Even een vraagje tussendoor (mischien is ie al gesteld maar ik heb de energie niet om de hele thread door te spitten). Kan ik met de normale Creditcard van de Postbank op live (dus niet de gold) hij kost 18 euro per jaar en hij is wel wereld wijdt...
Ons pap heeft een soort kaart van de rabobank de Eurocard. Er staat /\/\aestro op kan ik jhieree op live??
Nog een vraag als je een e-mail moet invullen (met betrekking op de gratis game voor je vriend actie) en je hebt de cc nummer van iemand anders geleend moet je zijn e-mail opschrijven of die van jezelf?
Mijn ouders hebben net gezegd dat ze geen creditcard willen en/of hun ccnummer niet willen geven omdat ze \denken dat "ze er dan alles afhalen"..................
Zijn er nog meer mensen die xbox live willen maar het niet kunnen om dat hun ouders geen creditcard willen???
nog niet .... microsoft is bezig met het onderzoeken van een andere betaal mogelijkheid ... maar tot nu toe nog geen toezeggingen gedaan... de cc registratie heeft zijn voor en nadelen... dit is 1 van de nadelen
Weet wat vragen 1. waarom moet je persee een CC hebben, en hoe zijn de kosten daaraan, we gaan wel een CC bestellen. 2.Op de xbox live kan ej dan een jaar gratis online gamen, maar als je een CC heb opgegeven het nummer dan, word er naar een jaar automatisch dan geld afgeschreven ofzo? En wat zijn dan de kosten later per jaar of per maand?