Zoals jullie allemaal in deze threat hebben kunnen lezen had ik vooraf nogal mijn twijfels. Ik heb hem afgelopen zaterdag toch gehaalt en ben er erg over te spreken. Zoals al eerder gezegd, het is heel arcade. Over het gas geven (wat niet kan) dat is maar goed ook. Je hebt genoeg mogelijkheden om af te remmen (remmen en naar boven vliegen met je rem in, dan sta je gewoon stil (en val je)) en de turbo werkt ook goed, al is die een beetje aan de korte kant. Erg leuk zijn ook de special moves die je kan maken. Neit handig als je geen boostenergy meer hebt. Dan fladder je als een blaadjevan een boom... Ik ga vanavond eens kijken hoe leuk de single player is als je je niet helemaal aan de missie houdt. Ik ben benieuwd hoe het gaat met dat beroven van duie zepp's en uitdagingen. Ik heb tot op heden slechts 1 punt gevonden waar ik een race kan houden (dat is op tijd en niet 1-op-1)
De split screen actie is ook wel goed. Ik heb hem gister met zn drieen gedaan en dan word je beeld ook daadwerkelijk horizontaal in drieen verdeeld. Jammer is dat je dan een beetje te weinig tegenstanders hebt dus volgende keer wat meer gasten uitnodigen. Als mn buurjongen hem ook heeft gaan we linken
Ik heb de game ook sinds vandaag vet spel en live zeker alleen weinig nederlands taligen das wel jammer en ik vind het ook jammer dat je in splitscreen geen computer gestuurde tegenstanders hebt maar ja het is toch een vet spel
Ik heb het al vanaf vrijdag en "i love it" Ik speel bijna alleen maar met nederlandstaligen want de helft van mijn friendslist speelt die game. Iemand vanavond een potje?? voe mij toe aan je friendslist!!
Ik keek gister bij Top Aces en sta 700ste had ik neit verwacht, kan misschien komen omdat ik alleen nog maar gewonnen heb met Keep away (500ste 3x gespeeld) en de rest ging ook aardig goed, lig alleen wel 1700ste op Dogfight, wat eigenlijk toch wel het meest gespeelde is, dus zou leuk zijn als ik daar ook hoog in kwam ach, een keertje stats kijken en dan gelijk best hoog staan is best leuk misschien word ik vanaf nu ook wel statplayer , snel de game verlaten als het eventjes niet goed gaat voor het einde
he hebben jullie er ook last van dat het spel soms tijdens het laden ineens naar je dashboard springt en dat er dan staat bad or dirty disc!!???? en ook de filmpjes zijn bij mij heel slecht soms lopen er allemaal blokjes door !!! of zal die disc van mij gewoon verrot zijn !!!!????
Nee, helamaal geen last mee. Poets je dvd eens goed (als je tenminste weet hoe je dat verantwoord doet dus van de rand naar het gat vegen met een 100% schone doek). Als dat niet helpt zou ik hem effe ruilen voor een nieuwe. Grt.
het poetsen van een cd met krassen doe je met tandpasta en een zachtdoekje beetje tandpasta op de cd en maar rondjes draaien als je denk dat de kras weg is met koud water de cd schoonmaken is de kras nog aanwezig herhaal het nog een keer
ik mag hem komen ruilen van de gamesboer dus dat doe ik dan maar ook!!! alleen moet ik wel een week wachten want hij moet hem nog bestellen
nee is geen grapje als je natuurlijk een kras hebt die de zelfde diepte heeft als de grand canyon ja dan werkt het niet maar probeer het maar eens met een cd je zult het zelf zien
Hee weten jullie hoe je teamspeak aan kan zetten toevallig, of ben ik de enige die het belachelijk vind dat zowel bij mechassault (ingedrukt houden) als bij Crimson skies (geen enkele mogelijkheid) geen teamspeak aanwezig is, of staat die shit standaard aan of zo. Ik vind het nogal vervelend als de tegenstander weet wat wij van plan zijn
staat standaard aan toch??? en ik dacht dat je als je de witte knop indrukt met de tegenstanders kan babbelen... of zij horen jou in ieder geval. Maar das hearsay. [edit] ik moet trouwens wel zeggen dat ik de laatste paar dagen wat last heb gehad van lagggg... tegenstanders die gewoon stil in de lucht hangen en dan plots ergens anders opduiken... maar ik zit dan ook veel laat s'nachts tegen verre buitenlanders.[/edit]
Heb gisteren voor het eerst een paar potjes Crimson gedaan over Live. Wat een topgame!!!!! Ben helemaal hooked.... Zal even een paar mensen een friend request sturen. Kunnen we een Xboxworld battle houden!
voice chat oke sinds vandaag xbox live met crimson skies, loopt als een trein en is idd een vet spel maarrrr, die voice chat gaat bij niet echt lekker. af en toe hoor ik iets doorkomen maar dat is het dan ook. Hebben meerdere mensen deze ervaring en wellicht een oplossing. lijkt me tof om met nl-ers dit spel te spelen dus voeg me gerust toe
Wat ik zeer vreemd vind is dat Crimson af en toe een melding geeft dat er geen servers te vinden zijn... Ik probeer het dan via Quickmatch en Optimatch. Meestal speel ik deze game 's avonds rond een uur of 9/10, als ik dan even wacht kan ik meestal weer uit een aantal servers kiezen. Zijn er meer mensen die hier af en toe last van hebben?
nou dat al ik je vertelen dat komt omdat je servers alleen kan zien als de spelers zich in de lobby bevinden (als er zeg maar geen game draaid) zodra je de game start ben je dus niet meer te zien snap je???