Sorry, wat ik nu ga zeggen is een beetje offtopic maar ik heb mijn connectie gefixed, en waarschijnlijk ben ik vanaf morgen Live te vinden! Tot dan Ik hoef dus nu nog alleen even mijn pa te pushen voor de E-go aanvraging, dus ik zit goed
woei, vanochtend m'n live pakket gekocht bij dixons en vanmiddag de aanvraag van m'n cc bij de rabobank helemaal rondgemaakt, over 1 week heb ik m binnen
ehm. heb je wel de juiste gegevens ingevoerd dus naw gegevens van de gebruiker van de kaart enz? als je dat hebt gedaan zou ik de helpdesk bellen van www.xbox.com
Ik heb net gebeld. En hij vroeg of hij wel internationaal gemachtigd kan worden, maar het is gewoon een visacard van fortis. De verloop datum is ook pas 08-2004.
heb je jouw naam ingevuld bij de registratie of de naam van je ouders (cardholder name)? Misschien is dat het probleem
Ik heb precies de gegevens ingevuld die op de CC staan. Ik heb ook al geprobeerd met een spatie meer of minder enz. Bij de bank zeggen ze dat het aan Xbox ligt en bij Xbox zeggen ze dat het aan de bank ligt. Ik heb gewoon het gevoel dat ik straks €60 voor niets heb betaald. IK BAAL HIERVAN
ik voer het nummer in en alles krijg een scherm van " your credit card cannot be authorized" wat doe ik verkeerd??? is een visa kaart van de fortis bank help!!!
Ik kreeg vorige bij de Rabobank te horen dat het wel 2 weken kan duren. Ik heb inmiddels de Rabo Interhelp Extra papieren wel gekregen dat was al na 2½ werkdag. Wat mijn CC nummer wordt stond er ook al op vermeld. Alleen de vervaldatum van de CC staat er helaas niet op.
Ik heb me eigen suf gezocht, maar ik kan het nergens op dit forum vinden. Is er nu niemand die een lobby begint richting M$ Nederland om ervoor te zorgen dat er een andere verificatie methode komt?? Ik bedoel.. Als je aan je bank vraagt waar je je creditcard hebt gehaald en je vraagt of het verstandig is met een cc een blank cheque uit te schrijven, dan zullen ze je dat ten zeerste afraden. Helaas is het invullen van je gegevens bij Xbox live registratie een blank cheque. M$ kan op elk gewenst moment en elk gewenst bedrag van je cc afschrijven. Je hebt wel 30 dagen om de transactie te cancelen, maar dit ik vaak een boel gedoe.... We weten ook nog niet wat de jaarlijkse kosten zullen zijn. Even voor de duidelijkheid. Ik heb geen creditcard en heb mijn baas zo ver gekregen. Wordt afgeschreven als intspanningskosten. Is ie cool of niet??? Heren van Xboxworld. Niet een id op samen met het XBOX magazine en gamers.nl een lobby te beginnen... Om de rechten van de nederlandse NIET-cc bezitter ook de mogelijkheid te geven om te liven? Ik ben op gamers.nl al een voorschotje begonnen naar gamers.nl draadje Een idee heren???? Als jullie ervoor in zijn, wil ik er wel tijd en moeite in steken.
Automatische afschrijving m.b.t. credit card Ik weet niet of hier al een thread over is maar ik kon zo gouw niet vinden wat ik eigenlijk wou weten dus hier mijn vraag/ probleem: Is het nou zo dat na een jaar automatisch een bepaald bedrag van je CC wordt afgeschreven zonder enige waarschuwing of heb je dat in een manier zelf in de hand of je verder gaat met Xbox live na dat jaar. Ik wil namelijk zo min mogelijk me cc gebruiken voor het betalen van dingen.. Ik hoop dat iemand mij wat duidelijkheid kan geven en kom dus niet met antwoorden van "jammer genoeg heb ik geen cc" want daar heb ik niks aan
je krijgt ver van tevoren een mail waarin je gevraagd wordt of je wel of niet je abbo wilt verlengen. Er wordt nooit iets automatisch van je CC afgeschreven. Daar hoef je niet bang voor te zijn, hoor!