1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. Iga_Ninja

    Iga_Ninja Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, sorry als ik zeur:p
    maar ik zag een paar posts terug dat ze binnenkort in maart een nieuwe betaalmethode gaan invoeren! Gaat dat nog door?:confused:8)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nog niet bevestigd ... als het dezelde betaal mogelijkheid word als in amerika (kraskaarten) dan heb je als nog een credit card nodig om je te registreren ... we hopen dat ze idd een andere betaal mogelijkheid gaan gebruiken ... maar ik heb er een hard hoofd in. (als het komt ... dan komt het rond 14 maart (launch o.a. Xbox Live in Europa)
     
  3. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dit een gigantische schop sorry daarvoor maar ik heb een vraag.

    Ik ben net 18 geworden en hem me eerste studiefinanciering nog niet eens binnen maar kan ik nu een credicard aanvragen bij de rabobank?
    Ik heb niet een vast inkomen zit nog op school, ik heb geen studentenrekening ( tenminste dat vermoed ik ) en ik wil me niet scheelbetalen aan het hebben van een creditcard want het enigste wat ik er eigenlijk mee doe is xbox live betalen.

    Wie kan mij helpen,
    Alvast bedankt.

    Elp
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ga naar je rabobank en vraag het... ik denk dat je deze pas kan krijgen als je of een inkomen hebt (bijbaan of stufi)... maar ik zou het aan hun vragen ... dan weet je hnet namelijk zeker
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Help! Ik heb een probleem denk ik: ik heb al een Xbox Live abbonement, op mijn vaders cc. Maar in dit jaar heeft mijn vader dus een nieuwe creditcard gehad, en kan ik mijn instellingen van Xbox Live (in het dashboard) etc. niet meer wijzigen, want het nummer is veranderd! Is hier een oplossing voor, of moet ik sowieso bellen met Microsoft... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom kun je je instellingen niet meer veranderen? Ben je de laatste vier cijfers van het oude nummer vergeten? Heeft je pa niet nog ergens een credit card afrekening met zijn oude kaartnummer erop?

    Of heb je je account verlengd met een code uit een starterskit en is het oude jaar nog niet verlopen?

    Anyway, als je er echt niet meer bij kunt, zul je inderdaad de helpdesk moeten bellen.
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Een oude cc rekening... Nooit aan gedacht! Dat ga ik eerst ff proberen. Dankjewel!

    Edit: Ik wilde de code idd gebruiken om een jaar te verlengen. Is er een manier om je cc-nummer te wijzigen? Of is het beter een nieuwe account aan te maken aangezien mijn huidige account bijna verlopen is?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg vandaag onderstaande mail van Microsoft:
    Is het niet het verstandigst om gewoon te bellen naar de Customer support, en doogeven dat mijn cc-nummer is veranderd, of is dit niet mogelijk?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zou ik wel doen voor de zekerheid.

    Heb je bij Xbox Live, de instellingen al je CC nummer veranderd?
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm.. nee dat ga ik ff doen! Is natuurlijk alles opgelost, of niet? :eek:
    (Dat ik daar niet aan gedacht heb... |:- )
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat het daarna opgelost moet zijn.
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad.

    Overigens vind ik die emails van Microsoft behoorlijk verwarrend. Ze schrijven elke keer weer dat je bij billing.microsoft.com moet zijn maar als je XBox Live hebt moet je naar www.xbox.com/support.

    Ze kunnen toch zien dat je een Xbox Live abonnee bent en dan die (nutteloze) onzin over de billingserver achterwege laten, nietwaar? Of heb ik nou een te beperkte blik? :confused:
     
  13. Pandora

    Pandora Guest

    moet je het altijd gebruiken

    Maar moet je perse elke maand wat met die cc doen of kan je ook die kaart nemen en dan nooit wat kopen alleen life.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    het is live ;) ... en je hoeft niet elke maand wat met je cc te doen ... maar met een cc ga je waarschijnlijk wel je games kopen bij bijv. www.play.com waar de games meestal goedkoper zijn
     
  15. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik wil live :'-(

    verdoemde cc

    kan ik er van iemand een lenen :+
     
  16. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Gooi het op 'n akkoordje met je ouders....
    Me ma heeft gezegd dat als ik overga en me goed gedraag de laatste maanden een CreditCard krijg *)

    Maar nog 1 ding
    http://www.anwb.nl/servlet/Satellit...l/Documenten_eindpagina&document=997087216008

    Check die link is die kaart goed voor XboxLive er staat in ieder geval VISA op !
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Oud nieuws ;) staat op de eerste pagina van deze thread
     
  18. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  20. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dus die kan ik aanschaffe voor Live?
     

Deel Deze Pagina