ik vermoed dat dit spel voor de nietlivers minder is? Ik bedoel MA is ook niet vet als je het eenamal hebt uitgespeeld....en aangezien ik geen live heb (@home basic crap)...
Ik heb em ook, en ga vanavond een paar potjes online proberen. Voor zover ik hem heb geprobeerd lijkt het heel leuk, de manier van snelheid controleren en speciale movies uithalen doet me denken aan Lylatwars voor de N64. Maar dan is dit dus veel toffer ;-).
Hij heeft 4 speler splitscreen. Iets wat ik persoonlijk ook heel belangrijk vind. Als het alleen live was geweest had ik hem niet gekocht, minder dan 10% van de tijd dat ik zit te multiplayen is het via live.
Ik zeg: Iemand met een goede verbinding start vanavond om 20:30 een dogfight/team dogfight game, en we gaan ff met alleen maar xbw-ers (alle plaatsen dus reserveren voor friends) CrSk spelen. Idtje?
ik kan vanavond niet anders had ik wel gehost ik host namelijk al bijna de hele dag 12 man zonder lag hiep hoi
Ik heb al een paar mensen in me lijst die het al spelen, maar die hebben allemaal hun voice afstaan. Je kan toch wel je headstet gebruiken bij dit spel? En moet je de single player eerst alles unlocken.
Kom op, lees gewoon even deze thread door en je hebt het antwoord: ja je kunt je voice gebruiken tijdens het spel, en nee je hoeft niet alles eerst te unlocken.
Het lijkt alsof de voice afstaat, maar in werkelijkheid hebben ze wel gewoon voice (is idd erg verwarrend)
Ik heb de singelplayer mode al uitgespeel. (Ijgenlijk te kort ) Maar is wel gaaf heb me wel vermaakt PS Als iemand het leukt lijkt. Kan ie met mij op live spelen mijn Gamertag is Aremas maar dat was waarschijnlijk al duidelijk <------------
Wil iemand hier hem misschien verkopen? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=37657 ga hier dan ff heen en meld het me
Sorry maar dat spel is gewoon te goed. Begrijp best wel dat je hem goedkoop wil krijgen of ruilen. Maar weinig mensen zullen afstand van deze game willen doen en zeker de mensen met live niet. Dus is dit eigenlijk de verkeerde thread om dit soort vragen te posten
Hee Tim, ik heb zaterdag tegen jou gespeeld (dogfight met een man of 14/16). Ik weet wel dat jij me vaak hebt neergehaald maar het waren enkele mooie potjes. Ja crimson skies wordt met de dag beter. Trouwens over dat gas geven heb ik iets op gevonden. Als je gewoon constant je rem indrukt dan vlieg je steeds langzamer, als je harder wilt dan laat je de remmen los en als je harder wilt dan boost je gewoon. Werkt dan gewoon alsof je met je throttle speelt en is erg handig. Grt.,
Ik vind hem helemaal niet kort, je kunt nl. nog allemaal rotzooien net zoals in GTA waardoor een level wel 10x langer kan duren. Je kan bijv. ervoor gaan kiezen om constant zeppelins te gaan beroven. Dit is erg grappig en hiermee kun je zomaar opeens 4 uur langer met 1 level bezig zijn. Ook kun je ervoor kiezen om weddenschappen aan te gaan. Je hoeft dus alleen maar missies te gaan doen als je er zin in hebt. Heb je geen zin dan ga je gewoon mensen beroven. Grt.