Alle MasterCards op een rij Wereldwijd zijn er meer dan 500 miljoen credit cards in omloop die het MasterCard-logo dragen. In Nederland zijn dat er 3,2 miljoen. Er zijn zo'n dertig verschillende Nederlandse credit cards met het MasterCard-logo: hieronder ziet u ze. Als u een overeenkomst afsluit, kunt u al deze MasterCards zonder problemen accepteren: ABN AMRO Credit Card ABN AMRO Gold Card ABN AMRO Ajax Credit Card ABN AMRO Company Card Azur MasterCard Azur MasterCard "KNAC Card" CVB Bank Azur MasterCard Fortis Bank a la Carte-card Fortis Bank Florissant Card Frieslandbank Card Gold MasterCard ING Bank Business Card ING Bank Creditcard ING Bank Creditcard Gold KLM MasterCard Levob Bank CreditCard MasterCard Zakenkaart Mees Pierson Gold Card Mercedes Card Postbank SilverCard PostbankCard Postbank GoldCard Rabobank CreditCard Rabocard SNS Creditcard Staalbankiers GoldCard Staalbankiers Signature GoldCard Staalbankiers World Signia Card World Signia
Ok ik ben net naar de rabobank geweest voor een creditcard. Het is allemaal erg simpel, vooral als je een rekening hebt. Je hoeft NIET 18 jaar of ouder te zijn, iig bij de rabobank. Omdat ik een student ben hoef ik maar 3 Euro per jaar te betalen ipv 8. Het enige wat je nodig hebt is een rekening, geen vast inkomen (wel handig natuurlijk). Je hoeft de creditcard niet te gebruiken als je niet wil dus je mag hem na het gebruiken bij xboxlive gewoon in en donker hoekje wegstoppen. Ik krijg hem binnen 1 week thuisgestuurd zonder extra kosten en zo simpel is het! *)
De wet schrijft echter voor dat je minstens 18 jaar (niet meer minderjarig) moet zijn voor een CC. Als je een studentenrekening hebt bij Rabobank en je bent 18 geweest kan je voor weinig geld idd een CC.
ja maar volgens mij krijg je dan een cc met andere voorwaarden als je nog geen 18 bent. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
ik lees deze tread voor het eerst en heb ene kleine aanmerkeing Rabobank|http://www.rabobank.nl Studenten CC -Minimum leeftijd 18 -kosten p jaar 12 € -soort CC Mastercard -minimum inkomen - HBO-WHO vereist - 1e jaar hebben af gerond. Voorwaarde : Studiefinanciering op zelfde rekening. Ik vroeg em vorig jaar aan, ( 18 jaar, 2de jaar) en via het internet, halver wegen kwam idd de keuze HBO WHO, aangezien ik MBO doe heb ik die open gelaten dag er na werk ik gebeld, kon langs komen voor een gesprek, even wat over bloemetjes en bijtjes gepraat, wat tips gekregen, en goed keuring Mij is nooit gevraagd naar mn opleiding voor de rest klopt het wel
Weet iemand hoelang dat duurt voordat je zo'n kaart hebt Heb hem vorige week vrijdag aangevraagd en er zou 'n formulier thuisgestuurt worden maar heb nou nog niks !
Ik zit zo langzaam een beetje te denken om ook maar zo'n creditcard te halen. Ook al ben ik er niet helemaal mee eens hoe je moet betalen, maar goed. Maar kan iemand mij uitleggen hoe een creditcard nou precies werkt. Stel ik heb een jaar gratis xbox live gehad en ik laat me lidmaatschap verlengen. Hoe zit dat dan met het geld, hoe gaat dat in zijn werk? Betaal ik over bijvoorbeeld 60 euro van me lidmaatschap nog rente?
Nee je betaald geen rente en als je een cc bent ... ben je ook vaak goedkoper uit als je een spel besteld via play.com ... je kan ook verlengen met een nieuwe starter ...
Hehe eidenlijk bericht. En nog wel van Super Fardo *) Maar als ik dus me xbox live account verlengd betaal ik gewoon het bedrag wat het kost en geen extra rente aan de bank? Behalve dan als het bedrag open blijft staan en ik het nog niet kan betalen? Dan komt er toch wel rente bij? Nou misschien dat ik dus ook met xbox live gaat beginnen. Dus misschien binnenkort een nieuwe xbox live gamer.
ja daar zit ik dus ook op te wachten. heb wel een vraagje: ben nu 17, wordt in oktober 18, is het dan mogelijk om nu m'n vaders creditcard te gebruiken, en dan als ik 18 wordt over te schakelen naar me eigen creditcard? edit: zit net een beetje deze thread door te lezen, en ik heb een paar keer zien staan dat je op je 17e ook al een creditcard kan aanvragen. wat is hiervan waar?
Ik heb een vraag over me CreditCard. Ik heb nu een Creditcard voor xboxlive. En ik zit ook al op xbox live. Maar sinds kort heb ik een brief gekregen over me CreditCard. Het ging over een overeenkomst voor gespreid terugbetalen. En dat ik die overeenkomst nog niet getekend heb en terug gestuurt. En als ik die overeenkomst niet over 4 weken terug stuurd ga ze er van uit dat ik niet gespreid terug wilt betalen. En er staat in dat geval zal het openstaande saldo van uw postbank creditcard de volgende maand in 1 keer van uw girorekening worden afgeschreven. Dus nu vraag ik me af wat ik moet doen. Ik koop zowiezo geen grote spullen met grote bedragen. En ik spaar toch me geld dus rood kom ik ook niet te staan. En verder heeft het toch geen gevolgend als ik het niet opstuurd.
ik wou me net aanmelden voor xboxlive maar om het einde vraagt ie naar cc nummer. ik vulde hem in alles ging goed en toen kwam er een foutmelding met youre credit card is not authorized ofzo. en me vader heeft hem afgelopen week nog gebruik dus hij moet het doen. het is een visa creditcard