1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    goed ik heb nu xbox live!!!jippie!!!!!
    Alleen ik doe al die settings goed alleen,
    bij >card holder name< doet die raar.
    Ik vul me cc nummer in en dan dus die naam maar hij pakt helemaal niks.
    En dan heb ik een naam ingevuld alleen dan klik ik op continue.
    Dan krijg ik van wil je info hebben van xbox live [naar je email]doe ik ja.
    Dan doe ik wil je je settings laten zien aan andere ,dan druk ik nee.
    En dan zeg die credit card autori[nog wat] kies een andere.
    Dit is toch vaag???misschien kan iemand me helpen???
    Of ik een punt moet zetten of niet of een hoofdletter.
    Kunnnen jullie een voorbeeld geven bijv P. Pluis zo staat het op me vader's zijn cc.Dit is maar een voorbeeld hoor.
    Hoe hebben jullie dat ongeveer dan opgeschreven??
    laat het aub horen!

    PS ik heb trouwens VISA card
     
  2. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hetzelfde probleem... weet iemand dit???
     
  3. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    hE coolnhl je hebt hetzelfde probleem??
    Kijk dan moet er heus wel iemand zijn die
    dit probleem ook heb.
    Iemand????
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet de volledige naam zoals op de kaart geschreven staat.

    dus alle initialen... je moet wel een punt achter de hoofdeltter zetten, kan je ook de exacte foutmelding geven?

    check ook of de andere getallen over een komen met de credit card ... ik heb wel de exacte foutmelding nodig...
     
  5. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    GOED ik heb dus de oplossing van die card holder fout.
    Wat je[ik] fout doet is dat als je die datum invult
    dat je dan de >>>>VERLOOP<<<< datum van de cc moet invullen.
    Staat trouwens op je cc pasje wat de datum ervan is.
    Ik hoop iedereen een beetje geholpen te hebben.
     
  6. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand misschien nog tips hoe ik mijn vader over kan halen zijn CC aan mij uit te lenen voor Live?
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik zou je vader de volgende dingen duidelijk maken;

    -Hij hoeft niks te betalen met een de creditcard.
    -Je kunt download content uitzetten.
    -Het gaat alleen om identificatie.
     
  8. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    A-MS schrijft niet zomaar geld af, 1.hun naamsbekendheid is alles 2.als ze dat bij ZO'N grote groep zouden doen kunnen ze de boetes niet betalen 3.hun goede naam is alles :+
    B-Met een CC kan je altijd nog je geld terug vorderen geloof ik, dus mocht punt A fout gaan (yeh right) heb je altijd punt B nog
    C-Hackers...ik mag hopen dat die deze gegevens niet kunnen achterhalen...tis tenslotte al 2003 :) anders, zie punt B

    Edit: en je hebt dit toch wel al laten lezen?;)

     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  9. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader wou het niet doen, dus heb ik nu maar zelf een CC aangevraagd bij de Postbank.

    Ik heb een Studentenrekening en ik ben ouder dan 18 en heb geen schulden. Dit zijn de voorwaarden. Geen minimun inkomen ofzo. Dat stond er in ieder geval niet bij, dus ga ik er van uit dat het ook niet nodig is.
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dat komt helemaal goed Virus.

    Ik ben 22, heb geen studiefinaciering meer en geen gigantisch inkomen. Ik kreeg de kaart vrij snel binnen (precies 2 weken). Ze denken zeker dat je als student later toch wel genoeg zal verdienen. In deze tijd, waarin ook hoger opgeleiden, geen werk kunnen krijgen maken ze dnek ik best een inschattinsgfout.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2003
  11. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, maar dat maakt me allemaal niks uit, als ik maar de CC krijg.
     
  12. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de Postcard bestelt voor Live!.
    Hoelang duurt het voordat je die binnenkrijgt en krijg je dan ook nog een berichtje dat creditcard in behandeling is ofzo?
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hij is binnen twee weken bij je thuis, je krijgt meerdere brieven, maar dat zie je wel. Binnen 14 dagen is je kaart er.
     
  14. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen

    ik heb een klein probleempje : behoefte aan xboxlive maar geen cc. Nou hebben mijn ouders er wel 1 maar die willen em pas geven als het voor hun helemaal duidelijk is hoe het betalen werkt, waar je gevegens afgeeft en in hoeverre alles beveiligd is...
    dus mijn vraag is : kan iemand mijn van A tot Z vertellen hoe het betalen met een CC werkt bij xboxlive (alle details) ??
    als het kan in een pm of een mailtje O-)
    vast bedankt & hopelijk tot straks op live !

    mzzls

    martin
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je deze thread (een paar bladzijdes terug gaat dan vind je voldoende info) of lees ff dit artikel door

    of kijk ff naar de tekst van Saaur ... daar staat alles
     
  16. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    jah k had de 1e zes pagina's gelezen.......alleen kon het niet vinden :mad: dus k denk naja vraag ik het maar ff, als ik alles nog moet gaan lezen ben ik nog wel een half uurtje bezig :)

    maar goed ik zal ff kijken thnx
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie het artikel ;) ... er valt niet echt veel uit te leggen
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ok werkt dus best simpel......tijd om m'n ouders over te halen :D
    alleen beetje jammer dat ik USB heb....moet ik via zo'n ICS netwerk ofzow en dan moet m'n pc dus aanstaan : ff snel op live zal dus niet lukken :mad: ff sparen voor pctje op m'n kamer dan maar !
    (iemand nog een pentium 2tje voor mij staan ??)

    owja nog ff vraagje : hoe zit het nou met die upload en download snelheden ofzo ?? Ik heb reclames gezien van planet waarin planet ADSL comfort en planet ADSL advanced worden aangegeven als xbox live compatible maar ik hoor ook weer dingen van : alleen de advanced verbindingen doen het ! En ik heb geen idee hoe snel mijn adsl in de praktijk is (heb planet adsl comfort)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  19. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt minimaal 128 upload en 348 download nodig (download weet ik niet precies). Ga naar www.speedtest.nl en doe daar je resultaten keer 8 en dan weet je of je een beetje goed zit. Je kunt meestal ook wel met iets minder live'en maar hoe meer hoe beter.
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey ik heb deze vraag wel eens eerder gesteld maar toen gaf niemand antwoord (pagina 16 van deze thread en daarna nog op pagina 18 nog een keertje) dus ik hoop dat nu wel iemand me kan helpen :)

    Kijk: Ik heb zo'n anwb CC maar die loopt in januari af, maar dat ding word altijd automatisch verlengd volgens mij...

    Maar ik moest bij het aanmelden invullen tot wanneer die CC geldig was, dus tot januari 2004, maar kan ik dan niet meer op xbox live? Of zoekt dat ding vanzelf op tot wanneer hij weer geldig is als hij verlengd is? Dit snap ik nog niet helemaal...

    Alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina