1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, alleen op level 3. Op de andere levels zitten wat ratten, en als ik me niet vergis staat hier en daar een vat met wat wapens.

offtopic

De thread is aangemaakt.

2. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    ....... en hoe moet ik dat doen???

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk erg dat ik die orders die je aan het begin krijgt niet meer heb of moet ik daar nog wat mee doen?

4. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het pakketje afgeleverd bij caius cosadus in balmora toch?, vanaf dat moment krijg je orders van die gast en moet je vanzelf een keer lid worden van urhurlaki(ofzow:+ ) camp.

5. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    En welke orders zijn dat dan en waarvoor moest je ze doen?

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei: die orders die je aan het begin krijgt, dus als je net vrij bent. Je moet volgens mij een pakje bezorgen bij iemand in Balmora, maar die ben ik dus kwijt. :eek:

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    whahaha dat is de mainquest 8) dus ik zou em maar gaan zoeken of overnieuw beginnen :)

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Die gasten zijn best wel sterk, ik heb het zo gedaan:

in de buurt van Ald Reyonivia is een vrouw die haar ring kwijt is, Naast haar staat een ncp die half ontzichtbaar is. Als je hem killed krijg je de Amulet of Shadows:9 _O_ Met dat ding word je 80% ontzichtbaar. Daarna moet je een scroll bij het 'opperhoofd' van Gninis kopen. Dan ga je in de mijn en rent langs de warriors naar een heel groot beest dan gebruik je de scroll op haar en hoppa :D, (dan niet vergeten weg te rennen) ;)

9. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thnx!!_O_

Want ik wil zo graag hogerop in de Imperial legion!

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou wel eerst gaan trainen. Want de opdrachten worden alleen maar moeilijker. Zo moet krijg je voor de legion o.a. opdrachten om neocromancers op te ruimen en deadra worshippers.

11. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja k ben nu al lvl 2;)! E heb al een stuk of 4/5 missies gedaan voor de Fighters guild. En ik wil nog naar de mages guild, want op een gegeven moment loopt er zo'n gastjuh naar beneden en dan moet je een nep staafje ruilen, maar dan liggen er allemaal hele kostbare dingen die je zo kan jatten:p.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Laat allemaal liggen.

Waarom? Ik heb die dingen ook gejat, maar in het verloop van het spel verdien je zelf die dingen. En als je al die spullen van haar gejat hebt, wil zij geen soulgems meer verwerken tot enchanted wapens.

13. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een compleet deadric armor kan vinden ? Ik heb die vend in tel fyr al geprobeerd.maar als ik m neer sla krijg ik tezien dat ik een doomd world heb gemaakt.

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet is er verder geen compleet armor. Er zal ergens op internet wel te vinden zijn waar alle stukken liggen, of je moet wachten tot je zover bent met de mainquest dat die vent in tel fyr dood kan.
    En @ peacock gewoon al die soulgems meenemen. Alleen opletten dat je niet een van die gems aan die vent geeft als je iets wil enchanten.

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt alleen de graves, boots, gauntlets en helmets nog op een andere plek vinden.

graves: Dren plantation
    boots: Galom Deus
    gauntlets: Kogoruhn
    helmets: personen in Ghost gate.
    shields: op golden saints

De pauldrens en cuirass kun je alleen op Dyvath Fyr vinden

16. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Als dagoth ur dood is , is de mainquest toch over of niet soms.. want Dyvath fyr kan nog niet dood.,dan krijg ik als nog te zien dat ik een doomd world heb gemaakt.|:-

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon negeren

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben dus sinds kort ook Moorwind gaan spelen, en ik houd er eigenlijk niet van om om hulp te vragen, maar ik zie dat dat bij het spel Morrowind nog niet zo gek is :D.

Ik ben nog stedds een level 1 Redguard en ik heb me inmiddels bij elke Balmora faction aangemeld. Voornamelijk bij the Fighters Club doe ik veel tot nu toe. Maar nu moet ik als opdracht een codebook halen bij iemand van The Thieves Club, Sottilde heet ze. Ik heb haar al gevonden, alleen hoe geeft ze dat codebook aan mij?

19. mad94

mad94 MP

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon omkopen (bribe). Eerst wilde ze het ook niet aan mij geven omdat ze me niet genoeg mocht (metertje rechts bovenin). Nadat ik haar wat goud had gegeven en het metertje rond de 70 stond gaf ze me het.

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    raar, bij mij staat het metertje al op 75 ??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina