1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat mot ik dan met die dunmer doen

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt hem ook gewoon zoeken, maar dat is niet zo leuk.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is echt irritant. Ik doe iets voor die gek waarvoor ik 1000 septims krijg, die ik later weer moet doorbetalen aan boete. :mad:

Benneke: Die shrine naast Hl'oad, waar moet ik die ergens zoeken? Ik zit nu al een tijdje te zoeken maar veel meer dan kwade beesten vind ik niet..

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De ruine ligt ten noorden van Hla Oad. Maar het shrine waar je de opdracht krijgt, ligt onder water in de zee. Je moet met het hoofd praten.

5. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje! Ik ben nu in Gnisis (lvl 1). En ik ben nou een Imperial spearmen. Ik moet een Kwama queen genezen met cure bless ofzo. Nu ben ik daar binnen bij een orc, vallen er 2 kwama warriors mij aan....opslag dood!

Waar is die queen?
    Hoe versla of ontwijk ik die warriors...?

alvast bedankt!

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt die pas verslaan als je op een hoger level zit. Zo rond de 10. Ik zou voorlopig wat andere dingen gaan doen. De queen zit trouwens als ik me niet vergis aan het einde van de grot.

7. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb nu Dagoth ur af verslagen. en ik vroeg me af wat ik nu moet doen. ..

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Mag je zelf weten. Guild quests doen, iedereen uitmoorden, iedereen beroven, tombes leegroven, mensen helpen. En zo kan ik nog wel effe doorgaan.

9. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    k wil naar een ashlander tribe iemand in ebonheart heeft me verteld dat het kan maar je moet van iemand een een uitnodiging krijgen
    wie is er al een keer naar een ashlander tribe geweest

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je wordt lid van de Urshaliki voor de main quest. Dus je hoeft er niet achteraan te gaan.

11. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen hoe ik dat kracht veld in het puzzel canal weg krijg op lvl3. of hoe dat hele puzzel canal werkt.

12. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar waar zijn nog meer goeie imperial quests? En waar kan ik het beste trainen om levels hoger te krijgen?? (k ben lvl 1 omdat ik het spel net nieuw heb op de xbox)

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trainen kan je nu het best doen door veel boeken te lezen waarvan je skills krijgt. De imperial quests zijn opzich vrij moeilijk dus ik zou jezelf eerst wat sterker maken, waarna je dan bij de meeste kastelen quests kan halen.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet niet wat je major en minor stats zijn, dus je kan ik ook niet precies zeggen wat je moet doen om sterker te worden.

Je stijgt namelijk pas een level als je 10 major of minor statlevels gestegen bent.

15. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeej, maar is er ergens een libary dan? Want die bookstores hebben kei weinig...

ik heb longlade iets van 40, en Medium armor destruction.

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De meeste boeken waaruit je leert liggen verspreid in het land. In de library's hebben ze alleen algemen boeken. Je herkent een leerboek aan de hoger prijs 100 of duurder.

Je moet jezelf verzuipen in het water. (echt waar)

17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je aan om eerst de fighters/mages/thievesguild te doen. Deze opdrachten zijn goed te doen voor een beginner. Je krijgt er een aantal leuke items door en je traint je skills. Als je een paar levels gestegen bent kun je proberen of je nu wel in die mijn kunt komen.

Btw is er al iets bekend over het mogelijke MW subforum? Daar zou over gepraat worden door de Mod's. Misschien maar een thread aanmaken bij suggesties.

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga nu een thread aanmaken, mids niemand me voor is.

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je gang, ik ondersteun je wel. :D

20. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu die twee raadsels op lvl3 van het puzzel canal dus gedaan( jezelf verzuipen en het zwaard aan die deadric geven) maar is er alleen op lvl3 wat te doen?of ook nog op andere lvl's

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina