1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    kan ik me niet afmelden?

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
  3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje tussedoor Welk LVL ben je trouwes Deyous?

4. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    2of 3 dacht ik, ja nog niet zo ver, ga eerst nog wat fighter's guild dingen doen, ben in balmora klaar, ga nu verder in Ald'Ruhn

5. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je later ook effe veel alchemy trainen dan kan je heel sterke potions maken.
    bijv. een potion van 2 ingredienten die jou maar 4 gold kost alleen dan zo sterk is dat je het kan verkopen voor een paar duizend.
    En geloof me dat is heel handig.:D

6. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    hoe werkt dat precies? potions maken? ik kan me bij Diablo nog de Horadric Cube herinneren, maar bij morrowind? en waar kan ik goeie formules vinden?

7. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    nou kijk je hebt eerst wat spullen nog dig zoals de mortal en pestel (ga ff naar caldara mage guild en dan helemaal naar boven daar ligen 4 van die spullen die je nodig hebt) dan kies je 1 van die spullen en dan zie je een balkje en daar kun je ingediente kiezen (je moet ze dan wel hebben) en als je 2 goede ingrediente zie je het effect en dan maak je heb in het begin gaat het vaak mis maar bij mij (alchemy lv 42) lukt het al best vaak

8. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    ok, en enchanten? hoe werkt dat, ik vind aardig wat soulgems, wat moet ik daarmee?
    Enneh, wat is de beste manier om locked dingen te openen op een laag level, of hoe leer je dat?
    /edit ik zie trouwens nergens een wapen onder een bed in 1 van die 2 GT in Balmora

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  9. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wil enchanten dan moet je eerst je alchemy heel hoog hebben en dan maak je wat intelligence en luck potions.en die drink je dan op en dan maak je weer int. en luck potions die nog sterker zijn en dan doe je dat nog eens en dan drink je al die potions op en dan is je int. en luck een paar duizend en dan ga je iets enchanten.
    En dat gaat bijna nooit mis omdat je een ongeloofelijk hoge int. en luck hebt.

10. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je beter kijkt zijn er geen 2 guard towers in balmora maar 4 .

11. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet onder een bed maar op een kast en voor enchanten heb je een hele goede enchat level nodig en de soulgems kun je vullen met souls en daar mee kun je bij bepaalde personen iets enchanten maar je kan ook gewoon ff de handleiding door lezen hoor

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je begint met enchanten heb je een soulgem nodig met een soul erin. Je vangt een soul door een spreuk/scroll of enchanted voorwerp te gebruiken met de spell soultrap erop. Als je een wezen tegenkomt doe je die spell en dan dood je het beest. Je krijgt dan in beeld te staan dat je een soul gevangen hebt.
    Dan kies je in je itemscherm de soulgem met de soul erin en dan kies je item maken. Dan selecteer je het effect, de duur en de sterkte. En dan hopen dat het lukt. (vooral als enchant op een laag lvl is saven voordat je een dure soulgem gebruikt).

Nog een paar tips: Bij de magesguild in Balmora krijg je een keer een shortsword met soultrap erop. Als je shortsword traint trap je hier snel een wezen mee.
    Je kunt geen mensen soultrappen.

13. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    dank u collega voor de betere uitleg hopelijk snap je het nu een beetje

14. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    is het misschien een idee om een subforum voor morrowind help te maken met allemaal kopjes van quests/steden? want als je nu iets terug wil vinden moet je eerst 144 pagina's of, of is daar een andere manier voor?

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon vragen. Het is begrijpelijk als je iets vraagt dat al tig keer is gevraagd. Niemand is zo gek om 143 pagina's na te gaan lezen.

16. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    maar als we er een subforum voor maken hoeft dit niet

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je daar effe een thread over aan maken in het suggestiesforum. Hier komen namelijk bitter weinig mods, admins of crewleden.

18. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar hoeveel subforums zullen er niet niet komen

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zal het overleggen met de mods en admins :)

20. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een goed idee, zo'n subforum. Maar worden dan alle vragen tot nu toe in dat forum verwerkt? Heeft er iemand tijd? 8), wil wel een beetje meehelpen als dat gebeurt. Heb bijna vakantie.
    Of wordt er gewoon opnieuw gestart met een thread over Magesguild, Fightersguild etc.

*Steekt zijn hand op om mod te mogen worden :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina