1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt het niet helemaal, ik vroeg niet of je in real-live een vrouw bent, maar ik zei..:D

maareh, om maar weer ff weer ontopic te gaan,
    ik speel nooit met een vrouw in morrowind, ze zijn veel te zwak in het begin, en kunnen minder dragen. Maar blijven de bonussen voor skills wel hetzelfde als je als vrouw speelt?

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, als je sterker wordt zit er geen verschil meer tussen man of vrouw.

3. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    om eerlijk te zijn speel ik ook nooit met vrouwen in morrowind (in mijn echte leven dan wel) want ik vind het gewoon nie zo vet

4. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zit een klein beetje verschil in de bonuspunten, maar dat is niet bij elk ras en als je een ras hebt waar het wel zo is zijn de verschillen door ander punten weer gecompenseerd, het maakt dus weinig uit..... ik speel sinds kort ook weer morrowind, want ik heb i.v.m. met goede rapport een compu verbod (voor 3 !!!!!!!!! maanden) dus ik zal maar weer eens wat vaker dit forum gaan checken....jeeeeeeeez deze thread is groot geworden....niet tegen mijn verw8tingen in bij de weg :)

5. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Geef mij maar een Redguard, en dan onder het birthsign the lady, dan krijg je een zieke personality, ik heb er een van 60 ofzo(standaard!) en een goede endurance (70!)
    Ik heb ook Lord's Mail, terwijl ik net level 3 ben}:] !
    Best wel cool eigenlijk. Ik ben al een paar keer overnieuw begonnen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat lord's mail het beste is.

6. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je in die secret library?
    Ik heb wel Lord's Mail, maar ik wil nog een paar armor's en verschillende dingen te weten zien te komen

7. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, heb ff jullie hulp nodig.

Ik ben nu bezig met de Imperials in Gnisis.
    Ik moet een oude toren ''bezoeken'' (Velothi Tower). Ik moet een gastje zoeken die me info moet verschafffen over iemand die ik veilig terug moet brengen. Balasar of zoiets.

Ik ben al vlak bij die Outpost in Ald velothi geweest, daar is ook een vervallen gebouw. Daarbinnen heb ik 2 van die tovenaars vermoord. Het probleem alleen is dat ik een gast ik deadric armor tegenkom en die kan ik niet aan:) Ook omdat ik pas level 7 ben.

8. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Die secret library is in the ministry of truth, hall of progress en dan in een van de kamers. Een of andere office. Weet niet meer hoe die precies heette. In die kamer zit een luik half onder een kleed. Die moet je unlocken en dan kom je in de secret library.

Ik kan je moeilijk gaan vertellen waar alle armors liggen, dus als je een soort wilt hebben moet je dat maar ff zeggen. Hier in ieder geval wat ik nu draag:
    In de fightersguild in Ald'Ruhn is er onder ergens een kamer met locklvl 80, daarbinnen liggen stukken orcish en glass armor. In Ghostgate kun je ook ergens glass armor vinden. Ik draag dat orcish armor + wat stukken die ik in ruins en tombs gevonden heb. In de Sarano Ancesteral tomb ligt een Sarano Ebony Helm. Die is ook best mooi en sterk.

Kan jou niet helpen xboxmaniaxx, ik heb die quests niet gedaan. Weet je zeker dat het full deadric armor is? Lijkt me vreemd dat die daar rond loopt. Anders ga ik daar ook wel een keer kijken, de enige andere tip die ik kan geven om die te verslaan is eerst andere quests gaan doen (fighters en mages zijn makkelijk voor de lagere lvl's) om wat sterker te worden en dan als je wat sterker bent terug komen. Of je kunt veel potions halen zodat je je steeds kunt healen voordat je dood bent.

*edit, er schiet me net te binnen dat vlak onder Ald'Velothi ergens een vrouw bij een plasje water staat die haar ketting verloren is. Als je die voor haar terug vindt wordt je aangevallen door haar en een andere vrouw. Die andere heeft de Amulet of Shadows. Daarmee wordt je 80% chameleon. Dan kun je die vent besluipen en en critical hit geven waardoor hij bijna dood is.

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ehmm.... ..... ik heb ff een vraag die waarschijnlijk tussen die 1000 andere vragen staat. maar als ik aan het vechten ben met een grote bijl tegen een kleine rat! hoe komt het dan dat ik iedere keer mis mep!! en die rat mij na 10 keer bijten de goden wereld in helpt?????? please ik wil het weten! ik verlies gewoon van een rat!!!!! bij voorbaat dank!

10. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ohw ja!! en hoe kom je aan lock picks??? ik had er 2!! maar die zijn opgebruikt!

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Je axeskill is waarschijnlijk onzettend laag, of heel erg versleten.
    Je moet die skill dus trainen. Koop training van andere mensen, of ga de natuur in om het op beesten uit te oefenen.

Wat betreft de lockpicks, die kan je kopen bij de South wall corner club in Balmora.

/Edit: natuurlijk ook op andere plaatsten, het is een kwestie van goed zoeken en de juiste mensen tegenkomen:)

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff wat toevoegen aan xboxmaniaxx. Als je bijl versleten is (je bijl selecteren in het menu en dan op Y drukken. Daar staat dan hoeveel die beschadigd is) kun je het beste naar een armorer gaan. In ieder fightersguild zit er wel een die je bijl kan repareren. (ook je armor moet regelmatig gerepareerd worden) Je kunt het ook zelf doen met hamers, maar de armorerskill moet je ook weer eerst trainen.

Je moet natuurlijk wel op de rat richten op het moment dat jeslaat. Anders sla je er gewoon langs.

13. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    oki! maar als er dan zo'n vogel op je kop zit? heb ik al een paar keer gehad!! en rennen heeft ook niet altijd zin! dus als je meer ervaring op doet raak je de beesten ook sneller?
    nou ik zal wel ff een tijdje gaan oefen dan!

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Geef je nu zelf de antwoorden, of vraag je nu wat :confused: Ik zal het toch maar ff uitleggen.
    Als je vecht train je je skill. In jou geval axe. Iedere keer als je een wezen raakt krijg je een paar punten bij je axeskill. Dit kun je in je menu zien. De axeskill selecteren met Y en daar zie je hoeveel punten je hebt. Zogauw je 100 punten hebt stijgt je skill een lvl. Hoe hoger de skill des te groter de kans dat je raak slaat.
    Iedere skill werkt op dezelfde manier. Alleen moet je voor bv destruction voor punten een spell casten, voor alchemy een potion maken etc.

15. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    aha!! ik dank u hartelijk!! nu is het wat begrijpelijker! het spel is gelijk wat leuker!! tanx!!!!

16. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ff 2 vraagjes misschien dat iemand het antwoord weet. Ik ben nu op weg van Gnisis naar Ald Velothi en nu ben ik een vrouw tegengekomen die dr ring in een vijver heeft laten vallen. Maar ik zie geen ring in die vijfer??

Ergens ten oosten van Gnisis staat een mannetje waarvan zn vrouw alexia ofzo is meegenomen door mensen. Hij denkt dat ze haar naar een shrine ten westen hebben gebracht. Maar ten westen is alleen maar een graftombe met vampiers en daarachter bergen. Weet iemand waar die shrine of die vrouw is?

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    De ring ligt er toch echt, ik had ook veel moeite met het vinden van de ring. Ik zal proberen uit te leggen waar die ligt. Als je vanaf de weg naar de vijver kijkt moet je aan de linkerkant van de vijver op een rots gaan staan. Als je dan naar het midden van de vijver kijkt en het water ingaat, moet de ring ongeveer onder je liggen.
    Ik geef je nog maar geen spoiler. Of je moet zeggen dat je het wel wilt :D

Die 2e ben ik nog niet tegengekomen. Maar op de map die bij het spel zit zie ik 2 shrines liggen. Een ligt aan het water. Nog verder naar het westen vanaf die Dwemer Ruin waar je voor de magesguild in Ald'Ruhn moet zijn. De ander ligt in het N/W van Ald'Velothi.

18. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ja ik vermoed dat dat rare ventje met de amulet of shadows je gaat aanvallen of dat die 2 ruzie krijgen. maar goed ik ga nu maar weer ff kijken, ben net in die dwemer ruin geweest voor zo'n dwemer tube.

/edit ok ik heb de ring :D en de amulet of shadows :D

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Tussen Ald Velothi en Khuul ligt een Deadric Ruin. Je moet de kust volgen om bij de ruine te komen, kan niet missen. Ergens in die Ruine zit die vrouw. Je hoeft niet helemaal naar het onderste gedeelte gaan om de vrouw te vinden. Ik zou wel zorgen dat je veel potions bij je hebt, je komt waarschijnlijk wat dremora's tegen. Of je level moet hoog genoeg zijn dat je wint van een dremora.

Je omschrijving van je opdracht is wat vaag. Ik heb namelijk alle imperial opdrachten gedaan, en ben nergens tijdens een opdracht een dremora tegengekomen (dat is die gast in het deadric armor). Ik vermoed dat het de opdracht is dat een vrouw ontvoert is door Ashlanders. Die hebben een klein kamp vlakbij Ald'Velothi zitten. Je moet effe praten met die mensen over de betreffende vrouw en ze laten haar gaan. Of je wel of niet moet betalen hangt af van je keus voor antwoorden.

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hee, ik heb een vraag over de trials van de Neraverine.
    Ik ben nu met de vierde trial bezig, dat je tot hortator moet worden gekozen door de great houses. Telvanni en Hiaalu gingen zonder problemen, maar ik zit nu vast bij House Redoran.
    Ik heb van de eerste senator zijn zoon gered, en zijn vote gekregen, van de tweede (na omkopen ook) de derde zei na omkopen dat hij eerst ging overleggen met de andere senatoren, maar nu willen de vierde en de vijfde senatoren niet mijn geld aannemen (sterker nog, dan vinden ze me nog minder aardig) en de laatste (die je volgens het internet moet uitdagen tot een duel) blijft roepen dat hij nog liever een aap tot hortator benoemt dan mij! Help!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina