1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat je een verkeerd gespreks onderwerp begint. En de laatste wil je duel pas aannemen als de rest achter je staat. Ga anders nog eens terug naar degene wiens zoon je hebt gered.
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ben ik al geweest, en hij zegt dat hij op me zal stemmen.
    Bij de rest begin ik met Redoran Hortator, en dan Tell your story and asked to be chosen as a Hortator...
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is al een tijd geleden dat ik de mainquest gehaald heb.
    Ik denk dat je wat anders moet zeggen in plaats van Tell your story, and ask to be confirmed as hortator.
     
  4. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja gelijk rechts van Ald Velothi zit die Daedric Ruin. Maar er zijn geen dremora's beneden alleen een gastje met full ebony armor!! (alleen geen helm en schild) ik zou iedereen aanraden om ff die Ruin in te gaan want er zijn iets van 4 daedric weapons en een ebony weapon (zal wel verschillen per keer) en dus een full ebony armor :D owja en die vrouw zit daar nog :) neem wel een aantal feather potions/scrolls/spells mee en ook levitate. wel irritant dat ebony en daedric zo zwaar zijn :{
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die met dat ebony armor is vrij sterk. Maar je komt hem alleen tegen in het onderste gedeelte, dus je kunt ook later voor hem terug komen.
     
  6. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe nee joh hij is allang dood :D hij was geen probleem voor mij op level 19 :cool:
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap het al, ik ben effe terug weze lezen en jij was degene die de vraag stelde. Ik dacht al dat je een toevoeging schreef.
     
  8. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    aaaaaaaaaaaaaah zo irritant hij is nu gister en vandaag al iets van 6x vastgelopen als ik wil saven of op de map kijken bij Ald Velothi. elke keer dirty or damaged disc error. :mad:
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat hebben ze allemaal. Ik dacht in het begin ook: 'Heb ik weer, een beschadigd schijfje'. Daarom moet je vaak saven en zorg dat autosave aanstaat. Als hij namelijk vast blijft hangen bij het saven, ben je je savegame kwijt. Als je ook nog autosave hebt, hoef je niet zo veel te herhalen.
     
  10. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik weet dat het vaak voorkomt en ik save ook heel vaak. maar nu is het elke keer als ik wil saven bij Ald Velothi en dat is zwaaaaaar irritant :mad:
     
  11. mad94

    mad94 MP

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Bounty

    Waarde gamers,

    Ik heb een premie op m'n hoofd staan van 22180 credits. Echter hoe kom ik er vanaf. De wachters doden me gelijk als ze me zien als ik hun aanval wordt die premie alleen maar hoger. Ik heb geprobeerd het thiefsguild te joinen maar werd niet niet toegelaten. Ik heb wel veel dure wapens maar kom geen trader ed tegen die genoeg cash in huis heeft. Wie helpt?

    Gr. MadO-)
     
  12. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Helaas pindakaas, ik hoop dat je nog ergens een save game hebt staan, want je komt er niet vanaf. Een bounty boven de 5000 credits betekent namelijk automatisch dat je je niet meer kan vrijkopen, en dat alle guards je proberen te vermoorden.
     
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit werkt, maar het is te proberen:
    Als je de opdracht voor Larius Vargo?, in ieder geval die vent in Forth Moonmoth nog niet gedaan hebt. Doe die dan, je moet een paar mensen vermoorden. Als je dat gedaan hebt ga je terug naar die vent. Hij haalt dan je bounty weg. (ik weet dat dit werkt bij de bounty die je krijgt voor het vermoorden van die mensen, maar of dat ook bij zo'n groot bedrag werkt zou ik niet weten)
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Larius Varro je ook aanvalt, aangezien hij ook bij de Legion zit. Maar ik zou het inderdaad proberen. Anders moet je een oude savegame opstarten.
     
  15. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, niet eens aan gedacht. En je moet ook nog langs een 'paar' guards zien te komen. Ik weet niet wat je lvl is, maar misschien is het een idee om een paar chameleon of invisibilitypotions te kopen. Amulet of Shadows zou ook handig kunnen zijn.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu eens een vraag.

    Er bestaat een cheat/bug op de xbox versie van Morrowind dat als je een eigen spell maakt met soultrap on target voor 1 sec. en bijvoorbeeld fortify strenght 10 pt. voor 1 sec, dat je dan constant effect fortify strenght 10 pt. hebt.

    Heeft iemand dat bevestigd, want mij lukt het niet, of doe ik iets verkeerd.
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een magische staf. hoe kan je de effecten ervan gebruiken! als je het wapen in je handen neemt, kan ik er alleen maar mee slaan. maar als ie magisch is moet je ook andere dingen kunnen doen. hoe??

    alvast bedankt.
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt verschillende soorten ecnchantment.
    1) cast when used
    2) cast when strikes
    :cool: constant effect.
    Ga met de cursor naar het wapen en druk op Y om te zien wat voor soort enchantment je hebt.

    Cast when strikes wil zeggen, dat zodra je slaat met het wapen, dat de spreuk ook wordt geactiveerd, bijvoorbeeld nog eens 10 pt. fire damage
    Cast when used wil zeggen, dat je het wapen moet selecteren in het spreukenmenu, je kunt de enchantment gewoon gebruiken als een normale spell, alleen kost het nu geen magicka
    Constant effect is het handigste, dit wil zeggen dat als je het wapen selecteerd, de spreuk constant op jouw van toepassing is.
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Benneke, ik heb het al tig keer geprobeerd, maar lukken doet het niet, misschien doe ik wat verkeerd...
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Mij lukt het ook niet, misschien dat het alleen in de Amerikaanse versie zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina