk wat ij zegt iemand met uber pc ervaring zal eht lastig krijge op de xbox (ooh en over da potje nee sry zou wel wille maar mn xbox heeft kuure )
ja bloody.. dat is wel zo, meer tactiek dan op de PC, k vind de headset ook perfect!! k denk als de headset er nie was.. dat er egt geen reet aan was.. mede doordat er geen tactiek in voor zou kome...
als je een level door en door kent.. zoals ik aztec door en door ken dan ben je haast onverslaanbaar op zulke maps omdat jouw tactiek gewoon tegen iedereen werkt. dat geeft je echt een kick. zoals laatst had ik 103 kills en 5 deads op aztec
ja oke, !! das waar, wat jij heb bij aztec, heb ik bij militia k moe binnekort ook maar ff wat andere maps erbij gaan spele k speel eigelijk alleen maar militia.. whaha
ik ben onverslaanbaar op truth eerste taktiek hadden we in italy maar eigenlijk was die best zwak, maar hij was wel erg effectief lukte niemand om er door heen te komen. eigenlijk ken ik zowat alle maps wel uit men hoofd daarom wil ik dat er eindlijk weer es nieuwe maps komen