1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om later het creditcardnummer te wijzigen?
    Ik heb hier nl. een Kit liggen, maar heb onverwachts geen CC.
    Misschien kan ik die van iemand anders dan ff 'lenen'. ( en met 'lenen' bedoel ik ook ECHT lenen!)
     
  2. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik dus ook weten. :)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is mogelijk
     
  4. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    100% zeker? Kan ik bijvoorbeeld volgende week mijn eigen CC-gegevens invoeren?
     
  5. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan volgens mij ook, je kan namelijk alle informatie weer veranderen die je bij account maken had opgegeven.
     
  6. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Super!
     
  7. Randyjc

    Randyjc Duck Tape :x

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    so wat baal ik...

    we stonden op het punt op de xbox live te halen...
    kregen we te horen dat je een cc nodig had :mad: en daar doen wij niet aan:'-( en nu?

    is er geen ander manier? ofzoiets... want ik baal als een stekker...


    Grtn RandyJC
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  8. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een CC vraag.

    Wat als ik geen CC heb maar wel op de credit card van iemand mag. Moet ik dan zijn gegevens invullen of alleen zijn CC gegevens en voorderest mijn gegevens?

    Kan het daarnaast als die jongen zelf ook al op Live zit?
    Groetjes,
    Frank
     
  9. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan gewoon op live.
    je moet dan wel zijn adresgegevens invullen, dat kan gewoon voglens mij, moet geen probleem zijn
     
  10. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan krijgt hij gewoon 2 rekeningen aan het einde van het jaar?
     
  11. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    geen idee, ik verwacht dat hij gewoon 1 rekening krijgt, met 2 dezelfde bedragen erop, 1 van hem, 1 van jou, maar zeker weten doe ik het niet
     
  12. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    gezeik he met die cc :mad:
    Ik heb der ook geen 1 en me ouders ook niet en die willen er ook geen.
    Toch maar is kijken wat het voor mij kost met me postbank studenten rekening :p

    En live was uitverkocht hier :{
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee. Althans: voorlopig zeker niet. Misschien dat Ms op termijn met een andere betalingswijze komt, maar daar lijkt het vooralsnog niet op. De enige mogelijkheid is dus: een credit card aanvragen, of een vriend/familielid/bekende ronselen wiens cc je mag gebruiken.

    Voor de duidelijkheid: de credit card wordt in eerste instantie niet gebruikt om geld mee af te schrijven. Het eerste jaar is nl gratis. Daarna worden er wel kosten berekend (nog niet bekend hoeveel), die van je cc worden afgeschreven. Hetzelfde geldt voor downloadable content.
     
  14. Sympex

    Sympex Che Coza ?

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    klote ! ik heb nadat ik alles moest invullen (cc) een error:
    Xbox live is not respondering
    weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?!?!
    mijn connectie doet het wel
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, het kan zijn dat het momenteel erg druk is wat registraties betreft. Probeer het later nog eens, misschien dat ie er dan wel doorkomt.
     
  16. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er bereid mij uit de brand te helpen?:


    Misschien een beetje een lame vraag, maar ik zal eerst even mijn situatie vertellen:

    Ik ben Guus Bok, 15 jaar. Ik doe VWO4 en heb een vaste baan (kranten in de ochtend. Dat levert mij 180 euros in de maand op). Ik heb dus altijd honderden euro's op mijn lopende rekening staan. Ik wil al Xbox Live vanaf het moment dat ik ervan gehoord had, dat is dus welgeteld een half jaar.

    Vooralsnog dacht ik dat ik voor Xbox Live wel van iemand zijn cc gegevens mocht gebruiken maar mijn pa heeft er geen en mijn vage kennisen met een cc staan het niet toe (vaag) :mad:

    Nu is mijn vraag of er iemand bereid is zijn cc gegevens aan mij te geven, ik betaal alle Xbox Live kosten (wat alleen de abbonementkosten zullen zijn) ruim op tijd, met 10% extra rente. Tel uit je winst. Dat heb ik er namelijk wel voor over. Mijn msn is guusbok@hotmail.com maar je kunt me natuurlijk altijd pm'em als je zo vriendelijk bent en intresse hebt!

    Alvast bedankt:)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom ga je niet naar een bank? Je hebt een vast inkomn en moet kunnen .. Je kan vragen of je een studentenrekening kan openen
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben geen 18 en daar moet je bewijs voor geven, toch?
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb het wel eens eerder gezegd, maar ik ken iemand die al vanaf z'n zestiende een credit card (Rabocard) heeft. Ik weet ook zo niet hoe hij eraan gekomen is, en wat de voorwaarden en dergelijke in die situatie zijn, maar je zou altijd eens kunnen informeren bij de bank wat er wel en wat niet mogelijk is.
     
  20. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, ik zal het vamiddag proberen maar als het niet lukt start ik een "wie helpt mij uit de brand"-campagne op;)

    edit: een E-go creditcard, werkt die op Xbox Live? Op de verpakking staat hij er niet bij maar misschien werkt hij wel? Weet iemand hier meer van?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003

Deel Deze Pagina