1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nooit als Telvanni gespeeld, maar misschien, als al die mouths een staff of peace hebben, kun je er eentje taunte en zijn staff gebruiken. Wel zorgen dat je zijn opdrachten allemaal gedaan hebt.

2. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij divayth fyr en ik kan die dremora lord niet verslaan, heb wel ebony armour, maar het lijkt niks te helpen. Weet iemand een handige spreuk ofzo tegen hem (liefst een magic item, ik ben niet zo sterk in spreuken).
    Nog bedankt adaleon en t menneke

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Allereerst: Je hebt Dyvath Fyr nodig voor de mainquest, dus niet kille als je de mainquest nog niet gehaaldt hebt.

Een sterke scroll is de scroll Hellfire of de elemental burst scrolls (heb je zowel in shock, fire en frost).

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben net terug van vakantie heb heb de draad als beginnende avonturier weer opgepakt. Ik heb nu een level 5 archer dark elf en ik heb de fightersguild in Balmora af gerond.
    Ik ben nu verder gegaan met de opdrachten uit Vivec of zijn er slimmere dingen om eerst te doen?
    Ik moet op dit moment Ruran Stoine vinden die zit in Mallapi, maar daar binnen wordt ik gelijk aangevallen door een vaag beest, hoe moet ik dit doen?
    Ook heb ik het idee dat ik een enorm flut wapen heb, een Stormblade met extra casting shock damage 1 tot 25, zijn er betere beginnende wapens?

5. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag...
    Hoe versla ik "Dragoth Ur"
    Dat is die Incarnated van the Red Mountain.

HELP....me Golden Saint-Fire-Frost army help niet:mad:

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vond hem simpel. Zorg eerst dat je de 3 dingen hebt. Handschoenen, mes en hamer. (namen weet ik niet meer) Je skill moet ook goed zijn(voor een van de 2 wapens). Had zelf 100 bij short blade dus het was een makkie. Als je in de grote hal bent moet je naar het midden vliegen en dan met beide wapens op het dingetje slaan.

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doe ook alle opdrachten voor de magesguild in balmora zodat je sneller in levels stijgt. Ik heb wel een goede tip voor je voor een wapen. Eigenlijk is het een beetje een gemene manier om aan het wapen te komen maar he wie NOG niet sterk is moet slim zijn dusssss: vlakbij suran staat ergens een mannetje met een onwijs goed zwaard, namelijk het umbra zwaard. Dit mannetje heeft al zoveel mensen afgeslacht met dat zwaard dat hij dood wil maar wel op een waardige manier dus in een gevecht. Dit gevecht zal je nooit winnen op level 5, want hij maakt met 2 slagen gehakt van je. Het leuke is nu dat achter het mannetje een rots is en dat het mannetje niet slim genoeg is om daar op te komen. Oftewel praat niet met hem maar ga achter hem op de rots staan. Zorg ervoor dat je een immense hoeveelheid pijlen bij je hebt en een crossbow of longbow etc. Schiet op hem en blijf op hem schieten, waarschijnlijk kan hij jou niet bereiken op die rots. Na een dubbele kramp in je vinger valt hij waarschijnlijk dood neer en heb je het umbra zwaard. Veel succes :D

8. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    dat is pas eervol doodgaan}:]

9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    ok dankje voor de tip, maar maar staat dat ventje ergens, moet je eerst over de brug (onder Bal Ur langs) of moet je de andere kant op richting Telasero?
    En wat bedoel je met een immense hoeveelheid pijlen?

10. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ehm je moet zeg maar NIET de kant op richting fields of kummu en dan moet je links om een bergparty heenlopen en dan staat hij daar aan het einde van een dal. Hij staat zeg maar vlakbij suran alleen zit er een bergwand tussen waar je even omheen moet of je moet een potion/spell/scroll levitate hebben maar ik denk niet dat je dat al hebt. Ik weet niet meer precies wat voor level ik was maar ik had een steel crosbow en ik had 99 pijlen gebruikt (er gingen ook veel mis omdat mijn skills nog aan de lage kant waren) en een stuk of 15 fireball spells. Dus als je alleen pijlen gebruikt zou ik er zo'n 200/300 meenemen :)

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De eerste keer meppen totdat hij 'dood' is.

Spoiler mainquest

De Tweede keer moet je het hart van dat beeld, 1 keer raken met sunder en daarna doormeppen met keening.

Einde Spoiler mainquest

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig dat zwaard is echt wreed goed en ook nog eens super veel waard :D, echt dankjewel
    Ik had trouwens rond de 200 pijlen nodig

13. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1

14. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    jij bent er dus nog lang niet aan toe om dagoth ur te verslaan. Maak eerst de missies van de mainquest af. Dan zal je het wel zien

15. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor type wapens zijn sunder en keening , want ik wil tegen die tijd wel ff een goeie skill level hebben.

(Kheb die valley al gevonden, ik was zomaar aan het rondlopen daar en kwam opeens bij die deur.)

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Sunder is een bluntweapon. Keening is een short sword.

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zit met een lastig probleempje, ik ben de andrane ancestral tomb binnengegaan om z' on schedel te vinden. Ik heb dat ding net gevonden en in mijn vreugde heb ik de game gesaved. Nu wil ik weer via de deur naar de volgende kamer, maar er staat z'on skelet voor, die deur wil dus niet open. Hoe gaat dat skelet weg?

18. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Het skelet gaat na een tijdje vanzelf weg, maar je kunt ook proberen om een fireball op het skelet te schieten, misschien dat slaan met een zwaard ook werkt. Daar gaat ie vaak ook dood aan en dan kun je weer verder. Is gewoon een van de vele bugs in MW

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kijk met een zwaard lukt niet en mijn ring of fireball is op, verder heb ik nix om dat weer op te laden en door de deur slaan helpt helemaal niet.

20. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje op die vaage map te kijke van MW en ik zie een eiland dat solstheim heet...:confused: :confused: :confused: wat is solstheim dan...en wat kan ik daar vinden.aan armor ofzo of wapens.pleas do tell:D als het echt in het spel zit trouwens

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina