1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    K hou je nu ff niet bij hoor, als je in je menu je armor highlight en op Y drukt kun je zien hoeveel punten bescherming het geeft.
    heb je het anders wel eens aangetrokken?
    kun je mischien iets specifieker zijn? (niet dom bedoeld:))

2. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ik vergeten as op Y te drukken, want er staat bovenin ook al iets als je er gewoon overheen gaat, dat was het voorlopig, zal vast nog wel eens terugkomen! Bedankt!

3. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kijk je bij je stats (skills) daar staat 0/0 omdat je nog geen heavy armor draagt en daardoor nog geen heavy armor skill heb getrained... je armorrating zie je in je inventory onder het plaatje van je character Je traint je heavy armor pas als je heavy armor draagt en dan word geraakt door beesten/ mensen.

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou nog kunnen zijn dat hij de armor wel gekocht heeft, maar nog niet draagt. 8) Zou wel een heel simpele fout zijn, maar het kan.
    Als je je character ziet (in je itemscherm kijken), heeft hij dan armor aan?

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hij kan ook last hebben van een bug. Het is een vrij bekende bug dat soms je armour verdwijnt.

6. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    nee het is al opgelost, onder het character plaatje
    bedankt!

7. ssvegetto

ssvegetto neverine

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje,

als je ald ruhn uitloopt zie je een pelgrim vrouw staan die naar naar ghostgate shrine wil gaan , ik kan het niet vinden .

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je bij de ghostgate bent, moet je naar binnen gaan (niet het gebouw in, maar door het hek) Aan de rechterkant van de weg is een aftakking, als je die aftakking volgt kom je uit bij het shrine.

9. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    ja, jullie zien het goed, daar ben ik weer! nu met een ietsiepietsie lastiger vraagje:
    Waar kan je in het begin van het spel Seyda neen/balmora je illegale spulletjes (moon sugar en skoom ofzoiets) verkopen?

met die skoom heb ik sowieso een probleempje, Die heb ik in een krat gegooid in Arrile's tradhouse om met hem te kunnen onderhandelen, maar als ik het nu terug wil pakken springt iedereen op mij af! (lukt dit 's nachts wel?) btw: ik ben een orc fighter geen thief

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt skooma verkopen aan creeper in Caldera. Je vindt hem in de Gorak Manor. Let wel op, creeper is een scamp, dus ren niet meteen, met je verstand op nul, op hem af, van: 'he, een scamp, die mol ik effe'. Creeper betaald trouwens de volle prijs plus 1% dus voor skooma, kun je hem 505 vragen.

Bij die spullen uit de krat halen. Let op dat je niet op de verkeerde knop drukt. Als je op X drukt (dacht ik), pak je namelijk alles uit de krat, je moet alleen de skooma selecteren.

11. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij werkte dat niet als ikalleen de skooma pakt, dan denken ze nogsteeds dat ik iets jat

wat is trouwens een scamp precies?

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Een scamp is een wezen in morrowind, lijkt een beetje op Yoda uit Star Wars. Grote oren, klein.
    Als je iets uit een krat pakt. Ook al zijn het je eigen spullen. Je wordt altijd als dief gezien. Dus die Skooma en Moon Sugar ben je kwijt. Of je moet ze ongezien terug krijgen. (kan met amulet of shadows). Maar voor dat beetje Skooma en Moon Sugar zou ik niet teveel moeite doen. Je vindt nog genoeg dingen die geld opleveren.
    BTW ik wist niet eens dat Creeper die dingen kocht, volgende keer als ik wat vind ff naar Caldera gaan. Bedankt Benneke :D

13. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    gelukkig heb ik de moon sugar nog wel, die had ik namelijk in een tonnentje gedaan bij die registratie vent waar niemand is

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor de duidelijkheid. Dit is dus een scamp.

15. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    oooo, wat is ie lelijk!!

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    yo peeps alles Okey, dese treath gaat egt Uber hard zeg , de vorige keer dat ik hier poste zatenwe op {agina 100 of zoiets, zijn er dan toch weer zoveel mense bijgekomen sinds die prijsverlaging:D , en Benneke en Mastchief zijn ook gewoon nog steeds aant poste:D.

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Die hard morrowinders :D. Heb hem een maandje niet gespeeld en na al de posts hier ben ik weer ns opnieuw begonnen en ben weer opnieuw verslaafd 8) _O_ morrowind_O_

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En strax de GOTY edition :9

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand moet de beginners toch helpen.:cool:

20. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    zo ist:D

, k ga denk vandeweek ook maar weer eens opnieuw beginnen, en dan gaat ik eindelijk die verdomde MainQuest uitspelen:D

Maarjah, ik heb nu ook weer een andere verslaving PSO:cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina