1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had ff een vraagje: ik ben nu bezig met wat dingen te enchanten want ik heb 3 soulgems met golden saints erin. nu las ik een stuk terug op dit forum dat er een gozer (volgens mij da_master_chief) een ring wou maken met 100% chameleon. dit kan toch helemaal niet of ben ik nou gek? dan krijg je een enchantment van 500 terwijl een ring maximaal 120 kan?
     
  2. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat klopt, dat is onmogelijk, wat je wel kunt doen is meerdere dingen enchanten, met iets van constant 20% chameleon, totdat je bij honderd % chameleon bent:)
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Constant 100% chameleon kun je beter niet doen. Want dan zien de mensen je niet, en kun je niet meer met ze praten, de 80% van de amulet of shadows is genoeg om ongzien iets te pakken. Je kunt de constant effect beter iets geven wat geen invloed heeft op het gedrag van mensen. Ik heb bijvoorbeeld onder andere een swimsuit gemaakt, waterbreathing + 5 pt. swift swim.

    En nog iets, als je kleren enchant, altijd zorgen dat je excuisite clothing hebt. Daar passen de sterkste enchantments op. En het meeste past op een deadric towershield.
     
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, toen was ik nog maar een beginner :eek:. Had van enchanten gehoord. En dit leek me wel leuk. O-)
    Ik had toen nog geen dingen enchanted dus wist er nog niet veel van af en in het begin zei niemand dat dat niet kon.
    Nu weet ik onderhand beter :+ Amulet of Shadows is meer dan genoeg om onzichtbaar te worden.
     
  5. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ik heb maar een amulet of strength gemaakt met +24 fortify strength. nu kan ik tenminste 620 meenemen want ik werd er gek van dat ik steeds overencumbered was terwijl mijn strength al op 100 zit. dat ebony armor is ook zo verdomde zwaar :D
     
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat goed werkt tegen steeds overencumbered raken.
    Ik neem aan dat je wel een mark en recall spell of amulet/ring etc hebt.
    In je huis bij een paar lege kisten mark doen. Als je dan dure spullen vindt, alles pakken wat je kunt en dan recall doen en je spullen dumpen. Je kunt ook als je veel dingen gevonden hebt mark op die plek doen en dan met almsivi of devine intervention snel weg gaan en dan de spullen ergens opbergen. Dan recall en je kunt de rest meenemen.
    Bij je amulet of strenght, heb je je minimum en maximumwaarde op 24 gezet? Je kunt net zogoed de minimumwaarde 1 en de maximumwaarde zo hoog mogelijk zetten. Dan iedere keer equipen tot je een hoge waarde hebt.
     
  7. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat werkt ook wel goed maar ik heb nu ook heel veel potions met feather 97 pts for 284 sec gemaakt dus daar haal ik het ook wel mee naar mijn huisje in balmora :) ik was net weer in een daedric ruin en daar lagen weer 6 daedric weapons waaronder 1 warhammer en 2 claymores dus ik kon weer leuk almvisi intervention gebruien en mijn feather potions :) en ik was zelfs nog niets eens bij de shrine gekomen 8)
     
  8. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel scheelt is dat die potions ook wat wegen. Ik liep eerst ook rond met potions voor alles. Maar ik heb een paar spells gekocht om die dingen te doen die ik nodig had (restore attribute, mark, recall etc) en had wel meer ruimte om dingen te dragen.
     
  9. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    de meeste van mijn homebrewed potions wegen 0,1 of 0,0 en verder heb ik alleen de broodnodige restore potions bij me.
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik gebruik nooit potions en egelijk ook nooit gebruikt,

    als je onsterfelijk wil worden:

    vang een paargolden saint's

    enchant dan een paar spullen tot je sanctuary 100 % is dan zullen vijanden je nooit kunnen raken. maar dit word dan wel erg sai als je niet doodt kan ik heb zelf 20 sanctuary en het spel al uitgespeld (de main guest dan he)
     
  11. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand nou al eltonbrand?
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zwaard is zo onbekend, de enige referentie staat hier, in dit topic.

    Ik weet wel dat je een vampier moet zijn om hem te krijgen, dus ik kan hem niet meer krijgen.:'-(
     
  13. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik wil em wel proberen te halen, ik moet nu ff wachten op goldbrand. maar als je vampier bent kan je toch niet meer praten met die srilonwe of wel? moet je dus eerst vampier worden en dan die quest aannemen of andersom? en wordt je vampier in de mainquest of moet je je laten besmetten in een grot door de een vampier?
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Succes met het zoeken, en laat weten als je hem hebt.

    Tip

    Als je vampier gaat worden, zorg dat je geinfecteerd wordt door iemand van de aundea clan. Je vindt deze clan in een tombe op een klein eiland tussen sheogorath en het vaste land. Je krijgt namelijk 3 opdrachten van de aundea clanleider. En je krijgt met een van de drie opdrachten het darksun shield. Een ebonyshield, met constant effect 10 pt night eye, 10 pt. reflect, 10 pt. restore fatigue (nooit meer moe) en drain magicka 100 pt (een keer rusten en het is weer normaal).
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  15. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eltonbrand al een tijdje (maandje maar hoor), het is een verrekte goed zwaard, zijn sterkst aanval is gelijk aan die van een deadric daikatana, Dit zijn z'n specs:

    Chop: 10 - 60
    Slash: 5 - 55
    Thrust: 5 - 25
    4500 / 4500
    weegt:40.0 kg
    waard:150,000
    enchantments:
    Cast When Strikes
    Fire Damage 10 to 30 points on Touch
    Fortify Attack 30 points for 30 seconds on Self
    Restore Fatigue 10 points on Self
    Charge: 500 / 500

    zeer goed zwaardje dus, hij is de moeite zeker waard!:)

    edit: en hij is 1-handig, dus je kunt ook nog een schildje erbij dragen:9
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  16. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je dan even precies vertellen hoe je hem moet halen? of hoe jij het gedaan hebt?
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt wel met haar praten, omdat zij bij de magesguild zit. Alleen andere vampieren, mages guild en Telvanni wil met je praten. En een paar uitzonderingen.
    Je wordt geen vampier in de mainquest. Dus je zult ergens een grot moeten zoeken. Ik zou zoeken naar de aundeaclan, calm humanoid op de eerste vampier en praat effe met hem om te weten of je goed zit.
     
  18. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, je hebt goldbrand.
    nou moet je een vampier worden, dat kun je het beste doen als je een beetje sterk bent, ze vallen je aan met een soort spell met een roze kleur, als ze dat een tijdje doen kun je een ziekte krijgen die je vampier maakt. (het is een normal disease) dan meot je 3 dagen slapen, dan ben je volledig vampier.
    Dan moet je met sirilonwe in de mages guild in vivec praten. Dan krijg je als je iets selecteerd (ik weet niet meer precies wat) een quest om iemand te vermoorden in ald ruhn in de ald skar inn, doet dat dus maar. als hij dood is kun je een dure ring en een sleutel op z'n lichaam vinden, breng deze terug naar sirilonwe in vivec, maar voordat je met haar praat meot je Goldbrand en precies 11171 gold bij je hebben, de rest moet je maar ff op de grond laten vallen. save anders ff voordat je met dr praat. Als je dat goed hebt gedaan komt er een zinnetje dat zegt: ''to hell with carolina'' en dan is goldbrand verandert in eltonbrand!:)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  19. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog een tip voor als je in Vivec zit, ga naar de secret library en vermoord de Ordinator + boekenvrouwtje, dan moet je 40 gold betalen en krijg je ordinator armour ter waarde van ongeveer 20.000.
    In die library zitten ook nog de meest waardevolle boeken uit het spel, waaronder de progress of truth.
    Lekker dus!
     
  20. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand trouwens waar de black jinx zich bevindt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina