1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, waar kan ik het eiland sheogorad vinden. ik moet naar de pudai egg mine toe (kan ik ook niet vinden) en die zit op sheogorad of er vlak bij.het is een opdracht voor de fighters guild.en ik moet de 7goude eieren zoeken.

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ls je ff op je kaart kijkt:cool:, zie je dat in het noorden Van de kaart in grote Letters Sheograd staat. het is geen eiland, maar een heel Gebied. k hoop dat je zo weer verder ken

3. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    krijg nou tantjes.hahaha |:- . ik zat helemaal in me hoofd dat het boven sadith mora ligt.echt erg. maar bedankt_O_

4. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    mmm, bij die creeper kan je alleen skoom verkopen geen moon sugar, weet iemand waar je dat wel kan? weet iemand trouwens ook vette wapens te liggen in de buurt van Balmora/caldera?

5. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0

Bij ajira in de balmora magesguild kun je als het goed is je moonsugar kwijt.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Niet alleen bij Ajira, als het goed is, accepteren alle Kajit's moonsugar.

7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    nou in balmora ligt het sword of white joe in een guard tower en als je de thiefguild doet in balmora en daarna naar aldruhn gaat en de eerste missie mag je de mageguild daar leegrover en daar is een kast met locklevel 100 en zit een zwaard met effect bound longsword van 60 sec en als je dat zwaard gebruikt heb je fortifity longsword 10 points en nog meer leuke dingentjes dus have fun

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    als je leuk swaardje wilt, ga dan eens bij de dren platation langs:cool:, als je hoog genoeg lvl bent:d

9. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan zou je ook alle tombes langs kunne gaan maar die zwaarde die ik zij hoef je eigelijk niks voor te doen dus die kun je makkelijk hale als je een laag level bent

10. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    thx, ik zal wel eens kijken, is het trouwens waar dat je in het spel ook ergens je eigen kasteel krijgt (of was het stad?) waar is dat en hoe? lijkt me wel vet namelijk. Ik dacht dat ik dit ergens had gelezen

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het beste zwaard op een laag level, en trouwens ook op hoge levels is Goldbrand. Er komt niks van vechten aan te pas, dus je kunt hem eventueel al op level 1 halen.

Je krijgt Goldbrand door de shrinequest voor Boethiah te doen. Je vindt zijn shrine door, bij de deadric ruines ten Noorden van Hla Oad, de zee in te zwemmen. Op de bodem van de zee ligt nog een gezonken shrine. Praat met het hoofd van het gebroken beeld, om de opdracht te krijgen.

Je hebt trouwens wel 5000 gold nodig. Dus als je nog gold nodig hebt, heb ik nog een tip. In Suran is een trader/pawnbreaker/smid (weet het niet meer precies) die op zijn toonbank een glassdagger heeft liggen. Als je die van hem wilt kopen hoef je maar 30 te betalen omdat hij helemaal kapot is. Laat hem repareren en verkoop hem weer voor 4040 aan creeper.

12. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je eigen stonghold krijgen je kan dat doen door je te joinen bij 1 van de drie mensen telvanni haula en redoran ze zijn elk van een eigen klasse (magie, dief,vecht) en daar kan je dan je eigen stronghold bouwen

13. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    en waar vind ik die gast (ik ben fighter)?

14. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    In dat grootste gebouw in ald ruhn.

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je bij House Redoran wilt, moet je praten met Neminda, in Redoran Counsil, Ald'Ruhn

Als je bij House Hlaalu wilt, moet je praten met iemand in Hlaalu counsil House, Balmora

Als je bij House Telvanni wilt, moet je praten met iemand in Telvanni Counsil, Sadrith Mora

Ik ken alleen die van Redoran bij naam, maar als je gewoon vraagt: Join House Redoran/Hlaalu/Telvanni, dan zegt de betreffende persoon wel met wie je moet praten.

Hlaalu is trouwens meer een mix tussen thief en fighters.

16. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    beter! daar ben ik net om zo'n ventje te vinden die ik voor de gek moet houden voor een house van balmora. ga ik meteen ff bij die vent langs! (moet je er veel voordoen ofniet?)

17. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    huh, ik zit dus al bij house hlaahu, maar wanneer krijg ik dan een kasteel? en is Redoran voor mages ofzo en Telvanni?

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waarvoor, want ik raak het overzicht een beetje kwijt. Kun je wat beter formuleren wat je bedoelt?

Je krijgt een kasteel als je rang hoog genoeg is, het wordt vanzelf aangeboden. Ik dacht bij de 7e rang.

edit/

Begrijp ik het goed? Je bent Morrowind aan het spelen EN je zit hier vragen te stellen?

Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  19. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    nah, zit nu een beetje op forums te surfen, m'n ma is film kijken en heb nog geen eigen tv--> wordt tijd ja,
    ontopic:
    kan je plz vertellen bij welk huis welk soort vechter (mage/thief/fighter) hoort?

/edit heb het al gevonden
    Hlaalu: thief
    Redoran: fighter
    Telvanni: Mage

Ik heb me nu aangemeld bij Hlaalu, maar kan ik nu overstappen naar Redoran? of kan je ook bij meerdere huizen? Krijg je bij Redoran eigenlijk zo'n lelijk schelpengebouw in de storm of een echt kasteel uit de Middeleeuwen?

Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er schijnt een trucje te zijn om, nadat je bij Redoran en Telvanni bent gegaan, ook nog bij Hlaalu te gaan. Maar over het algemeen kun je maar bij een House lid worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina