1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ah, thanks

2. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mensen ik heb een probleem :) ik moet nu een magisch bot in de kist naast het bed van trader Jeanne doen in het Foreign Quarter in Vivec. Dit bot zorgt er namerlijk voor dat haar zaken slecht gaan zodat een andere trader weer meer klanten krijgt. Maar ik moet dit bot in haar slaapkamer leggen zonder dat ze dit merkt. Ze staat echter in dezelfde kamer als de deur naar haar slaapkamer en zodra ik de deur open doe heeft ze me door. De deur was gelockt en die heb ik al open gekregen met een chameleon spell, maar chameleon werkt niet om die deur open te doen. Zelfs als ik 100% chameleon ben ziet ze me nog die kamer in gaan:confused: heeft iemand deze quest gedaan en weet iemand wat ik moet doen???

ps: ik dacht een slim idee te hebben en de ordinator die ook in die kamer staat de killen en dan Jeanne KO te slaan met mn vuisten maar dit bleek niet zo'n slim idee te zijn........:)

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien moet je een blind 100% spell op hem uitspreken. Dan heb je wel het probleem dat er een bounty op je komt.

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op jeanne? dat is een zij trouwens en wordt ze dan niet vijandig? want toen ik die ordinator aanviel werd zij ook vijandig en begon ze spreuken op me te casten en er stond: expelled from temple. en dat moet ik ook niet hebben :)

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ow, ze zit bij de temple.

Voor wie of wat is die opdracht eigenlijk?

Doe anders eerst taunt op de ordinator, mol die, doe dan taunt op Jeanne, verblind haar. En ga die deur in. Anders weet ik het niet.

6. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    in dit soort opdrachte moet je gewoon heel snel de deur open make . dan resist arest naar binne rennen,,bot neer leggen.en levend weg komen en als je buite bent blijfe renne en zorge dat bij de thieves guild je bounty weg wordt gehaal... dit lukt bij mij wel altijd.

P.S. dit is een lijp idee . dat snap ik , maar het probeeren waard

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1

hehe nee is op zich een prima idee, alleen is het probleem dat de magie van het bot niet meer werkt als ze me ontdekt. zodra ze me ontdekt spreekt ze me aan en komt er iets in mn journal dat ze me ontdekt heeft en dan is de hele quest zinloos :{

8. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    30 tot 60 seconds ontzichtbaarheids scroll of potion en dan open maken. ..of mischien is dit m ..weet niet eens of het werkt: control humanoid scroll en laat haar de deur open maken

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als hij control humanoid op haar doet, heeft hij haar aangevallen, en wordt hij uit de Temple gekickt.

Vraag anders eens wat rond bij mensen.

Maar voor wie of wat is deze quest?

10. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1

voor een trader uit het redoran district in vivec. als je net in vivec komt dan zegt iedereen dat zijn zaken slecht gaan. ben ff zn naam kwijt. tis niet zo'n enorm belangrijke quest maar ik wil em toch wel voor mekaar krijgen.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat ik betrapt werd op het binnengaan van een deur:confused: . Wel tijdens het openen.

Het is dus een misc-quest (niet van een gilde, house watever)

Heb je al eens met die vrouw gepraat over het onderwerp?
    Weet je zeker dat je 100% chameleon was. Er zijn spells die 0-100% als effect geven, wat wil zeggen dat je of 0% onzichtbaar bent, of 1%, of 2% enz enz enz. of 100%.
    Sneak naar de deur toe. Als ze je niet zien komt er een soort merkje in beeld.
    Koop haar om zodat ze je helemaal te gek vind. Praat dan met haar over het onderwerp. Best kans dat je het ook op de legale manier kunt oplossen. (diplomaat spelen)
    Gebruik telekinese op de deur en chameleon. Dan hoef je niet bij de deur te gaan staan.

Meer tips weet ik niet. Ik heb de quest zelf nog niet gedaan, dus ik kan alleen maar speculeren.

12. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer eens vast .. ok . trebonius artorius van mages guild vraagt mij dus op onder zoek te gaan over de Disappearance of the dwarves.. en het enigste dat ie zegt dat ik naar wat ruines moet gaan en wat rond vrage in de mages guild.. allebij gedaan.. conclusie 8) . weet iemand wat ik moet doen

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb die opdracht nog niet gedaan, maar de enige dwarven die nog leeft is Yagrum in het Corposarium, Tel Fyr. Waarschijnlijk kan hij je meer vertellen.

14. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch die dwerg met die spinne pooten? waar je geneze wordt van corprus ofzo...daar ben ik ook geweest maar daar komt ook geen nuttig wordt uit. toch bedankt

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb tijdens gesprekken met leden van de mages guild niet nieuwe gespreksonderwerpen gekregen?
    Zo ja, dan moet je iemand eens dat vragen. Vergeet niet dat alle opdrachten te halen zijn. Je moet soms wat langer zoeken naar hinds, dan bij de andere opdracht.

16. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Die opdracht is niet echt serieus bedoelt. Ga eerst naar de andere guild om daar de opdrachten te doen, als je daarna naar Trebonius gaat krijg je echt de opdracht. Pas op dat je hem niet meteen uitdaagt. (je hebt boeken nodig, die vind je in de dwemer ruins die je voor de magesguild in Ald'Ruhn in gaat)

17. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan alleen nog bij hem terecht..want bij de andere guilds kan ik alleen verder door te advancen...en dat gaat alleen als ik zijn duties krijg. en dan egt ie ga met edwinna in ald ruhn praten.. maar daar komt ook geen inteligent woord uit. ik kijk nog wel ff verder voor ik m in elkaar timmer.|:- |:- }:]

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, aan deze post valt bijna geen touw vast te knopen.

Bedoel je dat je alle opdrachten voor de andere guildmasters al gedaan hebt?

19. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry , was erg moe toen ik m schreef. maar goed. ja ik heb bij alle guildmaster gedaan wat ik doen kan. en ik kan bij de andere guildmasters alleen verder als ik ADVANCE.dus de enigste opdracht die ik nog kan doen :'-( is die van Trebonius in ald ruhn , over de verdwenen dwergjes.ik heb in ruines gekeken, en ik ben bij die dwerg in tel fyr geweest .daar kwam ik ook niet aan info of zoiets dergelijks. en en alle mages guild members onder vraagt en kreeg er dus geen nieuwe onderwerpen bij. . is het nu duidelijk genoeg????????:confused:

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb eens op internet gekeken, en daar staat dat je de dwemer boeken die je bij de opdrachten voor Edwinna in Ald'Ruhn hebt gekregen, moet laten vertalen. Als je die boeken hebt vertaald, kun je de opdracht blijkbaar halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina