1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Je wordt duidelijk gevraagd of je na een jaar nog door wilt gaan heb ik uit vele bronnen gehoord.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Thread gemerged
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx guys! Maar mocht er een andere betaalmogelijkheid komen, kan je daar dan gewoon op overstappen of zit je vast aan het betalen met CC?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er komt geen andere betalingsmogelijkheid ... dus speculeren heeft nu nog geen zin... Ik verwacht zelf dat er geen andere betalingsmogelijkheid komt ... of Microsoft moet geen starterspakketten in deze regio verkopen ... echter blijkt dat deze hier niet aan te slepen zijn.


    een ander voordeel van een cc is ook dat je op internet meer aankopen kan gaan doen .. deze zijn vaker voordeliger dan in de winkel
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, jammer.. Dan maar met me CC betalen he :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb maar ach ... alles went zelfs een creditcard :cool:
     
  7. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik het begrepen heb (en dit heb ik ergens in een ander draadje gelezen) is UPC met M$ in onderhandeling om LIVE als een dienst aan te gaan bieden.

    Evenals dat ik de volgende mail terugkreeg van M$ op mijn vraag of er een andere methode was:

    Dear Milo
    Thank you for your e-mail.

    Unfortunately, Microsoft has taken the decision to require a credit card to register with Xbox Live at the moment. We are working on enabling other payment methods in the future, but can't yet give you a date when this will be achieved.

    Regards,
    Lisa
    Xbox Customer Care


    Hierboven staat toch duidelijk dat ze met andere methoden bezig zijn. Dus een helemaal niet lijkt me wat snel gereageerd.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is duidelijk ... maar ik heb het zal waarschijnlijk nog wel een jaartje duren voordat deze methode hier naar toe komt en men is het aan het onderzoeken ... voorlopig komt er geen andere mogelijkheid
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb vandaag mijn aanvraag voor een anwb cc verstuurd.

    je moet wat he :p
     
  10. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Me pa vind het allemaal wel goed dat ik zijn cc leen voor xbl maar hij vindt het gek dat als je een jaar gratis xbl krijgt, je nu al je cc gegevens moet invullen.
    Ik heb hem al uitgelegd dat dat voor content is, maar hij vind het allemaal maar een beetje vaag.
    Me pa is dus bang dat zijn cc opeens wordt leeggepikt.
    Hoe kan ik hem gerust stellen dat dat niet gebeurt???

    En hij wil ook weten hoe je xbl kan opzeggen, als dat ooit nog eens nodig is , heeft iemand hier al iets over gehoord?

    Grz,
    Avenger
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Na de registratie ontvang je van microsoft netjes de volgende email , met uitleg.

    Welkom bij Xbox Liveā„¢.
    Na 12 maanden wordt je abonnement automatisch opnieuw voor 12 maanden verlengd. Dan wordt van je creditcard het bedrag afgeschreven dat op dat moment geldt voor een jaar lang Xbox Live Service. Je krijgt ten minste 30 dagen van tevoren bericht per email.
    Je kunt je abonnement op Xbox Live natuurlijk op elk moment opzeggen. Maar als je opzegt voordat de 12 maanden zijn verstreken, wordt er geen restitutie verleend voor de resterende tijd. Raadpleeg de Gebruiksvoorwaarden op http://www.xbox.com/nl/live voor het volledige beleid voor opzeggingen en restituties.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    bij wie is het allemaal gelutk om te registreren met de anwb credit card?
    ik heb deze namelijk ook besteld, maar lees nu dat het sommige mensen niet lukt met de anwb cc....
     
  13. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om na verloop van tijd te wisselen van creditcard(nummer) met behoud van dezelfde gamertag?
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    nog iemand met anwb cc ervaring? positief of negatief?
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb een anwv visa card besteld, maar is het mogelijk dat ik mijn gegevens : cc nummer en expiartion datum al eerder krijg?
    dat had ik namelijk gelezen...
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Mijn vader zit op het moment in Canada en ik heb hier dus zijn pas: van de Rabobank - de Europas.

    Nou dacht ik dat dit zijn creditcard was maar hij werkt niet. Is dit dus wel of niet een creditcard?
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    dat kan je zie: staat er een visa of mastercard logo op de card?

    ik geloof trouwens dat de cc van de rabobank, de rabocard heet...
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Europas is gewoon een betaalpas; geen credit card dus.

    gaizka zei het al, een credit card van de rabobank is goudkleurig met een goudkleurige magneetstrip, heet rabocard, en is voorzien van het mastercard logo.
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ok bedankt....dan bel ik me pa wel even :)
     
  20. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand:confused:
     

Deel Deze Pagina