Ja hoor, je moet het ook veranderen als de kaart verlopen is, kan gewoon bij account management bij je Live Dashboard. Zorg wel dat je alle gegevens goed veranderd, anders geeft ie een foutmelding.
Ik ben er laatst achter gekomen dat je voor de 2 maanden Trial ook een CC nodig hebt, en dat heb ik dus niet. Zou ik ook gewoon een random nummer daarvoor kunnen kiezen en dan na 2 maanden annuleren?
he heeft iemand een credit card van fortis bank en werktie perfect want me moeder gaat morgen speciaal eentje regelen voor live dus wil niet als ik het heb dat het niet werkt is zonde
Ik kan hier niks vinde over de Debit card. Ik zag op www.xbox.com iest over de debit card bestaan die nou ook in Nederland heb er namelijk nog niks van gehoort.
Mijn vader wil graag ckerheid hebben dat die gekke mensen die over de aarde rondlopen, zijn cc gegevens niet kunnen misbruiken. op www.xbox.nl kon ik hier niks over vinden.
k gebruik nu de creditcard van m`n schoonzus, maar ga binnenkort er eentje zelf halen (kan er één voor een jaar gratis krijgen en een Cc is toch wel makkelijk) kan ik m`n account makkelijk overzetten, als het uberhaupt al kan?
ik d8 het wel.... Maar zijn er inmiddels al andere alternatieven om voor xbl te betalen (niet met een credit card) maar met een scratch kaart ofzo.
ik heb nog 1 vraag...eigenlijk een domme vraag...ik heb een paar dagen geleden een afschrift gekregen...maar ik wil alleen weten of ik geld in de bank heb..op die afschrift staat dat ik een saldo van vorige 31.91 en nieuwe saldo van 32.31.betekent dat dat ik geld heb in mijn bank heb??of zijn dat gewoon schulden?
Zie nu pas dat een tread over creditcard is. Past ik het hier ook ff. Ik probeer dus een nieuwe creditcard toe tevoegen om microsoft points toe tevoegen, want de andere is verlopen. Moet ik eerst die andere weg halen? Zo ja hoe doe ik dat? Dus ik probeer zo die andere toe tevoegen (op de zelfde naam als die ouwe) Dan kwam dit bericht er: Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one. " En als ik dan weer back druk. Staat er ergens in mijn scherm: Your credit card will not be charged at this time. (staat al de heletijd in mijn scherm als ik de 'nieuwe' creditcard wil toevoegen. Wat bedoelen ze dat met dat dan?
even een vraagje wat zijn de hoeveelheden microsoft point s die er te koop zijn ? ik weet 2100 MP voor 25 € en zijn er dan nog ? (sorry als ik het in de verkeerde topic heb gezet)