1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat in belgie? zijn dat dezelfde kaarte??? want ik wil daar een van de dagen achter gaan hore maar moet ik wel wete welke kaart ik moet gaan hale. mijn ouders zitten bij de kbc bank.:confused: |:-
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb zijn dezelfde kaartjes een Visa kaart of een Mastercard
     
  3. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    mercikes kan ik eindelijk live gaan aanschaffe.
     
  4. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    is het normaal als je je visa kaart gaat halen als je je er nog niet direct mee kunt aanmelden??? of is dit niet normaal. want ik vul mijn visa nummer in maar hij aanvaard het niet. wat moet ik doen gewoon wachten en morgen of over een paar dagen nog is proberen of terug mee naar de bank gaan?

    thx voor de reacties
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon een beetje geduld hebben, al is dat soms bijzonder moeilijk. Maar die kaart gaat het na een paar dagen vanzelf doen.

    Heeft je bank je al van een pincode voorzien?
     
  6. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor ik heb de pincode al ontvange maar het lukt nog altijd niet. Maar dit is dan niet dat mijn kaart naar de kl*te is? want hij zegt dat die nummer nog authorised is ofziet???:mad:
    En hier word ik dan behoorlijk zot van begrijp je.
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Awel, zunne. Ge moet gewoon even wachten tot de registratie uwen kredietkaarteke bij de internationale computers is doorgedrongen. :+ Normaliter duurt het even een dag of wat voordat e.e.a. doorgegeven wordt en aangezien we een lang weekedn hebben met veeeeeeel vakanties vrees ik dat je wat langer moet wachten dan normaal.

    Anders probeer je je credit card toch effe uit bij de lokale kroeg of zo? Ga je even pintenieren en betaal je de rekening met je nieuwe credit card. Als gij een klap van den herbergier bekomt weet ge vanzelf dat uwen kredietkaarteke nog nie goed werkt. ;)
     
  8. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een credit card voor mij, ik wil namelijk mijn live trial gebruiken. Even de levels van splinter cell enzo downen en dan sluit ik het af.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    leuk geprobeerd, maar het is zelfs strafbaar om je cc gevens aan derde te verstrekken. Dus ik ben bang dat je zelf een credit card moet nemen
     
  10. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom praten al die lui van microsoft dan van credicards lenen enz.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke lui? Het enige wat je zou kunnen doen is lenen van familie ... eventueel de oplossing gebruiken die Nicotjeh, toen der tijd gebruikte ... MM opsturen daar je gamertag opzetten (van iemands cc) en dan de gegevens blokkeren ... zodat jij niet bij de gegevens van de eigenaar kan ... en dan ook geen premium content kan downloaden ... een andere manier zou ik niet weten ... Misschien ken je iemand met Xbox Live in jou omgeving en laat je hem/haar bij jou inloggen, zodat je de dc kan binnen halen
     
  12. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer een email gestuurd naar microsoft en daar vertelden ze doodleuk dat je gewoon je creditcard moest lenen van je oom, buren of vrienden. Ik vroeg namelijk wanneer er een andere betaalmanier zou komen. Omdat ik geen creditcard heb.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een beetje een domme opmerking van MS. Van familie kan ik het begrijpen ... buren maakt het al lastiger... Men waarschuwt op sites dat je nooit je credit card geven aan derde..
     
  14. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broer heeft een credit card en die wil die misschien wel te beschikking geven, als ik nou live koop (starters pakket) en hem dan installeer en aansluit op breendband enzo en als k dan me creditcart nummer invul moet ik dan PER JAAR voor xbox live 12 euro betalen?

    dan ben ik dus geld kwijt voor starterspakket en 12 euro of neit?
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Met de starterkit heb je een abonnement voor 12 maanden. Dus je hoeft het 1e jaar niets extra te betalen voor het abonnement.

    Na het 1e jaar kost Xbox Live 60 euro per jaar of 7 euro per maand (mag je zelf kiezen).

    Svp verdergaan in het juiste topic; de abonnementsprijs van Xbox Live heeft niets te maken met credit card perikelen.
     
  16. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Het werkt nu alleen heb ik nog geen cc:mad:
    ik heb hier nog een 2 maanden kaartje liggen . als ik iemand z'n creditcard mag gebruiken om die 2 maanden te activeren en dan zeg ik hem af voor die 2 maanden om zijn dan kost hem het hem geen geld...ik wil hem er zelfs geld voor geven , voeg me anders toe op msn arjan_naaktgeboren@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Je bent echt wel een beetje naief als je denkt dat je zomaar iemands' credit card krijgt... Vraag eens aan je vader of ik zijn bankpasje en pincode mag lenen. Zeg hem maar dat ie het na twee maanden echt terug krijgt, dan kost het hem geen geld...

    Probeer het eens uit en kijk vol verbazing hoe je pa daarop reageert.
     
  18. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik weet het , maar jij weet niet hoe het is zonder live :D

    ik hoef z'n creditcard niet wil alleen een paar gegevens...
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is het zelfde ... met die paar gegevens die je moet invoeren kan je ook dingen kopen ... je kan bijvoorbeeld een memory card gebruiken .... daar een tag opzetten ... en die tag blokkeren voor aankopen premium content ... zo kan je ook niet aan zijn cc gegevens komen ..
     
  20. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    zou jij dat voor mij willen doen , als ik een memory card opstuur , wil jij dat doen dan ? Please....
     

Deel Deze Pagina