1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

1. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn cc net binnen.
    Je krijgt je CC apart binnen van de code.

Als je alles binnen heb moet je eerst een telefoonnummer bellen om je CC te activeren.

Zo gaat het bij de mastercard. Ik denk dat het bij de visa ook zo werkt omdat je naar interpay belt en niet naar mastercard of visa.

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb.

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    vraag één wat bedoel je met een limiet van 1 euro, wat zijn de maandelijkse vaste bedragen die je voor de cc dan betaalt. (snap niet zoveel van cc namelijk)

vraag twee wanneer doen ze dat dan.

3. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke...
    Ik heb nu een credit card, aangemeld voor live! en alles werkt... Maar ik gebruik die credit card nergens voor. Is het ook mogelijk om hem nu op te zeggen? Of vervalt mijn abonnement dan direct?

Dit vroeg ik mij ff af.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wanneer heb je je credit card aangeschaft? Want meestal zit daar een minimum contractsduur aan vast, bijvoorbeeld een jaar.
    Ik weet niet zeker of het opzeggen van je CC invloed heeft voor je Live abonnement, maar die kans zit er dik in. Sowieso heb je je cc nodig voor premium content (wil je die aanschaffen), en daarnaast om je maandelijkse abonnementsgeld te voldoen voor Live als je gratis jaar voorbij is.

Dus ik zou het er niet op wagen, als ik jou was.

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week komt bij kassa een test over wat nou de beste cc is. Ik denk ik plaats dit even voor de mensen die voor live mischien nog een cc aan moeten/willen schaffen.

Ned3 zaterdag 24 mei ik dacht 19:15 Kassa!

6. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er geen creditcards die het eerste jaa gratis zijn, dan kan je hem een jaar houden en dan afbestellen.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb gisteren zo'n E-go CC aangevraagd via i-net, en ik heb gelijk een CC nummer en een expiration date gekregen, maar de fysieke CC krijg ik pas binnen 2 weken.

Zou ik nu vanavond al Live kunnen met dat nummer en die exp. date ? Lijkt me wel toch ?

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou denken van wel, maar misschien dat ie nog geactiveerd moet worden of gecentraliseerd (dus dat MS de gegevens kan tsjekken in de CC-gegevens bank ;))...ik zou 't gewoon proberen, kwaad kan 't iig niet ;)

9. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de anwb kun je een credit card krijgen.

Je gaat pas betalen als je hem ook daadwerkelijk gebruikt.
    Ik weet niet of activatie van live gezien word als gebruik.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb het al getest bij een online shop, en daar kon ik gewoon wat bestellen met dat CC nummer, en ik herinner me net dat ik gisteren na het aanvragen van die kaart een CC nummer en een exp. date kreeg, en er stond ''u kunt nu gelijk op het internet gaan shoppen tot 250 euro''

Dus ik denk dat ie al geactiveerd is... Hoop het iig, vanmiddag die starterkit halen, ethernet kabel is er al, dus vanavond hopelijk LIVE !

11. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik deze week me CC ( anwb)

want ik heb hem
    9 mei besteld....dus ik verwacht hem een deze dagen!

en zodra ik hem heb...
    Then The Summener* Is BORN!

* jat die naam A.U. niet....dank u

12. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb vanadaag me CC binnen!

eerste vraag: Als je credit card verlopen is,krijg je dat automatisch een nieuwe of moet je opnieuw eentje aanvragen ( krijg je bericht van de ANWB? )

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vraagje: ik heb zat geld, geen schulden ooit gehad, sta niet in rood etc. doe een mbo opleiding. heb inkomen in de maand heb studiefinanciering op mijn rekening.(rekeningen bij rabobank)

ik wil een rabocard, maar ik lees hbo of wo opleiding, is een mbo opleiding dan niet goed?????

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ga een gesprek aan met de rabobank ... zij zijn de experts ... maar ik denk dat je wel in aanmerking komt hoor

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze word meestal vervangen .. maar dat hangt ook van de aanbierder af .. dus ik zou dit navragen bij jouew aanbieder ANWB

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zo'n kaart is een aantal jaar geldig en als die verlopen is krijg je automatisch een nieuwe. (Zegt mijn papa, die hem ook bij de anwb heeft ;))

17. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de info..you made me very happy;)

18. dukesofheeries

dukesofheeries THINK TWICE

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!!! Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!
    Het zit zo: Ik heb thuis een Xbox, verbinding via kabelmodem naar router naar Xbox, en een visa Credit Card van de fortisbank.
    Als ik me wil aanmelden voor xboxlive(ja ik heb het pakket) gaat alles goed totdat ik een spel wil gaan spelen, dan komt er te staan: You have an important massage from xbox. dan gaat ik dus naar het xboxlive dashbord en dan staat er: Can't authorize your creditcard please enter an other creditcard. Daarna komt er te staan: enter the last four digits of you creditcard. en als ik dan de laatse vier nummers heb ingetikt gaat hij naar de cc gegevens en daarna de adres gegevens en dan start ik weer een online spel en dan komt er weer een bericht: you have an impartant massage from Xbox. en is er weer hetzelfde aan de hand.

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??????:confused:

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je wel de adres gegevens ingevuld en naam etc. die bij de cc houder horen? Als die cc van je vader of moeder is moet je dus hun naam invoeren en niet je eigen.

20. dukesofheeries

dukesofheeries THINK TWICE

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je dan invullen bij streetadress 2???

Deel Deze Pagina