[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook de zoekfunctie gebruiken en dan typen bijvoorbeeld: Bittercup, als je naar de bittercup op zoekt bent en dan doe je bij de zoekfunctie search as post en niet als threads en dan kom je er al bijna altijd uit.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ikke ook:+ (als er een subforum mocht komen)

3. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook wel willen hoor

4. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil ook wel!
    (wil ook best reviews schrijven - zal wel te jong zijn)

lol--> zo'n kettingquotereactie

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Iedereen wil wel mod worden.

Laten we maar weer ontopic gaan, want voorlopig is er nog geen subforum.

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat zoekfunctie helpt meestal voor geen meter daar ben je dan weer een half uur mee bezig voordat je iets gevonden hebt

dus het is wel een goed idee om eens een subforum te bouwen

7. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Hoe heet die ene vent ookalweer bij de hoek van de arena in Vivec met die zilveren helm?

8. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    lekkere beschijving je kan ook ff zeggen waar je hem voor nodig hebt of je kan gewoon zelf ff naar die vent toe gaan want je weet blijkbaar wel hoe hij er uit ziet

9. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, er zijn ong. 3000 npc in morrowind, oh?! in vivec arena zeg je? ehhrrmm dan houden we er nog maar en stuk of 100 over, dus dan kan het niet missen dat...ik heb geen flauw idee, misschien als je wat duidelijker bent?

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    We willen je best helpen, maar dan moet je wel wat beter formuleren wat je bedoelt.
    Als je wilt weten hoe hij heet, ga je naar hem toe, en als je de cursor op de betreffende persoon mikt weet je het. De naam komt dan namelijk in beeld.

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, das waar, er staan hier al in de 1000posts, en ik durf te wedden dat 1 op de 10 een antwoord is van, "zou je misschien wat duidelijker willen zijn AuB".

(*stelt zich ook voor als vrijwilliger om te helpen met het Forum)

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    *Meld zich ook aan als vrijwilliger
    Ik ben al het langst trouw lid van XBW :)
    Van deze thread, dus ik win :cool: O-)

13. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik weer:
    Ik zit nu bij House Redoran bij de quest dat ik die helm terug moet halen uit Balmora, ik moet bij dat ventje meer dan 70 rep halen want ik mag hem niet doden, maar ik ben vet slecht in admiren. Toen ik 3000 piek gaf lukte het, maar er moet toch een andere manier zijn?

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    De enige andere manier is je speechcraft trainen (iedere keer geld geven) tot je uiteindelijk admire kunt doen ipv bribe.
    Er is zover ik weet geen spell voor.

15. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    dus die quest gaat me 3000 piek kosten??
    ik heb sinds de fighters guild nauwelijks inkomsten meer, van Redoran krijg je alleen maar schijt Hackle-to-Leaf plantjes

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe hoog je speechcraftskill is. misschien kun je iemand zoeken die je skill kan trainen (voor geld). Mijn speechcraft is ook niet zo hoog, maar meestal lukt het met toch wel met 2-300 gold. Voeg me anders maar ff toe op msn, dat praat iets makkelijker maartenkeijsers@hotmail.com

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    je kunt hem ook omkopen met minder. Je kunt kiezen of je 10, 100 of 1000 wilt geven.
    10 accepteren ze meestal niet, maar 100 wel. Iemand vind je meestal trouwens aardig genoeg als ze op 70+ staan.

18. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    meestal lukt het bij mij ook niet terwijl mijn speechcraft wel op 31 zit maar mijn personaliy nog maar op 41 ofzo ik probeer ze gewoon geld te geven omdat ik toch genoeg heb 90k ofzo

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de magesguild in Ald'Ruhn gedaan. Ben wizard (die rank dat je een wizardsstaff krijgt) geworden en ging daarna naar Sadrith Mora om verder te gaan met duties. Maar daar zegt Skink in Trees dat hij bezig is met een detect animal potions voor Ald'Ruhn en ik krijg daar dus geen opdrachten.
    Bij mijn vorige char heb ik wel opdrachten gedaan voor Skink en ook die potion een keer moeten bezorgen (weet niet of die opdracht uit Sadrith Mora of Ald'ruhn kwam).
    Verder heb ik nog de fighters in Ald'Ruhn en Balmora gedaan. (heeft dit er misschien iets mee te maken?)

Kan ik zonder de opdrachten van Skink nog Arch Mage worden (hoef alleen nog maar destruction op lvl 80 te krijgen, zit nu op 72, om een rank te stijgen. Weet niet meer hoe die rank heet). Of is er een andere manier om dit op te lossen?

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je de opdrachten van Ajira in Balmora al gedaan? Zij geeft je op de hoge rangen nog 2 opdrachten?

De volgende rank is Master Wizard.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina