Je moet de N.A.W. gegevens van de eigenaar van de credit card gebruiken, in dit geval dus je vader. Gebruik dus de gegevens (naam, adres e.d.) van je vader en dan doet ie het wel.
thnx voor de snelle reacitie, ik ga het gelijk nog een keer proberen heb het nog een keer geprobeert precies wat je zei maar het lukt nog steeds niet. hij geeft de volgende foutmelding your credit card cannot be authorized. enter a different credit card to continue ik heb vanalles al gebrobeert. kleine letters hoofdletters. punten alles. het is een visa creditcard van de anwb maar dat is toch niet erg?
heb je de goede expire date genoteerd? kloppen alle gegevens ... anders ms bellen. anwb visa card is goed ... je moet minimaal 60 credit kunnen opnemen
ja thnx het was dus de expire date, hij stond op oktober 2004. Ik kan nu eindelijk online. Bedankt voor je reactie.
Geen probleem, ik ben zelf ook al overgeschakeld van de creditcard van een maat van mij naar mijn eigen kaart. Moet je de eerste (of laatste) vier cijfers van je creditcard invullen en dan kan je gewoon een nieuwe creditcard invoeren. Gewoon in je dashboard bij xboxlive-account management. (en volgens mij kan je voor je 18e geen eigen creditcard aanvragen, maar dat weet ik niet zeker)
Bij de rabobank (rabocard) duurt het een week of 2 en dan staat er een postbode voor je deur voor een krabbeltje.
Er klopt iets bij mij voor geen meter. cc nmmr ingevoert, komt er te staan: Your creditcard cannot be authorized. enter a different creditcard to continue Aangezien ik hem echt op VISA heb gezet, en er toch echt rechts boven op me kaart VISA staat, moet dit gewoon lukken. Wat wel erg raar is, was dat ik er na 3x wel opkon, en elke keer als ik een game wou starte via xbox live krijg ik de melding dat er iets niet klopt Your creditcard cannot be authorized. enter a different creditcard to continue Na een paar keer klikken kwam ik er toch door Maar nu heeft hij het echt gehad, hij laat me niet meer binnen. Me cijfers zijn goed... Wie weet wat te doen?
Het kan een paar oorzaak hebben dat je credit card niet geaccepteerd word. a) je verval datum klopt niet of je krijgt binnen kort een nieuwe cc (want je cc is niet zo lang meer geldig) b) je hebt geen credit meer op je credit card (je staat rood) c) je naw gegevens komen niet meer over een met je huidige adres (of visa versa) Wat kan je doen? a) helpdesk MS bellen b) helpdesk Visa bellen
Gisteravond dus even gebelt, bleek dat ze niks van mijn gebruikersnaam en gegevens hadden. Maar ook echt helemaal geen gegevens (terwijl ik zondag toch echt op xbox live ben geweest) We worden vanavond teruggebelt, Dan horen we wat er gaande is, en wat er aan gedaan word. Bedankt voor de info
Poehhh, de visa gebelt... Bleek dat onze creditcard nmmrs waren geblokeerd i.v.m dat er nog wel is misbruik mee gemaakt word. Nu krijgen we een nieuwe creditcard die we wel voor xboxlive kunnen gebruiken. Dit duurt alleen nog even want er moet een nieuwe kaart worden gemaakt en dan moet er nog een code op gezet worden. Binnen 1 a 2 weken hoop ik eindelijk op LIVE te kunnen. Fardo bedankt voor de info (again)
Ik heb een vraagje kan je de Bijcard ook gebruiken om op live te komen?? Op de voorkant staat percies zo'n code als op de creditcard duzz 5100 **** **** **** **** Er staat ook logo op van Master card
xbox live ik heb een uitkering maar heb wel genoeg in komen paar maand. kan ik dan een cc aan vragen ja of nee. bedankt
vraag het aan je bank.. kortom dat weten we niet, omdat we jouw situatie niet kennen en wij ook niet deze lening verstrekken ... alleen een bank weet het antwoord
xbox live ik heb ook een uitkering heb van daag de rabobank gebelt en kan hem gewoon aan vragen geen probleem.
Hier is wel de voorwaarde van toepassing dat je de BIJ kaart ook wel hebt gebruikt als creditcard! Dat doe je door bij de Bijenkorf iets af te rekeken en te zeggen dat je de cc wil gebruiken in plaats van een betaling op rekening... dan wordt er eenmalig 15 euro afgeschreven en doet de kaart ook dienst als credit card... geef je nu antwoord op de vraag die je zojuist zelf stelde? typisch...
Kun je trouwens als je eerst met het ene CC nummer op L!ve zit je account behouden en het overzetten naar een ander CC nummer?