1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze blijven je altijd outlander noemen, dat betekend overigens niet beginneling, maar buitelander.

    Ik speel het spel sinds Sinterklaas.
     
  2. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het buitenlander betekend was ik zelf ook al opgekomen..:)
    Maar ik bedoel dat ik nog steeds een beginneling in het spel ben. Ik ben "maar" een lvl15 Argonian
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel het vanaf Februari, ik ben een dark elf, lvl 34, armorrating 189, mix tussen light en heavy armor.
     
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn eigenlijk niet de dingen die je in de helpthread hoort te posten, daarvoor moeten we eigenlijk wachten op het subforum :D
    Maar ik speel dit spel ook al maanden. Denk ongeveer gelijk met de eerste posts die ik in deze thread gedaan heb. Zal ns opzoeken wanneerd dat was.

    *Edit, 15-02-03 is de oudste post hier die ik kan vinden. Maar ik had Morrowind al iets daarvoor en ik speel niet de hele tijd. Tussendoor koop ik een ander spel en na een tijdje pak ik Morrowind weer op.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  5. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ze noemen mij tegenwordig hortator neravine of sera :confused: . :D

    ben zelf ergens eind januari begonnen en ben nu iets van level 50 ofzo:confused: 51, 52 kan ook. ik heb 1282K PLUS (200K aan armor ergens in de ghostgae liggen compleet wapen set van deadric+ebony's mail en wat ik aan heb: wraithguard, geenchant deadric face of...... nogwat. blinsding boots of speed natuurlijk, saviors hide, en nog wat rotzooi. maar ik heb alles al wat mijn hartje wil,
     
  6. Y.R.

    Y.R. Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien dat iemand het weet, ik had ooit een save, met twee handschoenen die armor 120 waren per stuk, en als je ze aanhad ging je strengt iets van 10 punten omhoog, ik had ze gevonden in een enorm grote grot, die grot bestond uit meerdere delen, elk deel nogal vierkant met wegen/paden die elkaar kruisten, en dat was ergens in de buurt van Ash Lands.
    Is iemand daar geweest?

    In die grot lag trouwens alleen maar goed spul als je goed zocht.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat zijn vast de fists of randagulf, die grot heet sulipund als ik het goed het en hij ligt niet bij de ashlands maar boven gnaar mok volgens mij. als je het niet kunt vinden download dan ff de offline map.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij heet die grot Ilnubi, daar kom je met de mainquest. Maar wat is je vraag?
     
  9. Y.R.

    Y.R. Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    yo bedankt he, maar waar kun je die map downloaden?

    Ik heb ook een tombe iets te noord west vna seyda neen aan het water, daarin staat op het eind een pot met een Mentors Ring, een sleutel en as van een persoon in zit, weet iemand ook waarvan die sleutel is. Met die ring gaat je Inteligence en Willpower omhoog.
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Met die sleutel kun je de kist openmaken die naast dat altaar staat.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het ff opgezocht, en het was iid Ilnubi. sorry, mijn fout:D
     
  12. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik heb een daedric Claymore geenchant met shock damage 60, lekker dus. Ik denk dat ieder character in de hele game met een paar slagen dood is, of niet?
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat hangt ook van je eigen level af en van je long sword skill. Maar het is zeker een sterk wapen.
     
  14. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag nu een ebony cuirass waarvan de armor rating 120 is, en dat gratis:p
     
  15. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    armor rating is 130 en ik heb em ook gratis
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De Armorrating hangt af van je skill in heavy armor. Als je skill hoger is, is ook de armorrating hoger. Sjonkanon heeft blijkbaar een betere skill in heavy armor, en daardoor een hoger armorrating. Het hoogste van ebonyarmor is 266.
     
  17. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet dat het van je skill afhangt en bij mij is het 122 of 123, maar ik had ergens gelezen dat de armor rating van ebony 130 is. 266 zou wel heel mooi zijn :9
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het net effe gecontroleerd.

    Ik had me vergist. De eind armorrating van ebony is 200. Deadric is 266.
     
  19. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    vraagje: ik ben nu in ilunibi die grot waar je die fists of randagulf kan vinden maar is het verstandig om erheen te gaan voordat je er voor de mainquest moet zijn? ik ben net namelijk als een rambo door die grot gegaan, heb iedereen gekilld die mij aanviel en heb willekeurige deuren gekozen en ben bij puur toeval precies bij de fists of randagulf gekomen. moet ik em loaden of kan ik veilig doorspelen?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik lees dat er niks speciaals is gebeurd. Er gebeurd daar namelijk wat belangrijks voor de mainquest. Ik zou een oude savegame laden, en wachten totdat je er met de mainquest komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina