1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    ai, als je je ook hebt aangemeld bij de thieves-guild, geeft ze je het boek niet omdat het bewijs tegen de morag tong is, het enige wat je dan kan doen is haar taunten en haar afmaken...}:]

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben level 1, dus dat lukt nooit want dan ben je gleijk expelled enzo. Of ik wordt helemaal afgemaakt.
    Ik kan die opdracht dus nooit voltooien

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet stoppen met de oprdachten voor de fighters guild, en verder gaan met de thieves guild.
    De laaste opdrachten die je krijgt van de opperbaas van de thievesguild, is iedereen van de fightersguild omkopen, zodat ze de thievesguild steunen in plaats van de Morag Thong. Je moet ook die van Balmora omkopen (ben de naam effe kwijt). Dan hoef je dat code book niet meer te halen.

Je moet goed afwegen wat voor opdrachten je doet. Want je moet ook voor de thievesguild iemand van de fightersguild mollen. Dus moet je zorgen dat je eerst zijn opdrachten hebt gedaan. Maar dat is nog later.

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stelen heb ik ook nog niet helemaal door, hoe kan ik nu midden in een winkel iets jatten (diamant, eerste opdracht thieves)?

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    zij heeft op de bovenste verdieping, in een een kastje ook nog een diamant liggen. Die kun je stelen zonder gezien te worden.

6. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt iest stelen als je niemand je ziet.. meestal staan om een hoekje ook waardevolle spullen.. die kun je makkelijk mee jatten en bij een handelaar verkopen.. mijn fight skills is nu hoog dus ik kill nu iedereen.. en dan plunder ik heel het huis leeg.. (wel oppassen voor magiers.. )

kk heb nog een vraagje weet er toevalligge iemand of een longsword van 9000 $ het meest waardige is..?

Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een duur zwaard, wil niet altijd zeggen dat het ook een superzwaard is. Het matriaal bepaald hoe sterk het zwaard is. Jouw zwaard van 9000 is hoogstwaarschijnlijk een Iron longsword met bound longsword enchantment. Als je pas begonnen bent, en je wilt een sterk zwaard kopen, kun je beter bij een smid een silver longsword kopen.

Of nog beter. Sword of White Woe zoeken. Die ligt onder het bed, bovenin de wachttoren van Suran. Je krijgt de wachter daar weg, door onder aan de trap iets goedkoops te stelen. De guard komt achter je aan, dus ren zo snel mogelijk naar onder. Betaal de guard en babbel met hem als je betaalt hebt. Hierdoor blijft de guard staan. Ren weer naar boven en 'leen' de sword of white woe, zonder dat iemand je ziet.

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dump wel even al je spullen op de grond voordat je dat doet. al je gestolen spullen worden namelijk ongemerkt afgepakt door de guard. zo ben ik zo'n onwijs dure soulgem kwijtgeraakt die je bij de mage guild in balmora kan jatten. is er ergens een evidence chest in balmora?

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In fort Moonmoth staat een evidence chest. Ze brengen het altijd naar het dichtsbijzijnde fort.

10. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    wat is eigenlijk de ideale ras..? ik dacht ten eerste een nord..

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Dark Elf het beste. Redelijk goed als fighter en als Mage. Maar Nord heeft idd ook goede krachten en bonussen. Maar er is niet een beste ras. Daarvoor zijn er teveel verschillende dingen die je kunt doen in MW. Als je echt een thief wilt worden is een khajiit of wood elf het beste. Alleen een fighter, dan kun je het beste Redguard kiezen etc

12. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik begin altijd opnieuw, omdat ik nooit tevreden over mijn karakter. Maar nu heb ik een Dark elf en ben er best tevreden over.

13. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok mooi dan jat ik het daar nog wel een keer terug }:]

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dark elf vindt ik de beste, goede over-all character, zowel goed in combat als in magie. Ik heb nu bijvoorbeeld heel hoge skills in Conjuration, Long sword, medium armor, block, en Destroy (ofzo, weet ff niet de naam meer)

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de Nord het beste. Want magie kun je leren, dus het maakt niet uit dat je dan de bonuspunten op magie mist. Uiteindelijk stopt het toch op lv. 100.

De nord vind ik het beste omdat hij immuun is tegen frost en 75% weerstand tegen shock. Daarnaast krijg je twee fijne powers, nl. Thunderfist (25 frost damaged) en Bload (50% shield)

Daarbij vind ik vikingen vet, maar dat is mijn eigen mening, die verder weinig belang heeft.

Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  16. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, op het einde maken de bonuspunten voor skills toch niets meer uit, maar de constant weerstand tegen frost & half tegen shock maken de nords veruit het beste ras op te nemen, maar daar staat weer tegenover dat ze er lelijk uitzien, in tegenstelling tot de dark elf's, die zien er zo lijp en sinister uit.. daarom heb ik van allebei een character:p

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Moet je net zoals mij, een vrouw pakken:cool:

18. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    in real-live of...:D

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    We gaan een beetje offtopic.

Nee, ik ben een vent. Ik speel als een vrouw in Morrowind.

20. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    echte kerels spelen met vrouwen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina