1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je eenmaal een CC hebt wees er dan van op de hoogte hoe en wat t kan.
    de CC nummer is al voldoende om er mee te frauderen dus geef t nooit aan iemand. ik wil jullie ook waarschuwen hoe makkelijk je in de schulden komt als je er slordig mee omgaat.

    ik gebruik de CC puur voor live! en heb mijn pasje na t invoeren ook goed opgeborgen. maar als je toch op i-net wilt gebruik maken van je CC lees dan even een aantal tips.



    Online shoppen: hier moet je op letten

    -Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden voor kopen op het internet: creditcard, onder rembours betaling (dus bij aflevering),
    maar ook aparte systemen als I-Pay met SET (speciaal beveiligd betalingssysteem om online betalingen af te schrijven van je Girorekening of creditcard). Stuur nooit contant geld ter betaling.

    -Op de site moet vermeld staan waarvoor jouw persoonlijke informatie kan worden gebruikt. Wat je wilt weten vind je in de terms of agreement.

    -Extra kosten als het verschepen van de bestelling worden niet altijd even duidelijk vermeld.

    -BTW heffing wordt ook nog wel eens onduidelijk vermeld.

    -De meeste betrouwbare bedrijven sturen je binnen een dag een bevestiging van je bestelling.

    -Betrouwbare online winkels vermelden een postadres en een telefoonnummer voor vragen en opmerkingen.

    -Amerikaanse en Japanse video's en dvd's hebben een ander afspeelsysteem dan wij.

    -Voor een voorbeeld van goede security en informatie surf je naar http://www.gap.com en click op Hassle free online shopping.
     
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    18+ allemaal... Zo flauw :mad:
     
  3. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    18 is nou eenmaal de magische grens voor volwassenheid ( whahaha) financieel gezien dan.

    is idd balen ja :mad:

    maar niet voor mij :D
     
  4. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0

    echt niet volgende jaar wordt alles 17+ dus ook rijbewijs / drankverbod etc.
     
  5. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Feit is dat we nog in het jaar 2003 zitten..
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    huh rijbewijs op je 17e? w0000000t
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Lekker, zit ik bij de Rabo, had beter de post bank kunnen doen :D
    ik doe MBO namelijk...
     
  8. WingedMagician

    WingedMagician The magic bird

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt volgend jaar 17!!!
    Dus dan mag ik een cc, rijbewijs en mag ik mezelf een volwassene noemen ????!!!!????
     
  9. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    ja jij wel, maar iedereen blijft je gewoon kereltje noemen.

    deden ze bij mij ook :mad:
     
  10. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

  11. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een probleem met xbox live. Me moeder heeft dus speciaal een credit card gekocht zodat ik live kan spelen maar tot nu toe gaat dat niet.

    Ik heb al me gegevens ingevuld met credit card nummer enzo maar toen ik bij het einde was van create account met je naam enzo en ik deed yes toen stond er credit card is not authorized.

    Toen vulde ik nog een street adres in want had er 1 overgelaten en toen ik dat invulde herkende die dus wel me credit card. Ik denk mooi. Ik ga moto gp spelen. Krijg ik dat ik een message heb. Ook daar staat weer in credit card is not authorized plz entered different 1 ofzo.

    Dit heb ik ook met unreal championship. Maar als ik op live druk herkent ie wel me usertag enzo. Maar als ik wil spelen krijg ik telkens die message.

    PLZ HELP ME
     
  12. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    waar heeft je moeder die vandaan dan :p ?

    nee ff serieus, is t wel een visa/mastercard ?
    en het nummer goed ingevult?
     
  13. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    [​IMG]
    Dat ene logo moet erop staan wat je hier ook ziet.
    die 2 rondjes
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    uhuh, mastercard kan, maar Visa is ook een geldig credit card.

    Een van deze twee dus:

    [​IMG]

    Ik denk dat het aan de NAW-gegevens ligt. Die moeten namelijk exact gelijk zijn aan de bezitter van de credit card, in dit geval je moeder. Dat betekent dat je niet jouw eigen naam in moet vullen, maar die van je moeder. Hetzelfde geldt voor de rest van de gegevens, mochten die niet hetzelfde zijn als de jouwe.
     
  15. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Net zoals dd zegt, denk ik dat je jouw eigen gegevens hebt ingevuld inplaats die van je moeder!
     
  16. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor net van een kennis dat de ABN/Amro bezig is om hun cc uit te gaan geven met een limiet van -jawel- 1 Euro.
    Dit om aan de vraag naar cc's voor Live te kunnen voldoen.
    Voor personen onder de 18 blijft (ondanks dat limiet van 1 euro) een goedkeuring nodig van de ouders.
    De limiet moet ouders ervan overtuigen dat de aanschaf van een cc niet betekent dat je meteen je portefuille openzet voor elke schurk die er met je centjes vandoor wil.

    Let op: dit is "hear-say", ik heb het zelf niet geverifieerd.


    *) *) *)
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    w000t wil ik ook hebben. Lijkt me sterk though. Denk je echt dat een bank hierin geld gaat investeren als ze er zelf geen winst op kunnen maken.:{
     
  18. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hij heeft er zelf 1tje aangeschaft met een limiet van 100 euro en in een gesprek met een bankmedewerker kwam dit ter sprake.
    Voor de bank maakt je kredietlimiet denk ik niet uit, voor de credtcard-maatschappij natuurlijk weer wel maar ik denk dat het de bank voornamelijk gaat om een provisie op elke uitgegeven cc.

    Bovendien geeft het gebruik van cc een zekere gewenning bij een groter publiek, is -denk ik- de hoop.
     
  19. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal vast wel in deze thread staan,maar ik heb de tijd niet om hem door te lezen!

    Kan je ook met de CC van de ANWB wegenwacht op xbox-live!

    hopelijk krijg ik snel andwoord,want de postbode komt om 5 uur!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    |:- je vind het antwoord snel als je de zoek functie gebruikt ...

    Kijk even of dit logo'tje op je kaart staat ..

    [​IMG]

    dan zit je goed!
     

Deel Deze Pagina